Bekijk volle/desktop versie : Mooi bevallen (real deal!



Pagina's : [1] 2

10-01-2013, 00:42
Halloo ladiessssss



Ik leefde in een illusie dachten dat wanneer ik zou bevallen dat ik nog me haar/make up en me mooie pyjama zou
aandoen in t ziekenhuis,.

want ik was vastbesloten om aan damage control te doen wou absoluut niet lelijk zijn tijdens de bevalling,
voor me hubbie die in de kamer er naast was off course. ( en de rest die zou komen)

ik had gelukkig de dag ervoor me haren geföhnd,. ik voelde het al lichtjes beginnen zat door de lichte weeën me haar te
föhnen.


paar uur later (ochtend) voelde ik heftige weeën om de paar minuten het zou gaan gebeuren, ik had me make up tasje me stijltang etc in gepakt,.

aangekomen in t ziekenhuis bleek ik 4 uur lang een weeenstorm te hebben,. ik dacht aan de dood en als er een pistol of een mes in de buurt was had ik mezelf vermoord. want de pijn was gewoon te heftig/ondraaglijk
en op dat moment dacht ik alleen aan de dood en dat het nooit zou ophouden, het leek zo oneindige hahaha (hmdl ben ik natuurlijk achteraf heeeel blij met me kleine ) maar zodra ik mocht persen was ik zooooooo blijijijij want ik wist dat dat het laatste was wat ik doen moest, toen was ze er (gelukkigste dag van je leven als je voor t eerst je kind ziet)

( en je wilt niet weten hoe ik eruit zag me geföhnd haren leken nooit geföhnd te zijn geweest, en me gezicht was uitgescheurd en me wallen waren blauw mohiem ik zag er niet uit!

om een lang verhaal kort te maken.
kortom ik heb mezelf daarna niet opgemaakt of me haren geföhnd.
( na de bevalling voelde ik me alsof 8 vrachtwagens 26x over me heen zijn gereden, me handen armen konden de deken niet eens na voor trekken laat staan föhnen,ik liet mensen de kamer in komen en zag eruit als een godzillla/zimbabwaan


wie dacht er zo makkelijk over als dat ik dacht, en in een keer een kei harde realiteit check kreeg.


Up (just for funny)

10-01-2013, 00:50




Kan er nog niet over meepraten, maar wil er zeker niet uit zien als een zombie.

10-01-2013, 00:54
hahaha als je van nature stijl haar hebt dan zal t nog wel wat meevallen.. ma mijn haar heb ik nog nooit zo hoog gezien, en de kltten waren extreem erg. me ma moest t gewoon uitkammen.
haha en goed luisteren naar de verloskundige, als ze zegt pers dan moet je persen! hahaha ik luisterde na niemand eigenlijk dacht hou je xxxxxxx xxxxxx&&^^%^%& bekkk, wat weet jij nou wat voel jij nou

vandaaaar me gescheurde wangennn dat was echt erg en dat deed ook pijn en me lippen waren zumba. haha dat vond ik wel mooi.

10-01-2013, 00:55
na het föhnen je haar in een knot en make-up is onnodig.

10-01-2013, 00:59



Citaat door Cleopatraa:
hahaha als je van nature stijl haar hebt dan zal t nog wel wat meevallen.. ma mijn haar heb ik nog nooit zo hoog gezien, en de kltten waren extreem erg. me ma moest t gewoon uitkammen.
haha en goed luisteren naar de verloskundige, als ze zegt pers dan moet je persen! hahaha ik luisterde na niemand eigenlijk dacht hou je xxxxxxx xxxxxx&&^^%^%& bekkk, wat weet jij nou wat voel jij nou

vandaaaar me gescheurde wangennn dat was echt erg en dat deed ook pijn en me lippen waren zumba. haha dat vond ik wel mooi.
Gelukkig wel steil haar ja.

Meskina, je hebt er in ieder geval wel wat moois voor terug gekregen alhamdolilah!

Ik ga met mijn man afspreken dat hij niemand binnen laat totdat ik opgefrist onder de douche vandaan gekomen ben.

10-01-2013, 01:01

Citaat door Aylanah:
Gelukkig wel steil haar ja.

Meskina, je hebt er in ieder geval wel wat moois voor terug gekregen alhamdolilah!

Ik ga met mijn man afspreken dat hij niemand binnen laat totdat ik opgefrist onder de douche vandaan gekomen ben.
Ik weet niet of je in nl of België woont, maar in nl kun je na 2uur het bed vriij maken voor een ander.
Dus de kans dat je binnen die 2uur bezoek ontvangt is klein.

10-01-2013, 01:06

Citaat door Aylanah:
Gelukkig wel steil haar ja.

