Bekijk volle/desktop versie : Tablet voor kinderen



Pagina's : [1] 2

07-01-2013, 18:24
aanrader of niet?


mijn zoontje wordt binnekort 6 jaar, ik twijfel tussen een nintendo en een tablet. mijn voorkeur gaat uit naar een tablet omdat die spelletjes van de nintendo apart ook al zo duur zijn.

Hebben jullie kinderen een tablet, kunnen deze tegen een stootje en zijn ze gemakkelijk in gebruik, welke raden jullie mij aan?

bedankt!

07-01-2013, 18:26


Een laptop, tablet heeft snel storing. En laptop is ook handig om te leren typen schrijven, schoolwerk, spelletjes enz enz

07-01-2013, 18:28
hij heeft zo een toetsenbord van vtech waarop hij woordjes leert schrijven enzo, een laptop is ook ineens een pak duurder...

07-01-2013, 19:32
mn nichtje heeft n kidstablet, 99euro
ndroid met wifi, kan geen simkaart in, 4GB intern geheugen,
leerzame apps gedownload,
tablet hoeft echt niet duur te zijn.
N vtech moet je altijd nog aparte dingen aankopen en ben je duurder uit dan n tablet.

07-01-2013, 19:44


M'n nichtje van 2 heeft ook een tablet en kan er heel goed mee overweg. Ze kan zelfstandig kiezen welk spelletje ze wil spelen en sommige apps zijn heel leerzaam. Ze is gek op dat ding haha.

07-01-2013, 19:45
Wij hebben hier een I-pad en de kids spelen er leuke spelletjees mee + oefeningen zowel arabisch als nederlandse letters en cijfers

07-01-2013, 19:55
Samsung Galaxy tab, je hebt ook tab 1 van 7 inch die zijn niet zo duur!

07-01-2013, 20:22

Citaat door Meid..:
Samsung Galaxy tab, je hebt ook tab 1 van 7 inch die zijn niet zo duur!
die zijn wel niet gemaakt voor kinderhandjes, te hard drukken op het scherm of laten vallen en dat ding is stuk, valt niet onder garantie.
n kidstablet is in dat geval veel geschikter,

07-01-2013, 20:35
Ik vind dat wel een een beetje laat hoor, een tablet op 6 jarige leeftijd. Hij loopt achter!

07-01-2013, 20:38

Citaat door Dija24:
die zijn wel niet gemaakt voor kinderhandjes, te hard drukken op het scherm of laten vallen en dat ding is stuk, valt niet onder garantie.
n kidstablet is in dat geval veel geschikter,
Nou dat valt echt reuze mee. Hier hebben veel kindjes (neefjes en nichtjes) een tablet en die zijn gewoon nog heel. Ikzelf laat dat ding ook regelmatig vallen. Een kidstablet is gewoon zonde van het geld. Dit kun je zelf dan ten minste ook nog gebruiken als de kids op bed liggen.

07-01-2013, 20:45
Op zijn leeftijd al?

07-01-2013, 21:05

Citaat door Doortje:
Ik vind dat wel een een beetje laat hoor, een tablet op 6 jarige leeftijd. Hij loopt achter!

07-01-2013, 21:07


Een chocoladetablet misschien? Is veel goedkoper

07-01-2013, 21:07

Citaat door Doortje:
Ik vind dat wel een een beetje laat hoor, een tablet op 6 jarige leeftijd. Hij loopt achter!
Dus dat he!!

08-01-2013, 11:19

Citaat door Meid..:
Nou dat valt echt reuze mee. Hier hebben veel kindjes (neefjes en nichtjes) een tablet en die zijn gewoon nog heel. Ikzelf laat dat ding ook regelmatig vallen. Een kidstablet is gewoon zonde van het geld. Dit kun je zelf dan ten minste ook nog gebruiken als de kids op bed liggen.
Met een kidstablet kun je evenveel als met een galaxy tablet, enigste verschil is dat er bij sommigen geen simkaart in kan waardoor je altijd op wifi moet kunnen om online te kunnen zijn.
voor de apps te gebruiken die je hebt geinstalleert is geen wifi verbinding nodig, via google play op je pc of laptop kun je als ouder controleren welke apps je wilt downloaden voor je kids.
Mn nichtje gebruikt die kidstablet zonder op het wifi te kunnen, zodat ze zeker niet op ongewenste pagina's terecht kan komen, moet er een update gebeuren of vernieuwing van de apps dan doen de volwassen dat.
Als ik wil kan ik deze tablet ook gebruiken heb je echt geen samsung galaxy tab voor nodig.
Met wifi kun je nog overal surfen, binnen of buiten via hotspots(belgie)

En dan heb je nog het prijsverschil, voor ongeveer 100 euro heb je al n goeie kidstablet,

Spreek uit ervaring als ik zeg dat die samsung galaxy tablet snel stuk gaan bij het vallen of te hard drukken, dus het verwondert mij dat bij het regelmatig vallen het ding nog werkt.


Ik zou gewoon aanraden eens te googlen naar reviews, ik weet dat er nog binnenkort allemaal nieuwe kidstablets op de markt komen met een parental control. En gewoon een multimediastore binnen te stappen waar je bv een tablet zelf kunt uittesten.
Ik zal al wel afraden om een tablet van de Bart smit te kopen, heb die dingen gezien, zown slechte beeld heel vaag.

good luck

Pagina's : [1] 2