Bekijk volle/desktop versie : Voetbalvraag Wat is belangerijker voor jullie.



Pagina's : [1] 2

06-01-2013, 00:48
Ik heb een vraagje voor jullie , namelijk wat jullie belangrijker vinden en waarom je een voetbalclub support.. Kijk ik ben namelijk voor ArsenalFC maar als ik dat vertel aan mensen lachen ze me uit of geloven ze mij niet . En zeggen ze hoe kan je voor een club zijn die nooit prijzen wint. Maar ik vind de visie van Wenger en het spel wat ze spelen/speelden echt vet en daarom ben ik ook supporter van Arsenal ( Henry , Bergkamp ,Pires ,viera ,gilberto) hebben denk ik ook een beetje bepaald voor welke club ik werd. Maar wat ik dus wou vragen wat vinden jullie belangerijker dat een club prijzen pakt of goed voetbal spelen en/of een goede filosofie hebben?

06-01-2013, 01:02


saffi , niemand die antwoordt

06-01-2013, 01:05

Citaat door berberryboy89:
Ik heb een vraagje voor jullie , namelijk wat jullie belangrijker vinden en waarom je een voetbalclub support.. Kijk ik ben namelijk voor ArsenalFC maar als ik dat vertel aan mensen lachen ze me uit of geloven ze mij niet . En zeggen ze hoe kan je voor een club zijn die nooit prijzen wint. Maar ik vind de visie van Wenger en het spel wat ze spelen/speelden echt vet en daarom ben ik ook supporter van Arsenal ( Henry , Bergkamp ,Pires ,viera ,gilberto) hebben denk ik ook een beetje bepaald voor welke club ik werd. Maar wat ik dus wou vragen wat vinden jullie belangerijker dat een club prijzen pakt of goed voetbal spelen en/of een goede filosofie hebben?


Supporters willen prijzen zien...vroeger kon je nog teren op beleid maar nu niet

06-01-2013, 01:12

Citaat door LaasteGeruchten:
Supporters willen prijzen zien...vroeger kon je nog teren op beleid maar nu niet
Dus in principe vind jij prijzen belangerijker dan het spel en beleid ?

06-01-2013, 01:16


arsenal poep club, poep supporters

06-01-2013, 01:19

Citaat door berberryboy89:
Dus in principe vind jij prijzen belangerijker dan het spel en beleid ?
Ja ik wil prijzen zien met het liefst --> met prachtig voetbal

06-01-2013, 01:31

Citaat door LaasteGeruchten:
Ja ik wil prijzen zien met het liefst --> met prachtig voetbal
ja dat begrijp ik maar heb je dan niet liever dat het merendeel van je elftal bestaat uit eigen jeugd ? En met beleid bedoel ik ook bijvoorbeeld vertrouwen in de trainer behouden ook bij mindere prestaties. Want kijk naar Real Madrid echt een mooie club vroeger kon ik echt genieten van hun (heb ik het over periode van zidane , figo , r.carlos , ronaldo, raul , morrientes) Maar kijk tegenwoordig man die trainer heeft die club aan een gare naam geholpen. Alleen maar omdat hij een "prijzenpakker" is dan heb ik liever dat ze speelden voordat mourinho kwam dan nu .

06-01-2013, 01:31

Citaat door lacoste11:
arsenal poep club, poep supporters
Ha Ha al je intelligentie in je reactie gestopt ?

06-01-2013, 13:12
Prijzen pakken staat op nr.1 maar van het spel van je club waar je supporter bent hoor je te genieten en je hoort altijd achter je club te staan is goede en slechte tijden neem voorbeeld aan feyenoordsupporters.

06-01-2013, 18:10

Citaat door Zero1O:
Prijzen pakken staat op nr.1 maar van het spel van je club waar je supporter bent hoor je te genieten en je hoort altijd achter je club te staan is goede en slechte tijden neem voorbeeld aan feyenoordsupporters.
Zeker heb je gelijk maar zoals het nu gaat met Arsenal vind ik het ook goed tenminste als ze minimaal 4e worden doorgaan naar k.o. fase van de CL . Want ze zijn goed bezig alle goede en belangrijke talenten hebben bijgetekend. Dat betekent dat ze binnenkort weer volop mee gaan strijden om de prijzen zonder schulden. Alleen ja soms moet je wel erg veel geduld hebben als je een wedstrijd kijkt maar ach neem ik voor lief. Liever dit dan wat er aan de hand is bij Real Madrid zo een mooie club vol met voetbal en iedereen laat zich bespelen door Mourinho helaas


Citaat door FloydBanner:
Gooner for life.
Ai Ai come on Arsenal Come on Arsenal heb je de wedstrijd vandaag gezien ?

06-01-2013, 18:28
ik ben ook voor arsenal.
en ik heb precies het zelfde.
maar als ik zeg ik ben voor arsenal dan zeggen ze hahahah arsenal is geen top club meer.
maar arsenal blijft een top club.
ze hebben de beste spelers zoals santi cazorla , jack wilshere , Kieran Gibbs
en la professeur wenger is en echte trainer bijna geen een trainer houd het vol bij een club.
veel uit eigen jeugd.
arsenal heeft echt mooi voetbal

06-01-2013, 18:42
Hier heb je merendeels idioten die voor Barca en Madrid zijn... ze verdedigen de clubs alsof hun ouders worden uitgescholden.

06-01-2013, 19:04



Citaat door tvmarokko:
ik ben ook voor arsenal.
en ik heb precies het zelfde.
maar als ik zeg ik ben voor arsenal dan zeggen ze hahahah arsenal is geen top club meer.
maar arsenal blijft een top club.
ze hebben de beste spelers zoals santi cazorla , jack wilshere , Kieran Gibbs
en la professeur wenger is en echte trainer bijna geen een trainer houd het vol bij een club.
veel uit eigen jeugd.
arsenal heeft echt mooi voetbal
Ja klopt alleen enige wat ontbreekt zijn prijzen voor de rest heeft arsenal alles. Is volgens mij 1 van de weinige engelse clubs die geen schulden heeft en elk jaar groen cijfersschrijven.


Citaat door MountakhabMaroc:
Hier heb je merendeels idioten die voor Barca en Madrid zijn... ze verdedigen de clubs alsof hun ouders worden uitgescholden.
Ja klopt en weet je wat grappig is sinds 2006 zijn het aantal Barca fans drastisch toegenomen. En mij maakt het niet uit maar als bijvoorbeeld PSG de komende jaren gaat domineren dan zijn de zelfde mensen voor PSG

07-01-2013, 01:14
sjoow niemand heeft zin om te antwoorden

07-01-2013, 03:04
Ik ben voor agovv, omdat ze gratis limonade uitdelen.

Pagina's : [1] 2