Bekijk volle/desktop versie : Hoeveel kinderen WIL jij?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

05-01-2013, 23:58




Negen kindjes zou mooi zijn. Jullie?

05-01-2013, 23:59


1 en dan kan de dop erop.

05-01-2013, 23:59

Citaat door BrokenGirl:
1 en dan kan de dop erop.
Kifesh DOP EROP

Een lijkt me zo eenzaam voor dat kind

05-01-2013, 23:59
Ik heb geen idee.

Soms wil ik geen kinderen.
Soms wil ik 8 kinderen en soms wil ik 3/4 kinderen.

Bevallen lijkt me wel supererg. Ik heb vandaag gwn gedoromd dat ik ging bevallen.

06-01-2013, 00:00



Citaat door Monarch:
Ik heb geen idee.

Soms wil ik geen kinderen.
Soms wil ik 8 kinderen en soms wil ik 3/4 kinderen.
Hmmm, interesting. Muudergevoelens, een keer in de zoveel tijd jek?

8 kinderen lijkt me ook wel leuk ja. Maar dan moeten ze allemaal op mij lijken.

06-01-2013, 00:02
HAHA!


4 lijkt mij heel mooi.
Oudste het liefst een zoon zodat hij later zijn zusjes kan beschermen. Maar meisje is ook welkom, belangrijkste is dat het kindje gezond is.

06-01-2013, 00:03
Insha'Allah vier. Anders moet je een zevenzitter of busje kopen. En ik heb gezien dat de meeste messen- en vorkensetten per zes gaan.

06-01-2013, 00:03
Schattige baby's. Koetshie koetshie koetshie. Love them.

Ik word voor 't eerst tante van een klein prinsesje In sha Allaah. Kan mijn geluk niet op.

06-01-2013, 00:04

Citaat door Onbereikbaar__:
HAHA!


4 lijkt mij heel mooi.
Oudste het liefst een zoon zodat hij later zijn zusjes kan beschermen. Maar meisje is ook welkom, belangrijkste is dat het kindje gezond is.
Is vaak zo he, dat mensen graag EERST een zoon willen wallah zie het vaak. Tuurlijk zijn meisjes welkom

Zag laatst een programma, vrouw met 19 kinderen, en zowel zij als haar man zagen er jong/gezond uit. TbarkAllah.

06-01-2013, 00:05
Twee is genoeg.
Meer is niet gezond en ook veel te duur... kweek je alleen maar domheid mee.

06-01-2013, 00:07

Citaat door m.arokkaanse_:
Soms denk ik 4 kids..
2 boys en 2 girls.
Ander x wil ik een heel klaslokaal..
Ben gek op baby's, maar ben bang dat ik er na 2 genoeg heb..


Hangt van je humeur af wla?

Kinderen zijn leuk ja, maar een hell of a verantwoordelijkheid. Vooral in deze gare tijden, en al helemaal in Hoellandaaa.

Citaat door Ricky_3allal:
Insha'Allah vier. Anders moet je een zevenzitter of busje kopen. En ik heb gezien dat de meeste messen- en vorkensetten per zes gaan.


Maar dat is toch geen probleem, lan? Mueslirepen gaan tegenwoordig per 8 stuks, voor maar 1 euro! Can u believe that?

Citaat door Euphrosyne:
Schattige baby's. Koetshie koetshie koetshie. Love them.

Ik word voor 't eerst tante van een klein prinsesje In sha Allaah. Kan mijn geluk niet op.
AAaaaah gefeliciteerdddddddddddddd, dat is echt leuk! De eerste wordt altijd verwend ja, hoe meer er zijn hoe meer je zoiets gaat hebben van 'ALLRGHTY THEN!' geniet ervan

06-01-2013, 00:07

Citaat door WinterSoessia:
Is vaak zo he, dat mensen graag EERST een zoon willen wallah zie het vaak. Tuurlijk zijn meisjes welkom

Zag laatst een programma, vrouw met 19 kinderen, en zowel zij als haar man zagen er jong/gezond uit. TbarkAllah.
Ik wil een meisje. Ik wil meer meisjes dan jongens. Ik mis echt meisjesliefde. : Dat is echt een rare programma. Die kids allemaal rustig maar ze zijn ook rijk hoor. Ik bedoel, 4 wasmachines en 4 drogers en zo'n groot huis!

06-01-2013, 00:08


Ik zou graag een tweeling of een meerling willen hebben. Gewoon in 1 keer alle ellende voorbij en dan misschien een nakomertje. Maar alles ligt in de handen van Allah he.

06-01-2013, 00:08

Citaat door Str00pwafel:

Allrghty then!



Citaat door Petrus:
Twee is genoeg.
Meer is niet gezond en ook veel te duur... kweek je alleen maar domheid mee.
Allrighty then!

06-01-2013, 00:08

Citaat door Monarch:
Ik wil een meisje. Ik wil meer meisjes dan jongens. Ik mis echt meisjesliefde. :
Dan moet je veel broccoli eten, krijg je meer meisjes van, heb ik gehoord van Dr Oz-Turk

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7