Bekijk volle/desktop versie : Dames die getrouwd zijn en nog studeren. ..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

04-01-2013, 12:47
Wat is jullie bijbaan/parttime baan ?

04-01-2013, 13:04


Geen bijbaan. Manlief werkt en we komen alhamduliAllaah goed rond.

04-01-2013, 13:06
Toen ik nog op school zat en de kleine nog niet had, werkte ik op zaterdagen in de hunkemoller

04-01-2013, 13:52

Citaat door Undercoverin_:
Geen bijbaan. Manlief werkt en we komen alhamduliAllaah goed rond.
Hoe doen jullie het dan. Betaalt je man jou rekeningen plus alle extra's? Vraag je wanneer je iets wil ?

04-01-2013, 13:53



Citaat door Smiraatje:
Verkoopmedewerker bij Fossil, maar 8 uurtjes p/w hoor. Gewoon voor de gezelligheid.
Dat wil ik dus ook niet zoveel uurtjes maar wel wat

04-01-2013, 13:56

Citaat door nadjana:
Dat wil ik dus ook niet zoveel uurtjes maar wel wat
Ja, ik heb een heel chill studierooster, dus heb veel vrije tijd over en vind het dan zonde om er niks mee te doen.. Het is heel leuk werk, heb vriendinnen gemaakt en zo heb ik twee middaagjes in de week tenminste iets te doen.

Het betaalt weinig, maar ik doe het dan ook niet om het geld. Mijn man verdient meer dan genoeg en we hebben een gezamenlijke rekening waar ik dus ook bij kan.

04-01-2013, 15:48
upppp....ik heb altijd geleerd dat ik afhankelijk moet zijn van van iedereen... ben nog niet getrouwd ..

04-01-2013, 16:40

Citaat door Casawia22:
upppp....ik heb altijd geleerd dat ik afhankelijk moet zijn van van iedereen... ben nog niet getrouwd ..
Dat is het hem nu juist. Ik ben ook altijd onafhankelijk geweest van iedereen. Maar door mijn studie(stage) moest ik mijn oude baan opzeggen. Ik ben nu klaar met stage en zit dus zonder inkomen. Vindt het echt zoo erg. Durf mijn man geen eens wat te vragen omdat ik gewoon nooit iemand wat gevraagd heb. En lukt niet zo om aan een baantje te komen

04-01-2013, 16:42

Citaat door Madame_Louisa:
Toen ik nog op school zat en de kleine nog niet had, werkte ik op zaterdagen in de hunkemoller
Oke, dit vind ik echt grappig. Daar zit je dan met je hele familie en dan praten ze over werk. "Madane_Louisa, waar werk je mijn dochter? "" Bij Hunkemoller 3ami""Wat voor winkel is het? ""Gewoon.....verkoopt kleren enso...."




04-01-2013, 16:48

Citaat door Monarch:
Oke, dit vind ik echt grappig. Daar zit je dan met je hele familie en dan praten ze over werk. "Madane_Louisa, waar werk je mijn dochter? "" Bij Hunkemoller 3ami""Wat voor winkel is het? ""Gewoon.....verkoopt kleren enso...."




Haha verkoopt kleren dyel n3es

04-01-2013, 16:51
Werken jullie nog naast studiefinancering? Of hebben jullie dat niet meer.

04-01-2013, 16:55

Citaat door Um_Yahya:
Werken jullie nog naast studiefinancering? Of hebben jullie dat niet meer.
Ik ontvang nog wel studie houd 150 euro daarvan over daarmee betaal ik mijn verzekering en tel abbo

04-01-2013, 16:57



Citaat door Monarch:
Oke, dit vind ik echt grappig. Daar zit je dan met je hele familie en dan praten ze over werk. "Madane_Louisa, waar werk je mijn dochter? "" Bij Hunkemoller 3ami""Wat voor winkel is het? ""Gewoon.....verkoopt kleren enso...."




Hahaha


04-01-2013, 16:58
Heb ik trouwens ergens recht op totdat ik een baan heb ?

04-01-2013, 16:58
Ik heb ook altijd gewerkt naast mijn HBO studie. Na het halen van mijn diploma ben ik met een WO opleiding begonnen. Dit vraagt veel meer tijd en aandacht dat een HBO opleiding.
Vanwege de drukte met families, werk en studie moest ik helaas 1 ding opzei zetten. Inmiddels ben ik gestopt met werken en concentreer ik mij volledig op mijn opleiding. Ik moet eerlijk aangeven ik mis het werken wel.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7