Bekijk volle/desktop versie : Top 3



05-01-2013, 14:49
Je moeder, je partner, je kind
Allemaal van belangrijke waarde. Als je ze zou moeten rangschikken,, wat is jouw volgorde dan?

Voor mij is het ( ben ongehuwd)

Moeder
Partner
Kind


ps, natuurlijk zijn ze allemaal apart van hoge waarde.

05-01-2013, 14:52


Dit vind ik altijd zo zinloos.....

05-01-2013, 14:58

Citaat door Drietweeeen:
Waarom?
1. Tegenvraag: Waarom vind jij het wel zinvol?
2.Omdat je appels niet met peren kunt vergelijken.
De liefde die je voor je moeder voelt is een andere liefde dan die je voor je kind voelt en weer anders dan de romantische gepassioneerde liefde die je voor je man voelt.

05-01-2013, 15:14
Leuk te weten voor je kind, dat het daar zo onderaan bungelt. Ik kan wel zien dat je ongehuwd bent inderdaad en ook dat je geen kinderen hebt.


Citaat door Drietweeeen:
Je moeder, je partner, je kind
Allemaal van belangrijke waarde. Als je ze zou moeten rangschikken,, wat is jouw volgorde dan?

Voor mij is het ( ben ongehuwd)

Moeder
Partner
Kind


ps, natuurlijk zijn ze allemaal apart van hoge waarde.

05-01-2013, 15:21


En als je gaat scheiden? Dan komt je kind automatisch op de plaats van z'n vader? En als je gaat hertrouwen dan weer onderaan?

05-01-2013, 15:24
Hey, jij hebt veel kennis over Roqyah en Hidjaamah he? Zou ik jou een paar vragen mogen stellen? x


Citaat door Jst_s:
En als je gaat scheiden? Dan komt je kind automatisch op de plaats van z'n vader? En als je gaat hertrouwen dan weer onderaan?

05-01-2013, 15:26

Citaat door Sabrun_Jameel:
Hey, jij hebt veel kennis over Roqyah en Hidjaamah he? Zou ik jou een paar vragen mogen stellen? x
Als ik je kan helpen sure! Je mag ze altijd vragen

05-01-2013, 15:29
Graag, baaraka Allaahu feek! Ik stuur je even een pm ok, dan kunnen ze hier on topic blijven.


Citaat door Jst_s:
Als ik je kan helpen sure! Je mag ze altijd vragen

05-01-2013, 15:37

Citaat door Sabrun_Jameel:
Graag, baaraka Allaahu feek! Ik stuur je even een pm ok, dan kunnen ze hier on topic blijven.
Wa fieekie, dat lijkt me inderdaad een goed plan.