Meskina, je hebt er in ieder geval wel wat moois voor terug gekregen alhamdolilah!

Ik ga met mijn man afspreken dat hij niemand binnen laat totdat ik opgefrist onder de douche vandaan gekomen ben.
hahaa ja dat is waar, je vergeet t wel hoor zodra je kindje er is voel je niks meer van de pijn.(je buik dan) je benedenste haha is weer een ander verhaal. haha toen we klaar waren, vroeg de verloskundige en hoeveel kids wil je haha toen zei ik 10toen moest ze wel lachen. want ik was zooo moeilijk en paniekerig.

hahaa ja spreek dat maar af, of beter nog dat ze de volgende dag komen, want je bent zo gebroken op dat moment.

10-01-2013, 01:10
ja dat klopt inderdaad.

ik had een ziekenhuis waar een kraamhotel in zat dus van de kraam afdeling meteen na t kraam hotel. ook maar voor die nacht had eigenlijk voor un week geboekt, ma je krijgt geen fatsoenlijke eten.

toen ik net klaar met bevallen was zeiden ze je zal wel honger hebben he, ik zei je heb best honger en dorst. ok dan gaan we wat eten pakken voor je! komt ze met beschuit jam/boter en thee! en zegt ze je moet t wel helemaal op eten hoor..
hahaha me ma morgen vroeg na huis! heb ik bij me ma 1 week gezeten goed gegeten alle vitamine
in 1 week voelde ik me echt al goed door de goeie zorg,
wat ook heel belangrijk is de nazorg,.

10-01-2013, 01:14
Ja een kraamhotel is wel ideaal als dat in t ziekenhuis zit.
Bij ons heb je dat helaas niet, dus ik zal hoogst waarschijnlijk na een uur of 2 naar huis moeten.
Maar ja als er iemand is die er voor je is, is dat veel beter dan t ziekenhuis of kraamhotel.

10-01-2013, 01:19
spannend! inshallah zal je snel bijna pijnloos bevallen.
is dat je baby nee toch ?

10-01-2013, 01:19

Citaat door Cleopatraa:
spannend! inshallah zal je snel bijna pijnloos bevallen.
is dat je baby nee toch ?
geloof me je hebt er niks aan. lekker na huis vrienden familie die voor je zorgen t beste

10-01-2013, 10:10
Haha die weeënstorm is gataaar!

Ik heb ook de sahada opgezegd keer op keer...
En mijn gezicht was opgezwollen (ik hield nl vocht vast) en allemaal bloeduitstortingen (van het persen en overgeven). Hele donkere wallen.

Ik riep steeds ik dood ik ga dood! En mijn man ging serieus navragen of dat het geval was. Ik was zo in paniek, omdat je geen rustmoment krijgt door die weeënstorm. Toen begreep ik waarom het paradijs onder je moeders voeten ligt.

Alleen laat ik je op het hart drukken dat bij de tweede het een heel ander verhaal was. De bevalling was wel pijnlijk, maar ik kreeg zo en nu ff rust om bij te komen en het ging ook veel sneller. Ik schrok ook niet van de pijn, want wist wat me te wachten stond.

10-01-2013, 13:41



Citaat door Brandstof:
Ik weet niet of je in nl of België woont, maar in nl kun je na 2uur het bed vriij maken voor een ander.
Dus de kans dat je binnen die 2uur bezoek ontvangt is klein.
Is ook de regel voor thuis.

10-01-2013, 13:51

Citaat door Cleopatraa:
ja dat klopt inderdaad.

ik had een ziekenhuis waar een kraamhotel in zat dus van de kraam afdeling meteen na t kraam hotel. ook maar voor die nacht had eigenlijk voor un week geboekt, ma je krijgt geen fatsoenlijke eten.

toen ik net klaar met bevallen was zeiden ze je zal wel honger hebben he, ik zei je heb best honger en dorst. ok dan gaan we wat eten pakken voor je![B][I][U]
hahaha me ma morgen vroeg na huis! heb ik bij me ma 1 week gezeten goed gegeten alle vitamine
in 1 week voelde ik me echt al goed door de goeie zorg,
wat ook heel belangrijk is de nazorg,.
ik ga stuk hierooo.wahahahahahahahahahhaahahha ik hoor het har al zeggen!!

Meskiena hou op, mijn bevalling was ook te ergg!maar werd alhamdullilah goed bijgestaan door me lieve ventje!

10-01-2013, 13:52
J
e kan mooi bevallen als je een keizersnede moet doen.Mijn vriendin was gakapt en gemakeupt zag er prachtig uit!

Pagina's : [1] 2