Bekijk volle/desktop versie : Ooooooooooooooooooooooooooooo Robin van Peeeeeeeeeeeersie



Pagina's : [1] 2 3

05-01-2013, 22:36
http://eredivisielive.nl/video/105539-robin-van-persie-flikt-het-weer.html


doe ff normaal gwn DEDE op de slof

05-01-2013, 23:21


L2 ingedrukt houden en erin schuiven...

Nice goal..die paas van giggs mag er ook wel wezen.

05-01-2013, 23:32
jaaaa jab lee mister "hij doet et alleen tegen boltonhampton wanderers"

05-01-2013, 23:34

Citaat door Cllash:
jaaaa jab lee mister "hij doet et alleen tegen boltonhampton wanderers"
West Ham trekt ook geen volle zalen

Maar ik heb gezegd..bij ManU heeft hij me overtuigd. Nu alleen nog op een EK/WK..

05-01-2013, 23:34


Cllash, ibra of van pursie

05-01-2013, 23:48
clichy zei altijd benzema is veel beter danvn persie

05-01-2013, 23:53

Citaat door Clichy_sousbois:
benzema-Falcao-Higuain-Hulk-Huntelaa-Van Persie-Rooney-Villa zijn allemaal killers, alleen benzema was vorige seizoen beter dan Van persie, ik heb sinds begin dit seizoen niks meer gezegt, dus weet wat je zegt zelfs Huntelaar was vorige seizoen beter dan RVP,, alleen Ibra is een aparte geval en spits, hij steekt boven al die topspitsen die ik noemde


Drogba is ook een killer, hoeveel finales die heeft gescoord is niet te tellen

05-01-2013, 23:56

Citaat door Clichy_sousbois:
benzema-Falcao-Higuain-Hulk-Huntelaa-Van Persie-Rooney-Villa zijn allemaal killers, alleen benzema was vorige seizoen beter dan Van persie, ik heb sinds begin dit seizoen niks meer gezegt, dus weet wat je zegt zelfs Huntelaar was vorige seizoen beter dan RVP,, alleen Ibra is een aparte geval en spits, hij steekt boven al die topspitsen die ik noemde



Gast wa zeg jy zelfs beter dan v persie?
Persie was vorig seizoen in een slech team uitgekozen als beste speler van PL, was daar topscorer en had na messi en ronaldo meest gescoort:s

05-01-2013, 23:56

Citaat door Clichy_sousbois:
benzema-Falcao-Higuain-Hulk-Huntelaa-Van Persie-Rooney-Villa zijn allemaal killers, alleen benzema was vorige seizoen beter dan Van persie, ik heb sinds begin dit seizoen niks meer gezegt, dus weet wat je zegt zelfs Huntelaar was vorige seizoen beter dan RVP,, alleen Ibra is een aparte geval en spits, hij steekt boven al die topspitsen die ik noemde
vorig jaar was van persie beste van PL en ook topscorer

05-01-2013, 23:58

Citaat door Clichy_sousbois:
ook vergeten, maar dat allemaal vorige seizoen!!!!!, drm vond ik RVP vorige seizoen niet zo goed er waren betere spitsen in europa, maar bij Man U laat hij het wel zien, ik heb ook altijd gezegt dat hij net als Nasri moet doen weg bij Arsenal als hij prijzen wil pakken...


Nasri pakt wel n prijs maar is drama bij city

05-01-2013, 23:58

Citaat door marmita-lover:
Gast wa zeg jy zelfs beter dan v persie?
Persie was vorig seizoen in een slech team uitgekozen als beste speler van PL, was daar topscorer en had na messi en ronaldo meest gescoort:s
Rooney of Persie? wie kies jij

06-01-2013, 00:00

Citaat door R0ffa:
vorig jaar was van persie beste van PL en ook topscorer
in een slecht team terwijl benz bij real speelt

06-01-2013, 00:03


City zonder Nasri is net als Messi zonder Xavi en Iniesta

06-01-2013, 00:03

Citaat door Jeblie:
Rooney of Persie? wie kies jij


Wij hebben ze allebei
Vorig seizoen zei ik rooney.. Ondanks dat hij op 10 speelt en geblesseerd was 'maar' 3goals minder dan persie.
Dit seizoen haalt persie zijn hoogste niveau ooit.
Hij doet het volgens stats beter dan ronaldo in 2008..
Rooney is geen spits meer in mijn ogen. Maar een dodelijke spelverdeler die vaak scoort.


Wat denk jij?

06-01-2013, 00:08

Citaat door marmita-lover:
Wij hebben ze allebei
Vorig seizoen zei ik rooney.. Ondanks dat hij op 10 speelt en geblesseerd was 'maar' 3goals minder dan persie.
Dit seizoen haalt persie zijn hoogste niveau ooit.
Hij doet het volgens stats beter dan ronaldo in 2008..
Rooney is geen spits meer in mijn ogen. Maar een dodelijke spelverdeler die vaak scoort.


Wat denk jij?


Ik denk dat het heel vreemd is hoe een mocro supporter geworden is van menchaster united. alsof een chinees foor Far rabat zal supporteren

Pagina's : [1] 2 3