Bekijk volle/desktop versie : Marokkaan sluit broer 15 jaar lang op voor stuk grond



Pagina's : [1] 2 3

08-01-2013, 10:22
In Marokko heeft een gruwelijk drama plaatsgevonden.



In Marokko ontstaan vaak ruzies binnen families bij geschillen over stukken land. Zo ook een broer, die op een mensonterende manier zijn gelijk wilde halen over een stuk grond. Een Marokkaanse vijftiger werd vijftien jaar lang opgesloten in een verlaten hut in de regio van El Jadida. De man werd geketend gevonden in een smerige hut vol afval en zonder kleding.

Dat de man, wiens naam Ahmed is, het op wonderbaarlijke wijze overleefde heeft hij te danken aan het eten van restjes. Uiteindelijk werd hij door bewoners van Ouled Houssein gevonden in een zeer ernstige staat. Ahmed kon niet praten toen hij werd gevonden en barstte in tranen uit zodra iemand hem wat vroeg.

De Marokkaanse politie had al die tijd geen enig idee van de vermissing van de man omdat hij waarschijnlijk nooit als vermist werd opgegeven. De autoriteiten doen onderzoek naar de schokkende zaak.

08-01-2013, 10:25


Ruzie over grond/zitoen/olie alleen in Marokko

08-01-2013, 10:25
La hawla wa la quwatta illa billahi!!

Jezusmina, ik weet dat de geschillen over grond ver gaan, maar zo ver?

08-01-2013, 10:52
haha marokkanen worden met de dag gekker, als het om geld gaat. Er komt een tijd dat men elkaar gaat verkopen voor geld


08-01-2013, 11:01



Citaat door Redactie:
In Marokko heeft een gruwelijk drama plaatsgevonden.



In Marokko ontstaan vaak ruzies binnen families bij geschillen over stukken land. Zo ook een broer, die op een mensonterende manier zijn gelijk wilde halen over een stuk grond. Een Marokkaanse vijftiger werd vijftien jaar lang opgesloten in een verlaten hut in de regio van El Jadida. De man werd geketend gevonden in een smerige hut vol afval en zonder kleding.

Dat de man, wiens naam Ahmed is, het op wonderbaarlijke wijze overleefde heeft hij te danken aan het eten van restjes. Uiteindelijk werd hij door bewoners van Ouled Houssein gevonden in een zeer ernstige staat. Ahmed kon niet praten toen hij werd gevonden en barstte in tranen uit zodra iemand hem wat vroeg.

De Marokkaanse politie had al die tijd geen enig idee van de vermissing van de man omdat hij waarschijnlijk nooit als vermist werd opgegeven. De autoriteiten doen onderzoek naar de schokkende zaak.
Hebben ze daar dan geen Opsporing Verzocht ????

08-01-2013, 11:01
het word steeds gekker!!

08-01-2013, 11:03
15 jaar opgesloten in die toestand? Een broodje aap verhaal. Dat overleefd nobody! Ten zij meneer in het magazijn van AH opgesloten is. Ik denk minder dan 15 jaar. Eind conclusie, dat het een triest weergaloos mens ontergend actie is. De kennis neemt af en onwetendheid neemt toe. Moge Allaah swt ons leiden & kennis schenken.


08-01-2013, 11:29
Verschrikkelijk dit!


08-01-2013, 12:08
Klopt niks van het verhaal inderdaad. 15 jaar in een smerige hut, zonder eten en kleren? Eten van reste? Resten voor 15 jaar? Vastgeketend, hoe kom hij bij die resten voor 15 jaar? 2 maanden in het ziekenhuis liggen en je mag opnieuw leren lopen, weliswaar na een ongeval, maar 15 jaar in een vastgebonden houding lijkt me niet gezond. Plus winter zonder kleren? Zomer zonder water? Smerig hut zonder ziekten en beestjes? En hoe is het in vredesnaam mogelijk dat iemand na 15 jaar niet als vermist wordt opgegeven? Of dat die plek 15 jaar niet is bezocht?
Conclusie, ik denk dat we van 15 jaar 15 dagen moeten maken. Een vijftiger houdt het tocht niet vol zo tot zijn 65ste? Of er moeten veel details zijn weggelaten. Dat hij dus wel altijd eten en drinken heeft gehad en misschien anti hupelepup prik en een deken voor de winter. Lijkt me sterk. Jeetje, zo een verkeerd woord maakt een heel artikel stukken triester.
En ja wel! Marokko heeft ook wel zo een programma. Mougtafoun noemen ze die.


08-01-2013, 12:11
Belachelijk, ! Belachelijk, geen woorden voor !


08-01-2013, 12:42

Citaat door Rustig_meiske:
Klopt niks van het verhaal inderdaad. 15 jaar in een smerige hut, zonder eten en kleren? Eten van reste? Resten voor 15 jaar? Vastgeketend, hoe kom hij bij die resten voor 15 jaar? 2 maanden in het ziekenhuis liggen en je mag opnieuw leren lopen, weliswaar na een ongeval, maar 15 jaar in een vastgebonden houding lijkt me niet gezond. Plus winter zonder kleren? Zomer zonder water? Smerig hut zonder ziekten en beestjes? En hoe is het in vredesnaam mogelijk dat iemand na 15 jaar niet als vermist wordt opgegeven? Of dat die plek 15 jaar niet is bezocht?
Conclusie, ik denk dat we van 15 jaar 15 dagen moeten maken. Een vijftiger houdt het tocht niet vol zo tot zijn 65ste? Of er moeten veel details zijn weggelaten. Dat hij dus wel altijd eten en drinken heeft gehad en misschien anti hupelepup prik en een deken voor de winter. Lijkt me sterk. Jeetje, zo een verkeerd woord maakt een heel artikel stukken triester.
En ja wel! Marokko heeft ook wel zo een programma. Mougtafoun noemen ze die.

ach, er klopt wel vaker iets niet bij het geen "redactie"plaatst.............

08-01-2013, 13:09
la hawla walla quata illabillah,heb zijn foto gezien meskin


08-01-2013, 13:35


Afedjah
15 jaar opgesloten in die toestand? Een broodje aap verhaal. Dat overleefd nobody! Ten zij meneer in het magazijn van AH opgesloten is. Ik denk minder dan 15 jaar. Eind conclusie, dat het een triest weergaloos mens ontergend actie is. De kennis neemt af en onwetendheid neemt toe. Moge Allaah swt ons leiden & kennis schenken


dat is wat jij denkt,
ten eerste, het is een marokkaan. die overleeft elk toestand.
en ten tweede, ken je dat verhaal niet van die mens die werd opgevoed door apen in het moeras? (geen fabeltje)


08-01-2013, 13:40
Wat erg.. Heb er geen woorden voor!


08-01-2013, 13:41
Dit was inderdaad op het Marokkaanse journaal geweest alleen lees ik hier een ander versie dan zoals die was op het journaal...

Er waren ook getuigen gehoord die daar wonen en de man vaker hebben gezien en zelfs eten en drinken naar hem brachten.

Het verhaal klopt niet helemaal zoals die hier staat.


Pagina's : [1] 2 3