Bekijk volle/desktop versie : De meneer verrassen, hoe?



07-01-2013, 15:45
De romantica in mij komt opspelen. De kat is van huis en dit muisje mist hem. Wil hem een aangenaam welkom geven vanavond. Wat is leuk om te doen voor hem? De rode vlag hangt uit dus laat sexy lingerie opwachtingen op de bank achterwege. We moeten creatief zijn vandaag.

07-01-2013, 15:48


Een Marmita met veel rmaq en vers huisgemaakt brood. En als toetje versgemaakte briwat met een pot atay met shiba.

07-01-2013, 15:49
Wat ik welis doe is

Alle kussentjes op de grond, kaarsjes erbij, allerlei kleine hapjes en dan samen kijken naar een mooie film.

Heb je een bad?

Vul deze en gebruik geurende badzeepbubbels, ik zelf gooi soms roosjes erbij voor extra sfeer, kaarsjes uiteraard en cocktail in cocktailglas.
Daarna een uitgebreide massage......mannen zijn er gek op

07-01-2013, 15:52
Kook z'n lievelingsgerecht Niks is beter dan hongerig thuis komen en zien dat je lievelingsmaaltijd op tafel staat haha.

07-01-2013, 15:53



Citaat door Teglelet:
Een Marmita met veel rmaq en vers huisgemaakt brood. En als toetje versgemaakte briwat met een pot atay met shiba.
Schat, ik vind het lief dat je hoge verwachtingen van mij hebt maar ik kan dus echt geen brood bakken. En hij heeft het niet zo op marmita helaas.

Citaat door lovestory:
Wat ik welis doe is

Alle kussentjes op de grond, kaarsjes erbij, allerlei kleine hapjes en dan samen kijken naar een mooie film.

Heb je een bad?

Vul deze en gebruik geurende badzeepbubbels, ik zelf gooi soms roosjes erbij voor extra sfeer, kaarsjes uiteraard en cocktail in cocktailglas.
Daarna een uitgebreide massage......mannen zijn er gek op
Oh dat eerste klinkt wel schattig. Ik heb helaas geen bad maar dat is sowieso ook geen succes met die rode vlag erbij. XD. Suggesties voor kleine hapjes?

07-01-2013, 15:54

Citaat door _RedRose_:
Kook z'n lievelingsgerecht Niks is beter dan hongerig thuis komen en zien dat je lievelingsmaaltijd op tafel staat haha.
Hij komt vrij laat thuis dus helaas heeft hij al gegeten dan. Moet vandaag alleen voor mezelf koken. Maar iets met hapjes is misschien wel leuk. Het is altijd lekker om nog ff te eten voor het slapen. (niet gezond maar o zo lekker)

07-01-2013, 15:55

Citaat door SuaEsposa:
De romantica in mij komt opspelen. De kat is van huis en dit muisje mist hem. Wil hem een aangenaam welkom geven vanavond. Wat is leuk om te doen voor hem? De rode vlag hangt uit dus laat sexy lingerie opwachtingen op de bank achterwege. We moeten creatief zijn vandaag.
je borsten zijn ook prima, daar hangt de bewuste vlag niet. trek die lingerie maar aan

07-01-2013, 15:57

Citaat door SuaEsposa:
Schat, ik vind het lief dat je hoge verwachtingen van mij hebt maar ik kan dus echt geen brood bakken. En hij heeft het niet zo op marmita helaas. Oh dat eerste klinkt wel schattig. Ik heb helaas geen bad maar dat is sowieso ook geen succes met die rode vlag erbij. XD. Suggesties voor kleine hapjes?
Moest iets te hard lachen hierom...mede kantoorgenoten denken dat ik een beetje gek word..

07-01-2013, 15:58

Citaat door SuaEsposa:

Oh dat eerste klinkt wel schattig. Ik heb helaas geen bad maar dat is sowieso ook geen succes met die rode vlag erbij. XD. Suggesties voor kleine hapjes?
Dan kun je het eerste doen, is echt fijn uit ervaring

Qua hapjes is het verschillend, soms sushi, pasteitjes of toastjes met verschillende salade, dat vult ook en als finishing touche een lekkere toetje of vers fruit met slagroom