Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ervaringen keratine behandeling



03-01-2013, 13:44
Salaam dames, ik wil inshallah dezebehandeling ondergaan. Nou zijn er best wat leden die dit aan huis doen? Wie van de dames heeft er ervaringen met deze leden? Shokran

03-01-2013, 13:48


Ik doe het zelf niet aan huis... Het is wel veel goedkoper, maar op de een of andere manier voel ik me er toch niet prettig bij... Het is wel je haar... Ik zou gewoon naar een goede kapster gaan, je betaalt dan misschien wat meer, maar je hebt wel zekerheid dat het allemaal goed gebeurt

03-01-2013, 13:56
Ja dat dacht ik dus ook maar ik heb veel slechte ervaringen gehoord in kapperszaken waar ze ontzettend veel geld voor hebben betald, vandaar dat ik het gewoon wil proberen bij iemand die het aan huis doet waar veel goede ervaring mee zijn. Ik probeer er nu dus achter te komen wie dat is haha. Heb je zelf wel eens zo een behandeling gedaan ?

03-01-2013, 16:53
Ik heb wel zo'n behandeling gedaan, maar bij de kapper. Mijn schoonzusje heeft het door iemand thuis laten doen. Beide keren was het goed gegaan. Het verschil is dat ik mijn haar meteen mocht wassen, maar zij mocht haar haar voor 3 dagen niet wassen en er mocht ook geen kink in komen.

04-01-2013, 19:37


Uppp en wat was het resultaat bij je schoonzus

04-01-2013, 21:14
Uppp en wat was het resultaat bij je schoonzus

05-01-2013, 13:36

Citaat door landlady:
Uppp en wat was het resultaat bij je schoonzus


Was ook goed hoor, niets op aan te merken. Alleen vind ik die 3 dagen onhandig, want dan kan je je haar bijv. niet vastmaken als je een hoofddoek draagt ofzo.