Bekijk volle/desktop versie : Eerst Sylvie en Rafael



Pagina's : [1] 2 3 4

07-01-2013, 01:01
Nu Sabia en Khalid Boulahrouz.. Gaat goed daar, in dat voetbalwereldje.

07-01-2013, 01:04


Oh mijn god, het lijkt bijna op een spelletje dit.

07-01-2013, 01:05

Citaat door ArabicLady:
Oh mijn god, het lijkt bijna op een spelletje dit.
Volgens mij steekt de een de ander aan. Heel toevallig zijn Sylvie en Sabia beste vriendinnen.

07-01-2013, 01:07

Citaat:
Na het huwelijk van Sylvie en Rafaël van der Vaart zou ook dat van voetballer Khalid Boulahrouz en zijn echtgenote Sabia op de klippen zijn gelopen. Dat heeft de Duitse krant Bild zondagavond op zijn website gemeld.

'Het klopt', zegt Sabia Boulahrouz tegen de Duitse boulevardkrant, die een week geleden als eerste met het nieuws over de breuk tussen Rafaël en Sylvie van der Vaart kwam. 'Ons huwelijk bestaat niet meer. Khalid en ik pasten op den duur niet bij elkaar. Onze karakters waren simpelweg te verschillend.' Ze benadrukt wel dat de twee nog niet zijn gescheiden.

Klap verkocht
De 34-jarige Sylvie van der Vaart en de één jaar oudere Sabia Bouhlarouz zijn goede vriendinnen van elkaar. Afgelopen week werden de twee, nadat bekend was geworden dat Van der Vaart zijn echtgenote op oudjaarsavond een klap zou hebben verkocht, herhaaldelijk samen gesignaleerd in de binnenstad van Hamburg.

Daar trokken de echtparen Van der Vaart en Boulahrouz naar elkaar toe toen de twee voetballers gelijktijdig voor de club HSV uitkwamen. Ze speelden ook geregeld samen in het Nederlands elftal. De 31-jarige Boulahrouz speelde daarna voor onder meer Chelsea en VfB Stuttgart. Hij staat op dit moment onder contract bij Sporting in Portugal.

Eerste barstjes
Sabia en Khalid Boulahrouz kregen in 2005 een relatie en trouwden in december 2006. De eerste barstjes in hun huwelijk werden zichtbaar toen Khalid Boulahrouz bij Stuttgart speelde terwijl Sabia terug naar het 500 km noordelijker gelegen Hamburg verhuisde. Het echtpaar heeft twee kinderen, Amaya en Daamin.

Tijdens het Europees kampioenschap van 2008 kreeg Sabia Boulahrouz een miskraam. Het Nederlands elftal speelde daarom met rouwbanden tijdens de kwartfinale tegen Rusland, waarin Oranje werd uitgeschakeld
Sylvie heeft flink lopen stoken

07-01-2013, 01:14


nee sabia en boula3rouz waren al een tijdje uit elkaar.

07-01-2013, 01:58
Dit meen je niet? Nog even en je hoort dat Wesley en Yolanthe uit elkaar zijn. Erg man.

07-01-2013, 15:40

Citaat door Aliyana:
Dit meen je niet? Nog even en je hoort dat Wesley en Yolanthe uit elkaar zijn. Erg man.
Daar sta ik op te wachten. Die twee hebben het een beetje te lang uitgehouden met elkaar.

07-01-2013, 15:55
Ik heb me altijd afgevraagd of die Sabia nou wel of niet een marokkaanse is. Iemand die dat weet?

07-01-2013, 15:56
Sylvie dacht: ik alleen....? Jij ook alleen!!
En nu zijn ze samen, kunnen ze samen shoppen en het geld van ex man opmaken

07-01-2013, 15:57

Citaat door puurtoeval:
Ik heb me altijd afgevraagd of die Sabia nou wel of niet een marokkaanse is. Iemand die dat weet?
Ze is Turks.

07-01-2013, 15:59



07-01-2013, 16:00
Khalid en sabia zijn al heel lang uit elkaar, omringende weten dit ook heel land alleen media kreeg het gister pas te horen.

07-01-2013, 16:01


o zo ik vond haar niet echt een marokkaanse lijken

07-01-2013, 16:01
En nu is het over.




07-01-2013, 16:02

Citaat door puurtoeval:
Ik heb me altijd afgevraagd of die Sabia nou wel of niet een marokkaanse is. Iemand die dat weet?
Koerdische moeder en Turkse vader, geboren in Duitsland,getrouwd met een Marokkaan uit Nederland

Pagina's : [1] 2 3 4