Bekijk volle/desktop versie : auto kopen



06-01-2013, 16:41
Salam allen,

Welke auto is geschikt. Ik heb een budget van max 2000,- en wil geen dure verzekering en belasting.

Heeft iemand tips welke auto goed is.

06-01-2013, 18:10



Citaat door bruidsboeketje:
Salam allen,

Welke auto is geschikt. Ik heb een budget van max 2000,- en wil geen dure verzekering en belasting.

Heeft iemand tips welke auto goed is.
voor dat bedrag zijn er wel genoeg leuke auto's, welke auto's vind ji zelf mooi? en wat is je rijstyle? diesel benzine? daarna kan je kiezen wat voor type motor je wilt
en ga zo maar door,

De meesten hier zullen zeggen neem duitse auto's bmw volkswagen merceders etc
Dit speelt een klein beetje mee, een auto is goed als de motor goed is!
Heb genoeg topauto;s gehad waarvan de motors verxxanxerd was
Realiseer je wel ! wanneer je een auto koopt kan je niet meer terug! ga niet alleen! neem een expert mee
De meeste mensen willen snel snel een auto en maken dan een foute keuze door de haast!
Hoe langer je wacht hoe beter, prijs daalt ! kans op betere auto's, beter aanbod
Neem de tijd er voor
PS Bij de anwb of dekra kan je een aankoopskeuring doen voor 200 euro! geld waard

06-01-2013, 18:14

Citaat door 13_03_20elf:
voor dat bedrag zijn er wel genoeg leuke auto's, welke auto's vind ji zelf mooi? en wat is je rijstyle? diesel benzine? daarna kan je kiezen wat voor type motor je wilt
en ga zo maar door,

De meesten hier zullen zeggen neem duitse auto's bmw volkswagen merceders etc
Dit speelt een klein beetje mee, een auto is goed als de motor goed is!
Heb genoeg topauto;s gehad waarvan de motors verxxanxerd was
Realiseer je wel ! wanneer je een auto koopt kan je niet meer terug! ga niet alleen! neem een expert mee
De meeste mensen willen snel snel een auto en maken dan een foute keuze door de haast!
Hoe langer je wacht hoe beter, prijs daalt ! kans op betere auto's, beter aanbod
Neem de tijd er voor
PS Bij de anwb of dekra kan je een aankoopskeuring doen voor 200 euro! geld waard
Dank je wel voor het reageren.

Heb er zeker wat aan.

06-01-2013, 18:18

Citaat door bruidsboeketje:
Dank je wel voor het reageren.

Heb er zeker wat aan.
youre welcome
die aankoopskeuring zou ik wel doen als ik jou was, ze geve je advies of je de auto moet kope of niet beter 200 euro kwijt dan aan 2000 weg gegooid geld!
Mocht je nog vragen hebben hoor het graag!

06-01-2013, 18:29



Citaat door 13_03_20elf:
youre welcome
die aankoopskeuring zou ik wel doen als ik jou was, ze geve je advies of je de auto moet kope of niet beter 200 euro kwijt dan aan 2000 weg gegooid geld!
Mocht je nog vragen hebben hoor het graag!
dank je. Zal ik doen.