Bekijk volle/desktop versie : Motivatie zerro who can help me



Pagina's : [1] 2

08-01-2013, 12:22
Olaaa lieve mensjes,

Ik zit zo erg te stressen om school,en dit komt omdat ik zwaar achter loop met school.
Maar Ik heb geen enige motivatie om er voor te gaan,terwijl ik er wel echt voor wil knokken.
Klinkt logisch he, er wel voor willen gaan maar welou motivatie.. Not duss -___-
Dit maakt me gek en vooral omdat ik hierna verder wil gaan insha'Allaah.
Wie kampt er ook met dit probleem?
Iemand tips dat ik gemotiveerder raak?


08-01-2013, 12:45


zelfde probleem heb ik ook,
heel de vakantie heb ik leterlijk niets gedaan terwijl mijn tentamens volgend week beginne

08-01-2013, 13:05

Citaat door redbandje:
zelfde probleem heb ik ook,
heel de vakantie heb ik leterlijk niets gedaan terwijl mijn tentamens volgend week beginne
Pfff stressss gewoon
Ik heb geen vakantie gehad,ik heb amper tijd voor mezelf en dan nog eens die amnoes van deze school,ik krijg er dadelijk gewoon grijze haren van ayemma inoee xzuchtx
Die motivatie is gewoon zerro,niks welou nada.

Aaaahh meskiena ghair insha'Allah! Moge Allaah soubhana wa ta3ala je bijstaan insha'Allaah. Amien.
Laten we onze motivatie zoeken yallah.

08-01-2013, 13:35
Het enige dat mij al die jaren heeft gemotiveerd is de geachte dat ik al die centen zou moeten terug betalen aan DUO.. Goeie motivatie, zit in laatste jaar HBO

08-01-2013, 13:39



Citaat door TSAMAH:
Het enige dat mij al die jaren heeft gemotiveerd is de geachte dat ik al die centen zou moeten terug betalen aan DUO.. Goeie motivatie, zit in laatste jaar HBO
Haha wel guuieeeee.
Mash'Allaah moge Allaah je bijstaan insha'Allaah.
Ik zit in het MBO niv.4 verpleegkundige wil hierna HBO doen maar woow als ik nu al geen motivatie heb wat straks?
Safi nu ga ik mezelf beloven,ik ga gewoon eerste klas nerdo worden.

08-01-2013, 13:56

Citaat door BeniSaidMeiss:
Pfff stressss gewoon
Ik heb geen vakantie gehad,ik heb amper tijd voor mezelf en dan nog eens die amnoes van deze school,ik krijg er dadelijk gewoon grijze haren van ayemma inoee xzuchtx
Die motivatie is gewoon zerro,niks welou nada.

Aaaahh meskiena ghair insha'Allah! Moge Allaah soubhana wa ta3ala je bijstaan insha'Allaah. Amien.
Laten we onze motivatie zoeken yallah.

wat had je in gedachten?

Citaat door TSAMAH:
Het enige dat mij al die jaren heeft gemotiveerd is de geachte dat ik al die centen zou moeten terug betalen aan DUO.. Goeie motivatie, zit in laatste jaar HBO
welk opleiding zit nou in de eertse jaar Hbo

08-01-2013, 13:59
[QUOTE=redbandje;112768531]wat had je in gedachten?

Een nerd aan de haak slaan ?

08-01-2013, 14:07

Citaat door redbandje:



welk opleiding zit nou in de eertse jaar hbo
sjd

08-01-2013, 14:12

Citaat door BeniSaidMeiss:

Een nerd aan de haak slaan ?
\
ewa waar w8 je nog op

Citaat door TSAMAH:
sjd
oooooo dat doe ik ook!!!!!!!!!!

08-01-2013, 14:16

Citaat door redbandje:
\
ewa waar w8 je nog op
Het is toch niet halal dat wij vrouwen nog een tweede man nemen?

08-01-2013, 14:17

Citaat door BeniSaidMeiss:
Het is toch niet halal dat wij vrouwen nog een tweede man nemen?
heb je dan al een man

08-01-2013, 14:24

Citaat door redbandje:
heb je dan al een man
Yess i have elhamdoulilah ( verloofd) and i like him.. maar hij is geen nerd en motiveert mij niet .

08-01-2013, 14:31



Citaat door BeniSaidMeiss:
Yess i have elhamdoulilah ( verloofd) and i like him.. maar hij is geen nerd en motiveert mij niet .
gefeliciteerd

pak hem aan, ze tgn hem als ik het dit jaar niet haal gaan we niet trouwen haha je gaat zien hij gaat elke dag tgn je zeggen ga leren

08-01-2013, 14:36

Citaat door redbandje:
gefeliciteerd

pak hem aan, ze tgn hem als ik het dit jaar niet haal gaan we niet trouwen haha je gaat zien hij gaat elke dag tgn je zeggen ga leren
Choukram mops.
Meskien je wilt niet weten hoe gek ik hem maak haha.
Net zo'n tamza, en hij meskien blijft rustig tranqil eronder en zegt believe in Allaah je komt er wel..
HIj laat me zelfs met rust,eerst 24/7 met elkaar aan het praten nu zegt hij ga studeren hahaha
Trouwen? nee nog eventjes wachten.. ik moet nog 1,5 jaar en ik wil mijn studie eerst af hebben inshaAllaah.

08-01-2013, 14:38

Citaat door BeniSaidMeiss:
Choukram mops.
Meskien je wilt niet weten hoe gek ik hem maak haha.
Net zo'n tamza, en hij meskien blijft rustig tranqil eronder en zegt believe in Allaah je komt er wel..
HIj laat me zelfs met rust,eerst 24/7 met elkaar aan het praten nu zegt hij ga studeren hahaha
Trouwen? nee nog eventjes wachten.. ik moet nog 1,5 jaar en ik wil mijn studie eerst af hebben inshaAllaah.
haaaha ewa beter joh, dat hij je met rust laat
hij heeft gelijk joh believe in allah en alles komt goed
Inschallah!

Pagina's : [1] 2