Bekijk volle/desktop versie : 'Actief' opzoek gaan naar een huwelijkskandidaat.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-01-2013, 15:53
Is daar iets mis mee?
In mijn omgeving zie ik dat het eerder geaccepteerd word bij mannen, en juist helemaal niet bij vrouwen.

Ik ken een vrouw, okey ze deed het niet op de juiste manier , maar toen ze wilde trouwen heeft ze gewoon 1 jaar lang diehard lopen zoeken . Uiteindelijk heeft ze haar prins gevonden, en zijn ze getrouwd. Zij heeft een portie kritiek over haar heen gekregen, dat wil je niet weten.

Maar ja, als je het op de juiste manier wilt doen als vrouw, is dat best wel moeilijk. Naast het kenbaar maken dat je wilt trouwen en je ouders vragen om een beetje rond te kijken, kun je weinig doen.

05-01-2013, 15:55


Sommige mensen zijn nou eenmaal achterlijk en achterdochtig, kunnen we jammer genoeg niks aandoen.

05-01-2013, 15:58
Wat was haar manier van actief zoeken dan?

05-01-2013, 16:13
Even serieus, ik begrijp dit soort topics echt niet. Alsof je gewoon niemand kunt krijgen en het zo moeilijk is allemaal.
Ik doe geen hol, ben 20 en heb al meerdere mensen afgewezen die gewoon alles hadden. Puur omdat ik geen zin heb om te trouwen. Ik ben opgegroeid tussen kaaskoppen en alsnog heb ik dit probleem niet. Onzin altijd.

05-01-2013, 16:21



Citaat door Menoush:
Even serieus, ik begrijp dit soort topics echt niet. Alsof je gewoon niemand kunt krijgen en het zo moeilijk is allemaal.
Ik doe geen hol, ben 20 en heb al meerdere mensen afgewezen die gewoon alles hadden. Puur omdat ik geen zin heb om te trouwen. Ik ben opgegroeid tussen kaaskoppen en alsnog heb ik dit probleem niet. Onzin altijd.
Marokko.nl is een en al onzin toch. Ik ben ook niet op zoek hoor, zie mezelf nog langggggg niet trouwen. Maar, dit was gewoon even een gedachten. Ik zou zelf nooit op zoek kunnen gaan.
En bsa7tem.


Maar de vrouw over wie ik het heb, was wel ouder dan 30. Vandaar.

05-01-2013, 16:23

Citaat door Menoush:
Even serieus, ik begrijp dit soort topics echt niet. Alsof je gewoon niemand kunt krijgen en het zo moeilijk is allemaal.
Ik doe geen hol, ben 20 en heb al meerdere mensen afgewezen die gewoon alles hadden. Puur omdat ik geen zin heb om te trouwen. Ik ben opgegroeid tussen kaaskoppen en alsnog heb ik dit probleem niet. Onzin altijd.
Grote meid.

05-01-2013, 16:25

Citaat door Dienares.:
Sommige mensen zijn nou eenmaal achterlijk en achterdochtig, kunnen we jammer genoeg niks aandoen.


Jammer genoeg niet nee.

Citaat door crazy_lina:
Wat was haar manier van actief zoeken dan?


Citaat door ZV_:
Hoe dan?
De manier hoe ze haar man heeft ontmoet is wel 'toevallig', ik zal het niet zeggen, hihih. Straks ik ze hier lid ofzo.
Maar kleine voorbeelden waren bijvoorbeeld, 'Shisha lounges afstruinen en mannen aanspreken.., op trouwfeestenmensen serieus om contact gegevens van hun broer / oom / neef vragen enzo. Ze ging ook gewoon naar trouwfeesten, van mensen die ze niet eens kenden.

05-01-2013, 16:27

Citaat door bosvruchtje2:
Jammer genoeg niet nee.



De manier hoe ze haar man heeft ontmoet is wel 'toevallig', ik zal het niet zeggen, hihih. Straks ik ze hier lid ofzo.
Maar kleine voorbeelden waren bijvoorbeeld, 'Shisha lounges afstruinen en mannen aanspreken.., op trouwfeestenmensen serieus om contact gegevens van hun broer / oom / neef vragen enzo. Ze ging ook gewoon naar trouwfeesten, van mensen die ze niet eens kenden.
Ik heb een hekel aan zo'n figuren.
Haar methode is btw best wel ziek, 30-plusser en shishalounges afstruinen.

05-01-2013, 16:30

Citaat door ZV_:
Grote meid.
Echt n bad ass

05-01-2013, 16:32

Citaat door bosvruchtje2:
Is daar iets mis mee?
In mijn omgeving zie ik dat het eerder geaccepteerd word bij mannen, en juist helemaal niet bij vrouwen.

Ik ken een vrouw, okey ze deed het niet op de juiste manier , maar toen ze wilde trouwen heeft ze gewoon 1 jaar lang diehard lopen zoeken . Uiteindelijk heeft ze haar prins gevonden, en zijn ze getrouwd. Zij heeft een portie kritiek over haar heen gekregen, dat wil je niet weten.

Maar ja, als je het op de juiste manier wilt doen als vrouw, is dat best wel moeilijk. Naast het kenbaar maken dat je wilt trouwen en je ouders vragen om een beetje rond te kijken, kun je weinig doen.
Kenbaar maken dat je wilt trouwen is toch genoeg? Laten weten dat je beschikbaar bent en inderdaad je ouders rond laten kijken e.d, meer sabab hebben we toch niet nodig? Gewoon vertrouwen op Allah en het voorbeeld van je vriendin moet je zeker tegen de muur aan gooien want dat is schaamteloos en eerloos en wekt alleen maar de woede van Allah op...

05-01-2013, 16:33
De goede vrouwtjes trouwen niet heel snel. Zoveel goede mannen zijn er namelijk niet en ze nemen niet genoegen met de eerste beste klaploper.

05-01-2013, 16:35

Citaat door bosvruchtje2:
Marokko.nl is een en al onzin toch. Ik ben ook niet op zoek hoor, zie mezelf nog langggggg niet trouwen. Maar, dit was gewoon even een gedachten. Ik zou zelf nooit op zoek kunnen gaan.
En bsa7tem.

Maar de vrouw over wie ik het heb, was wel ouder dan 30. Vandaar.
Oh, ik dacht ook dat je er zelf moeite mee had ze3ma
Ik vind het altijd maar vreemd, dacht dat juist de mannen daar moeite mee hadden.
Vrouwen denken al snel dat ze te oud zijn, alsof er een bepaalde leeftijdsgrens is om te trouwen. Domme cultuur ook.

05-01-2013, 16:35



Citaat door ZV_:
Grote meid.

05-01-2013, 16:36

Citaat door bosvruchtje2:
Jammer genoeg niet nee.



De manier hoe ze haar man heeft ontmoet is wel 'toevallig', ik zal het niet zeggen, hihih. Straks ik ze hier lid ofzo. Maar kleine voorbeelden waren bijvoorbeeld, 'Shisha lounges afstruinen en mannen aanspreken.., op trouwfeestenmensen serieus om contact gegevens van hun broer / oom / neef vragen enzo. Ze ging ook gewoon naar trouwfeesten, van mensen die ze niet eens kenden.


Ihya prins waah..

05-01-2013, 16:40

Citaat door JacqMesrine:
De goede vrouwtjes trouwen niet heel snel. Zoveel goede mannen zijn er namelijk niet en ze nemen niet genoegen met de eerste beste klaploper.
Got it! Uw goedheid staat omgekeerd evenredig aan uw kans op vroeg trouwen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5