Bekijk volle/desktop versie : collectieve afspraken zianas



07-01-2013, 16:48
Dames,

Het blijkt dat er in Belgie afspraken zijn gemaakt onderling tussen de zianas om niet te komen zonder bruidsstoel? kan dit? als blijkt dat de zaal toch een stoel heeft dan moet je alsnog die stoel van de ziana betalen? weggesmeten geld dus? iemand ervaring hiermee??

07-01-2013, 17:06


Ja dat kan, zianat verdienen ow zo weinig het geld van die bruidsstoel kunnen ze natuurlijk niet missen

07-01-2013, 17:08
nee serieus een meisje dat ik ken had al een bruidstoel kado gekregen van haar nieuwe schoonzus in spe maar haar ziana weigerde dat ze zei ook al neem je mijn stoel niet dan nog zal je betalen?? en ze heeft dan dat kado geweigerd!

07-01-2013, 17:21

Citaat door FanidaMartAli:
nee serieus een meisje dat ik ken had al een bruidstoel kado gekregen van haar nieuwe schoonzus in spe maar haar ziana weigerde dat ze zei ook al neem je mijn stoel niet dan nog zal je betalen?? en ze heeft dan dat kado geweigerd!
Geldwolfjes, komt vaak voor hoor. Sommige zianat hanteren ook de regel dat je verplicht bent hun jurken te nemen, doe je dat niet betaal je alsnog het volle pakket....sirrrrrrr. Dan zou ik al afhaken.

07-01-2013, 17:27


ze zijn echt erg geworden tegenwoordig ppfff ik vraag me af wat mijn kinders zullen moeten betalen binnen 10j????

08-01-2013, 14:39
hahhah collectieve afspraken.......soort van kartelafspraken die bedrijven maken? kunnen ze boete voor krijgen

29-01-2013, 00:46
belachelijk gewoon en dan zeggen ze klant is koning en dan zeggen ze ze3ma neem contact op met ons we komen er wel uit gewoon walgelijk

29-01-2013, 00:50
Als je bij zulke arrogante negaffa kom. Aub huur haar niet in en zoek verder. Hoe kan je op je grote dag een bitch van een negaffa hebben. Je gaat dan alleen maar stressen. Ik vindt het zo belangerijk om een oprechtte lieve negaffa te hebben.

Sommige negaffa's zijn de weg kwijt!! En zien alleen euro's.