Bekijk volle/desktop versie : Het goede voornemens topic



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

06-01-2013, 20:29
Wie heeft ze en wat komt er van terecht...

06-01-2013, 20:31



Citaat door fierljepper:
Wie heeft ze en wat komt er van terecht...
Ik heb al een paar jaar dezelfde, elke dag genieten van alles om mij heen. Het lukt aardig.

06-01-2013, 20:39
Ik heb er twee. M'n strafpraktijk weer oppikken en gaan sporten (in de hoop dat stoppen met roken dan vanzelf volgt). Tot nu toe loopt het redelijk. Oudejaarsdag had ik piket, 3 januari had ik daaruit een voorgeleiding bij de rechter-commissaris en over twee weken een politierechterzitting.

En morgen ga ik voor een proefles krav maga bij een sportschool die ook de mogelijkheid biedt voor fitness en vrij trainen.

06-01-2013, 21:01
Mijn voornemens:

Gas terugnemen qua werk..
Meer sporten..
Meer sparen..en minder uitgeven

07-01-2013, 22:15


Nou, die proefles was wel een blijvertje. Conditioneel schiet ik nog volkomen tekort, maar tactisch kon ik redelijk meekomen. Net als bij de technieken van het grondgevecht, maar daarbij kon ik gedeeltelijk teruggrijpen op het judoverleden uit mijn jeugd. Tweede voornemen gaat dus ook wel lukken denk ik...

07-01-2013, 22:41

Citaat door fierljepper:
Nou, die proefles was wel een blijvertje. Conditioneel schiet ik nog volkomen tekort, maar tactisch kon ik redelijk meekomen. Net als bij de technieken van het grondgevecht, maar daarbij kon ik gedeeltelijk teruggrijpen op het judoverleden uit mijn jeugd. Tweede voornemen gaat dus ook wel lukken denk ik...




Succes, met jouw brains lukt alles!

08-01-2013, 12:09

Citaat door Happiness-:
- gezondheid en geluk
- dat ik nog lang van mijn ouders en grootouders mag genieten

That's it!
Ik geniet, alhamdoelilah, elke dag van mij ouders, de ene dag meer dan de andere, ze worden wat ouder en nukkigere maar desalnietemin, geniet ik volop van de tijd die wij samen hebben. Ik heb helaas geen grootouders meer, heb ze wel goed gekend en zie nu pas wat de waarde is geweest van ons leven samen.

Geniet ervan!

08-01-2013, 22:01

Citaat door fierljepper:
Ik heb er twee. M'n strafpraktijk weer oppikken en gaan sporten (in de hoop dat stoppen met roken dan vanzelf volgt). Tot nu toe loopt het redelijk. Oudejaarsdag had ik piket, 3 januari had ik daaruit een voorgeleiding bij de rechter-commissaris en over twee weken een politierechterzitting.

En morgen ga ik voor een proefles krav maga bij een sportschool die ook de mogelijkheid biedt voor fitness en vrij trainen.

Citaat:
Het Krav Maga kent dan ook geen kata en is een geschikte methode voor zowel mannen als vrouwen van alle leeftijden om in relatief korte tijd te leren om te gaan met (levens-)bedreigende situaties, zoals bedreigingen met mes of vuurwapen. Zoals iedere realistische vorm van zelfverdediging is het krav maga niet aan regels gebonden, buiten de regels van de wet. Trappen en stoten naar het kruis zijn toegestaan, evenals ellebogen naar het hoofd en het prikken van vingers in ogen of tegen de keel. Het is dan ook geen sport maar een zelfverdedigingssysteem. De beoefenaar van het Krav Maga zal dan ook indien mogelijk conflictsituaties proberen te vermijden, maar in het geval van een daadwerkelijke conflictsituatie, alles doen om te overwinnen
oke..vriend


heb drie goede voornemens en heb er een vierde bijgedaan die ik wel wil delen..en dat is..dat ik die andere drie voor mezelf houd, wel kan ik zeggen dat de 8 dagen die 2013 nu oud is, ik ze nog steeds volhoud

09-01-2013, 11:05
Minstens evenveel werk verzetten dan dit jaar.
Misschien eens op een warm weer vakantie gaan met de vriendin.
Eindelijk de beloftes van 2012 nakomen

09-01-2013, 11:06

Citaat door Mathijs:
oke..vriend


heb drie goede voornemens en heb er een vierde bijgedaan die ik wel wil delen..en dat is..dat ik die andere drie voor mezelf houd, wel kan ik zeggen dat de 8 dagen die 2013 nu oud is, ik ze nog steeds volhoud
Je bent gestopt met roken, je drinkt minder

09-01-2013, 19:32

Citaat door AirbusA380:
Je bent gestopt met roken, je drinkt minder
ben al jaren gestopt met roken....maaruh dat andere dan weer wel.

09-01-2013, 20:12

Citaat door Mathijs:
oke..vriend


heb drie goede voornemens en heb er een vierde bijgedaan die ik wel wil delen..en dat is..dat ik die andere drie voor mezelf houd, wel kan ik zeggen dat de 8 dagen die 2013 nu oud is, ik ze nog steeds volhoud
Ach, voor mij is het meer een vorm van fysieke training. Qua zelfverdediging heb ik het zelf nooit nodig gehad. Ik kan goed weglopen en anders redelijk goed lullen en desnoods een grote bek opzetten. Het enige waarvoor het nuttig zou kunnen zijn voor mij is het opkomen voor anderen. Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan de dove Mehmet in de Haagse tram, vorig jaar. Het is dan makkelijker acuut iPhone-ites te krijgen en de andere kant op te kijken, omdat je weet dat wanneer je er iets van zegt de agressie zich waarschijnlijk tegen jou zal richten. En weglopen is dan geen optie meer.

09-01-2013, 20:26



Citaat door fierljepper:
Ach, voor mij is het meer een vorm van fysieke training. Qua zelfverdediging heb ik het zelf nooit nodig gehad. Ik kan goed weglopen en anders redelijk goed lullen en desnoods een grote bek opzetten. Het enige waarvoor het nuttig zou kunnen zijn voor mij is het opkomen voor anderen. Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan de dove Mehmet in de Haagse tram, vorig jaar. Het is dan makkelijker acuut iPhone-ites te krijgen en de andere kant op te kijken, omdat je weet dat wanneer je er iets van zegt de agressie zich waarschijnlijk tegen jou zal richten. En weglopen is dan geen optie meer.
owke, je wilde ook stoppen met roken..meestal ga je als gevolg daarvan ook wat in gewicht toenemen, vet omzetten in spieren en fjierljepper wordt een lean mean figthing machine

17-01-2013, 22:01

Citaat door _Dramaqueen_:
Succes, met jouw brains lukt alles!
Dat eerste politierechterzittinkje was in ieder geval een loepzuivere vrijspraak, daar waar de officier van justitie een maand onvoorwaardelijke gevangenisstraf eiste. Dat smaakt wel naar meer...

17-01-2013, 23:02

Citaat door fierljepper:
Dat eerste politierechterzittinkje was in ieder geval een loepzuivere vrijspraak, daar waar de officier van justitie een maand onvoorwaardelijke gevangenisstraf eiste. Dat smaakt wel naar meer...
de vraag is, had je client 'het' gedaan?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6