Bekijk volle/desktop versie : Ronaldo solliciteert bij Man United



02-01-2013, 15:16
Ronaldo: 'Hierover is al genoeg gezegd, ik ga hier niet dieper op in'

Woensdag, 2 januari 2013 om 14:40


Cristiano Ronaldo houdt zich naar eigen zeggen niet bezig met een eventueel nieuw contract met Real Madrid. De steraanvaller van de Spaanse club ging woensdag niet dieper in op de geruchten dat hij ieder contractvoorstel van de directie zal afslaan, daar hij naar verluidt niet gelukkig is bij los Merengues. "Ik voel me goed", zei Ronaldo tijdens een persconferentie. "Ik ben ervan overtuigd dat we dit jaar beter zullen presteren dan afgelopen jaar. Ik hoop dat ook ik beter zal spelen."

"Hierover is al genoeg gezegd, ik ga hier niet dieper op in", reageerde Ronaldo op de vraag of hij zijn contract, dat medio 2015 afloopt, gaat verlengen. "Dat is niet belangrijk. Het winnen van de komende wedstrijden is wel belangrijk. We strijden om het kampioenschap, de beker en de Champions League en tot aan het einde van het seizoen is mijn contractuele situatie niet aan de orde."

Ronaldo erkent dat zijn voormalig werkgever Manchester United in zijn hart zit. "Ik heb daar veel vrienden en voel de liefde van de mensen daar. Manchester United is zeer belangrijk geweest in mijn loopbaan. Iedereen kent mij daar. Maar nu verdedig ik de clubkleuren van Real Madrid."

02-01-2013, 15:20


Heeft ie een goed cv

02-01-2013, 15:20
Ronaldo erkent dat zijn voormalig werkgever Manchester United in zijn hart zit. "Ik heb daar veel vrienden en voel de liefde van de mensen daar. Manchester United is zeer belangrijk geweest in mijn loopbaan. Iedereen kent mij daar. Maar nu verdedig ik de clubkleuren van Real Madrid."

R3 bij United pfffffff

-------------------Robin-------------------
Ronaldo-------rooney--------kagawa

02-01-2013, 15:22

Citaat door smooth_a:
Heeft ie een goed cv
Bij united wel :
Landstitels
Gouden bal
Champions league
Etc.

02-01-2013, 16:06


-------------------RvP-------------------
Ronaldo-------Rooney--------Afellay



Ik heb een gevoel dat Guardiola.. United gaat coachen.

02-01-2013, 16:16

Citaat door marmita-lover:
Bij united wel :
Landstitels
Gouden bal
Champions league
Etc.
Wie is zijn referentie?

Nee maar, gaan ze m denk je met winst terugkopen of met verlies?

02-01-2013, 16:24
Zou wel vet zijn als hij naar MU gaat wat een aanval hebben ze dan!!!

02-01-2013, 16:30

Citaat door smooth_a:
Wie is zijn referentie?

Nee maar, gaan ze m denk je met winst terugkopen of met verlies?
Referentie is Mourinho, die zal zeggen C Ronaldo blijft hier.

02-01-2013, 18:25
Ik geloof best dat hij terug wil, maar ik zie het niet gebeuren. United gaat niet zoveel geld op tafel leggen.