Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk je haar snel laten groeien?



31-12-2004, 06:48
ik was gisteren naar de kapper geweest en heeft me hele kapsel verpest
wie weet hoe je haar het snelst groeit bijv. met producten etc.

alvast bedankt

31-12-2004, 08:20


En voor my isda nog erger ik ben meiske & ik ben toevallig ook geweest die heks !!!!!!!
Ze heeft me haar helemaal verpest m'n mooie prachtige glanzende donkere styl haar helemaal lelyk nu
Ik vroeg om da in trapjes te knippen ma nie te hoge trappen & die trut heeft trappe gemaakt van ne meter.

Als ik wist hoe da ge u haar snel zou late groeie dan had ik da al lang gezegd

31-12-2004, 15:54
ja dat was ook bij mij
ik zei ik wil klein stukje eraf
zei heeft gwn hele stuk eraf geknipt:@:@
ze luisteren gwn niet:@:@
terwijl het je eigen haar is.
maar nu is het alhamdoelilah gegroeid
XxX Amal

31-12-2004, 15:55
Ja gy ebt chance ik nie

31-12-2004, 18:36


heeft zei ook bij jou een heel stuk eraf geknipt?

31-12-2004, 18:38
Nee tis tot me schouders maar de trapjes zyn lelyk die ene kant is zo hoog & de andere nie

31-12-2004, 18:46

Citaat door Funk Lady Flex:
Nee tis tot me schouders maar de trapjes zyn lelyk die ene kant is zo hoog & de andere nie
wat erg man
maar inshallah groeit het mooi
want de mijne had ze ook in laagjes geknipt
en z3ma schuine pony:S
maar ze had me pony te kort geknipt:@
was egt lelijk maar nu gelukkig gegroeid
komt wel goed

XxX Amal

31-12-2004, 19:05
wajoow dit is me 6 jaar geleden gebeurt!!! k voelde me toen zo down maar jah je kan er weinig aan doen... je kunt wel misschien je haar vlechten voor het slapen gaan... schijnt de groei te bevorderen en olijfolie in je haar smeren ook..
succes!

BD

31-12-2004, 19:07
Ja, ze willen beter weten. Ga nooit meer naar de kappr hier heb 1x in mijn leven een goed kapsel geknipt en voor de zomer had ik het weer geknipt, had ze het verpest en al die keren er naar ook. Beste is in marokko bij een dure kapper kan je eerst overleggen en dan doet ze het rustig. Hier hebben ze haast, ze weten niet dat het haar heel belangrijk voor ons is.

Majah, gewoon van afblijven zou ik zeggen..

31-12-2004, 20:04

Citaat door Enna_84:
Ja, ze willen beter weten. Ga nooit meer naar de kappr hier heb 1x in mijn leven een goed kapsel geknipt en voor de zomer had ik het weer geknipt, had ze het verpest en al die keren er naar ook. Beste is in marokko bij een dure kapper kan je eerst overleggen en dan doet ze het rustig. Hier hebben ze haast, ze weten niet dat het haar heel belangrijk voor ons is.

Majah, gewoon van afblijven zou ik zeggen..
ja whollah je hebt gelijk