Bekijk volle/desktop versie : Leraar ontslagen na seksberichten



08-01-2013, 09:45
KAMPEN - Een docent van het christelijke Ichthus College in Kampen blijkt deze kerstvakantie te zijn ontslagen, omdat hij seksueel getinte berichten naar een minderjarige leerlinge stuurde. De ouders van het kind ontdekten dit, toen ze de telefoon van hun dochter inspecteerden. De zedenrecherche onderzoekt de zaak.











Docent G. van S. werkte al lang voor deze onderwijsinstelling. Oud-leerlingen laten via Twitter weten dat ze al eerder over het gedrag van de leraar Mens & Maatschappij klaagden. Zo zou hij meisjes op een vervelende manier hebben benaderd. Volgens de voormalige Ichthus-scholieren zijn ze met die informatie destijds naar de leiding gestapt, maar is er niets mee gedaan.

Rector Kamphorst ontkent dat met klem. „Pas deze kerstvakantie kregen we informatie van ouders die de berichten op de mobiele telefoon hadden ontdekt, onder meer whatsapp-berichten. Daarop hebben we direct gehandeld door hem op non-actief te stellen. Nu komen er nieuwe verhalen naar buiten, maar daar hadden we nog niet eerder van gehoord”, benadrukt ze. Na het eerste onderzoek werd Van S. op staande voet ontslagen en werd aangifte gedaan.

Minderjarige leerlinge

De minderjarige leerlinge zat in de onderbouw van het Ichthus College. Voor het meisje en haar ouders is speciale opvang geregeld. Haar klas is gisteren, toen de scholen weer begonnen, ook ingelicht. Voor ouders, docenten en scholieren zijn extra vertrouwenspersonen ingeschakeld
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21203182/__Seksberichten_door_leraar__.html

Uitleveren aan Mali.

08-01-2013, 11:33


ik houd niet van meisjes en kleine jongens , ik doe het alleen met echte VROUWEN , en ik vind ook dat deze leeraar gestraft moet worden , maar een sms sturen is toch van een heel andere graat dan wat er in bepaalde islamistise landen gebeurd met kinderen , dus zo een aanmatigende houding van een islamist past in het rijtje van de echte pedofielen. en islamisten . normale moslims zullen dit afkeuren omdat geen een weldenkend mens iets met kinderen wil .

08-01-2013, 11:38
Een docent die het goede vb zou moeten geven