Bekijk volle/desktop versie : Decoratie diensten hier melden



03-01-2013, 10:46
Salaam,

zoals de topic luid, wil ik graag alle Decoratie diensten hier op een rij hebben.


mvg

MD

03-01-2013, 11:41


Royal Diamonds
Sahra decoratie
party-decoratie.nl
Luxury-Crystal Decoratie
Passion4decoration

03-01-2013, 13:11
Rose Wedding!

03-01-2013, 14:02
Ambiance decoratie uit Amsterdam is goed.

03-01-2013, 14:06


die heb ik geboekt...indd ook leuke meiden en mooie deco
Citaat door Contigo020:
Ambiance decoratie uit Amsterdam is goed.

03-01-2013, 14:51
Wij bieden decoratie vanaf 40 euro per tafel. De kleuren waar we mee decoreren zijn afhankelijk van de wens van de klant. Wij hebben ook een decopakket met rode of witte loper, ontvangsttafel enz. We decoreren dan de hele zaal.
Ook decoreren wij de kleinere intieme feestjes zoals henna, verloving enz.
Wil je het goedkoper houden, dan kun je bij ons tevens decoratie huren, pryzen nader overeen te komen afhankelijk van wat de wensen zijn. Voor meer informatie of afspraak maken om de decoratie te bezichtigen. Mailen naar darwadeco@live.nl...

03-01-2013, 15:46
De dames van Darwadeco hebben 2 weken geleden voor mijn zusje de zaal gedecoreerd. het was prachtig en het zag er heel romantisch uit, roze met wit was het thema en ze zijn heel professioneel en komen hun afspraken na.
Wij hebben ook spullen bij hun gehuurd voor de hennadag en we mochten de spullen terugbrengen wanneer we uitgerust waren van de bruiloft en ik heb het pas dinsdag daarop terug gebracht. Dank jullie wel lieve dames voor het mooie werk en mochten wij in de toekomst nog een feest hebben dan weer bij jullie.

03-01-2013, 16:24

Citaat door R-D:
Catering, decoratie, serveersters of een weddingplanner
Salam.
zou ik een offerte mogen voor decoratie voor een seba3!

03-01-2013, 17:21
Voor decoratie, serveersters en catering zie onze site: http://babnoujoum.jouwweb.nl/
Zowel decoratie voor bruiloften,babyfeestjes en verloving

Wanneer je voor eind januari boekt dan is een tafel 20 euro ipv 25 euro.

03-01-2013, 17:32

Citaat door itsallaboutluv:
De dames van Darwadeco hebben 2 weken geleden voor mijn zusje de zaal gedecoreerd. het was prachtig en het zag er heel romantisch uit, roze met wit was het thema en ze zijn heel professioneel en komen hun afspraken na.
Wij hebben ook spullen bij hun gehuurd voor de hennadag en we mochten de spullen terugbrengen wanneer we uitgerust waren van de bruiloft en ik heb het pas dinsdag daarop terug gebracht. Dank jullie wel lieve dames voor het mooie werk en mochten wij in de toekomst nog een feest hebben dan weer bij jullie.
BarkAllahoefiek! Wij hebben het graag gedaan en wat een lieve familie zijn jullie!
Jullie zijn altyd welkom bij ons.

04-01-2013, 17:35
QUOTE=Mientje_4665]








El amar
0643093834

07-01-2013, 02:49
ServerenDoeJeZo

Wat heeft ServerenDoeJeZo allemaal in het pakket:
-Catering
-Decoratie
-Henna-decoratie
-Serveergroepen
-Banken
-Ceremoniemeester
-Nanny`s
-Kok

ServerenDoeJeZo is een betrouwbare onderneming in de bruiloftenbranche.
Met de tevreden bruidsparen en hun genodigden staan wij hoog aangeschreven
bij vele families in zowel Nederland als België.

ServerenDoeJeZo heeft mensen in dienst met een horeca diploma op zak en ruime ervaring in de bediening. Mede hierdoor is ServerenDoeJeZo naast de bruiloften en andere particulieren feesten met haar crew te vinden op evenementen en beurzen.

ServerenDoeJeZo heeft een ceremoniemeester die u en uw bezoekers ontvangt en begeleid in traditionele Marokkaanse kleding. Indien gewenst ontvangt de ceremoniemeester het bruidspaar en haar familie bij aankomst in de zaal. De ceremoniemeester kan ook bij vertrek uit uw ouderlijke woning aanwezig zijn. De ceremoniemeester is heel de avond aanspreekpunt voor alle aanwezige diensten en bezoekers. Hierdoor neemt de ceremoniemeester u werk uit handen.

ServerenDoeJeZo kan in overleg met u het eten verzorgen. Er is een ruime keus. De keukencrew levert kwaliteit voor de grote dag van uw leven. Tevens is er een crew aanwezig voor de voorbereiding vanuit de keuken van de zaal.

ServerenDoeJeZo heeft partnerschap met meerdere diensten uit de branche. ServerenDoeJeZo denkt graag mee om uw bruiloft/evenement tot een succes te maken. De partners bieden prijsverlagingen aan wanneer u in contact komt met de partners via ServerenDoeJeZo. Denk aan Hennadecoratie maar ook fotografie en Ziana.

Kijk gerust op de facebook pagina voor foto`s!

ServerenDoeJeZo
Voor zakelijke afspraken:
06-42229995
serverendoejezo@live.nl
http://www.facebook.com/jamal.challiui


Citaat door Maroc_Dress.:
Salaam,

zoals de topic luid, wil ik graag alle Decoratie diensten hier op een rij hebben.


mvg

MD

07-01-2013, 13:27


Decoratie Layla

06-14811578
decoratielayla@hotmail.com

Complete tafel voor 17,50 euro (op basis van verhuur)

Tafel bestaat uit;

Tafelkleed met loper
Stoelhoezen met strikjes
Middenstuk
Karaffen
Nootjes
Wijnglazen
Borden
Bestek (vorken en messen)
Theeglazen