Bekijk volle/desktop versie : Atheisten



Pagina's : [1] 2

07-01-2013, 21:26
Ik haat ze met de dag meer. Ik kom ze ook x op x tegen. Net weer op geenstijl wat is dit????? Waar is het mis gegaan de islam zo verkeerd over te brengen? Wie is hier nu de schuldige? De media die achterlijke gladiolen interviewd en alleen achterlijke gladiolen aan het woord laat? Is het amerika? Ik voel me zo langzaamaan niet meer welkom. Dames hoe doen jullie dit met jullie opgroeiende kinderen in deze wereld vol haat en rascisme jegens islam? Zijn jullie niet bang dat jullie jonge kinderen gehersenspoeld zullen worden en geen weerwoord hebben voor de atheisten?


La hawla wala qoewata illa billah

07-01-2013, 21:27


ik kom ze tegen op het werk. ze zijn de meest koppige mensen die er bestaan. ga niet eens meer in discussie.

07-01-2013, 21:29
Maar ze zijn zo grof gebekt dat ik er een beetje tranen van krijg want als je gaat vechten dan geef je heb weer gelijk

07-01-2013, 21:35
Liever een atheïst dan een jood.
Ik kan met atheïsten goed discussiëren.

07-01-2013, 21:39


Geen stijl? meen je dat?

Je moet je helemaal geen zorgen maken om die figuren op geen stijl. De onzinreacties daar zijn even erg als de reacties hier van de puber Marokkaanse jongens die de Marokkaanse vrouwen zwart maken.

07-01-2013, 21:41
Ik weet niet maar hoe gaan die gesprekken dan?
Wat is jouw geloof? Waarom praten jullie dan over geloof met mensen die je half kent?


Je zoekt het zelf op.

07-01-2013, 21:42
Het verschil tussen de marokkaanse jongens is dat zij in Allah geloven en Hem nooit tot op het bot zullen beledigen. Geenstijl leden daarentegen Allahjehfed die woorden zeg. Niemand schaamt zich

07-01-2013, 21:43

Citaat door meisjevan12:
Maar ze zijn zo grof gebekt dat ik er een beetje tranen van krijg want als je gaat vechten dan geef je heb weer gelijk
Ach stel je niet zo aan.

Als je m.nl gewend bent kan je heus wel tegen geen stijl.

07-01-2013, 21:43

Citaat door Mely:
Liever een atheïst dan een jood.
Ik kan met atheïsten goed discussiëren.
Ik niet, ze hebben totaal geen respect en zeggen kwetsende dingen.
Joden hebben tot zover nog respect voor god.

07-01-2013, 21:59
Ik reageer nie op geenstijl maar m.nl s lang nie zo erg denk ik

07-01-2013, 22:03

Citaat door meisjevan12:
Ik reageer nie op geenstijl maar m.nl s lang nie zo erg denk ik
Van je 'eigen soort' zie je het minder.

Gekke moslim marokkanen fascisten. Maar dat zie je natuurlijk niet

07-01-2013, 22:11

Citaat door Surfster:
Van je 'eigen soort' zie je het minder.

Gekke moslim marokkanen fascisten. Maar dat zie je natuurlijk niet
voelde je aangesproken toen de ts over die rare atheïsten fascisten sprak kaffira

07-01-2013, 22:13



Citaat door Surfster:
Van je 'eigen soort' zie je het minder.

Gekke moslim marokkanen fascisten. Maar dat zie je natuurlijk niet
Ik praat het gedrag van sommige ledb absoluuuuuuuuut niet goed dat zou geen recht van spreken moeten hebben datsoort, die komen zichzelf nog vies tegen op een dag lees: ik weet met wat voor vrouw dat eindigt. Maar zij beledigen Allah zelf niet ze beledigen zijn schepsels. Niet de Scheppet zelf. Maar geen stijl ik ben er stil van wt daar allemaal uitkomt un be lie vaaaaab leeeuuuuu

07-01-2013, 22:17
En surfster de hoofdvraag is hoe voed je je kinderen op hoe ga je met aldeze haat om. Ik zou niet weten wat ik zou doen. Het liefst islamitishe school maar die willen ze ook verbanne vande werel dus wat doe je dan thuisonderwijs? Om vervolens bureau jeugdzorg iedere dag op de koffie hebben zodt zij een rapport kunnen schrijve over wat voor extremist ik ben dat k bang ben mijn kinderen gepest te zien worden omdat ze marokkanen zijn zodt ze ze uit huis plaatsen en dan verkracht kunne worde door die stink pedos is moeilijk hoor deze tijd. Wat mijn moeder zegt wa 3ir 7hdi rasek waha

07-01-2013, 22:18

Citaat door Cashmere:
Wat doe je op geenstijl? ..
Via twitter opgekomen ik ben nog steeds boos

Pagina's : [1] 2