Bekijk volle/desktop versie : Ik ben bang dat onze keeper en spitsen ons komende CAN weer in de steek zullen laten.



08-01-2013, 18:03
Lemyaghri is zo erg onzeker niet normaal, doe mij maar Zniti die oogt veel fitter als The Spider.
Ik vind het zo erg jammer dat hij yajour/salhi/abourazouk alle 3 thuis heeft gelaten.
Op EL Arabi moeten we zeker niet gaan rekenen, die mist wel bijna alle kansen.
Mounir KAN scoren, indien er een team om hem heen wordt gebouwd ( wat nooit zal gaan gebeuren door al die ego's )
Tsja Hamdallah ik denk dat hij niet genoeg ervaring heeft om wedstrijden te beslissen voor ons.
Mensen zeggen Salhi komt te kort? die man wint wel bijna iedere duel, scoorde maar liefst 7 keer in 6 wedstrijden voor Mountakhab.
Doe mij maar liever iemand die er 7 inschiet in 7 wedstrijden, dan een el arabi die bijna alles mist.
Wollah ik zou nog liever die fysieke Bilal Biat meenemen dan die verrote EL Arabi.
Yajour heeft vaak genoeg bewezen dat scoren in afrika geen enkele probleem is voor hem.
Scoorde o.a. 2 keer VS AL Ahly en pas nog lokale team, creerde zelf ruimte/kansen.
Verder is Abourazouk ook gemaakt voor het afrikaansevoetbal, die man is ijzersterk.
Veel zeggen zijn goal vs Ivoorkust was geluk?? Deze mensen moeten eens die geweldige goal terug zien,,,
Zelfs Chamakh zie ik een bal niet op die gekke wijze derin koppen.
Maar mhm klagen heeft nu geen zin meer, ik hoop dat Taoussi er wat leuks van kan maken

08-01-2013, 18:09


Broertje je hebt teveel haat voor El Arabi..

door hem zitten we wel in Zuid Afrika..

dus om nou met bledderspelers te komen heeft geen zin en geen nut
en is verspilling van jou kostbare tijd..

08-01-2013, 18:49
Komt goed jongens!

08-01-2013, 18:53
Jij moet je bezig houden met Algerije

Traitor.

08-01-2013, 18:55



Citaat door MountakhabMaroc:
Jij moet je bezig houden met Algerije

Traitor.
la 7shoema tedghoul had shi

misschien is ie half half toch

20-01-2013, 11:58
Zo zie je maar dat mijn uitspraken toch zijn uitgekomen.

20-01-2013, 11:59

Citaat door Realistico:
Broertje je hebt teveel haat voor El Arabi..

door hem zitten we wel in Zuid Afrika..

dus om nou met bledderspelers te komen heeft geen zin en geen nut
en is verspilling van jou kostbare tijd..
Wrm had el arabi ons gisteren dan niet gered? Begrijp gwn dat hij het niet kan broertje.

20-01-2013, 12:50
kan jij me vertellen hoe lang el arabi heeft gespeeld en hoeveel kansen hij heeft gehad? misschien 1. tenzij je een ander wedstrijd hebt gekeken. elhamdaoui die heeft kansen gemist en gaat te veel alleen. assaidi was de man,zonder hem werd het helemaal niks.
wil je nog goed draaien zou ik een paar mensen terugsturen of laten banken,

nummer 2 naam weet ik niet, meteen terug en nooit meer oproepen. in jaren geen paniekbackspeler als deze gezien
nummer 6 hermach ook zelfde verhaal, 3x niks
keeper is een welbekend liedje
amrabat eruit niet de slimste speler, is leuk voor de laatste minuten als ze dik voor staan