Bekijk volle/desktop versie : Deze gaat BADR HARI doen vergeten [video]



Pagina's : [1] 2 3 4 5

01-01-2013, 21:35
http://www.youtube.com/watch?v=pnnVOvIBGBs

[video=youtube;pnnVOvIBGBs]http://www.youtube.com/watch?v=pnnVOvIBGBs[/video]

01-01-2013, 21:36


Jamal Ben Saddik

01-01-2013, 21:56
Zeker weten alleen moet zijn dan niet zijn Jamal Ben Tedik

01-01-2013, 22:04

Citaat door casaoui01:
Zeker weten alleen moet zijn dan niet zijn Jamal Ben Tedik
hahahhahahahahhahahahhahahahahhahahahah

01-01-2013, 22:08



Citaat door casaoui01:
Zeker weten alleen moet zijn dan niet zijn Jamal Ben Tedik

01-01-2013, 22:51
Deze jonge heeft potentie om een hele grote te worden. In figuurlijke zin. In letterlijke zin is hij al héél groot. maar potentie alleen is niet genoeg, We hebben het bij Badr Hari gezien die helaas nooit de K1 heeft gewonnen.

01-01-2013, 23:39
in sha Allah gaat deze jongen het wel maken

Badr had mooie hoogtepunten en heeft ons een paar keer trots gemaakt

mesha hij had een te grote eigen ego waar die helaas niet tegenop kon

Badr heeft ons uiteindelijk teleurgesteld helaas

http://www.youtube.com/watch?v=k4MlZzZM0qw

[video=youtube;k4MlZzZM0qw]http://www.youtube.com/watch?v=k4MlZzZM0qw[/video]

01-01-2013, 23:58
Ga fietsen man die Jamal die heeft nog helemaal niets laten zien, hij heeft bij wijze van net afstand genomen van zijn pampers. Om bij Badr in de buurt te komen moet hij nog heel wat presteren dan een halve finale Je doet Badr heel erg tekort om hem met Jamal te vergelijken. Als je de wedstrijden van Jamal analyseert dan zie je dat hij in de wedstrijd tegen Errol geluk heeft gehad aangezien de wedstrijd precies op tijd eindigde voor Jamal. En Remy heeft echt letterlijk geen fuck gedaan.

02-01-2013, 00:36
jongen met veel potentie hij is al flink afgevallen..... golden glory heeft m goed gedaan.

02-01-2013, 00:41

Citaat door semir:
jongen met veel potentie hij is al flink afgevallen..... golden glory heeft m goed gedaan.
Heeft zeker potentie aangezien het geen kleine jongen is maar 2 punten.

x Moet aan zn conditie werken 3 rondes 3 minuten is hij kansloos tegen toppers.
x Moet echt meer buikspier oefeningen gaan doen.

02-01-2013, 00:45

Citaat door 13895685:
Heeft zeker potentie aangezien het geen kleine jongen is maar 2 punten.

x Moet aan zn conditie werken 3 rondes 3 minuten is hij kansloos tegen toppers.
x Moet echt meer buikspier oefeningen gaan doen.
want van buikspieroefeningen word je ook minder dik he

wrm kansloos.. k zie dat hij zimmerman en bonjasky achter elkaar heeft neergehaald (ook al zijn hun beste tijden voorbij). had ik eerlijk gezegd zwaaaaar niet verwacht.. heb de partijen nog niet gezien maar dat is al n prestatie

02-01-2013, 00:52

Citaat door Gizoh18:
want van buikspieroefeningen word je ook minder dik he

wrm kansloos.. k zie dat hij zimmerman en bonjasky achter elkaar heeft neergehaald (ook al zijn hun beste tijden voorbij). had ik eerlijk gezegd zwaaaaar niet verwacht.. heb de partijen nog niet gezien maar dat is al n prestatie
Klopt zijn grote namen dus hij heeft het goed gedaan maar als je de wedstrijden ziet dan zie je dat hij tegen Errol Zimmerman geluk heeft gehad aangezien Jamal KO is gegaan de 2e ronde en de wedstrijd meteen eindige ivm tijd. En tegen Remy Bonjasky heeft ie t wel goed gedaan maar Remy heeft echt geen fuck gedaan, heb m niet eens op 1 stomp betrapt dus je moet een beetje kunnen relativeren en de derde wedstrijd tegen Ghita 1 trap tegen t lever en toen was t over.

Als je de wedstrijden wilt zien zie hier de link.

http://fightnext.com/

02-01-2013, 01:00



Citaat door 13895685:
Klopt zijn grote namen dus hij heeft het goed gedaan maar als je de wedstrijden ziet dan zie je dat hij tegen Errol Zimmerman geluk heeft gehad aangezien Jamal KO is gegaan de 2e ronde en de wedstrijd meteen eindige ivm tijd. En tegen Remy Bonjasky heeft ie t wel goed gedaan maar Remy heeft echt geen fuck gedaan, heb m niet eens op 1 stomp betrapt dus je moet een beetje kunnen relativeren en de derde wedstrijd tegen Ghita 1 trap tegen t lever en toen was t over.

Als je de wedstrijden wilt zien zie hier de link.

http://fightnext.com/
down bedoel je.. bij ko zou errol gewonnen hebben.
jajoh en toch nog gewonnen.. dat wil zeggen dat hij veeel punten heeft binnen gehaald. dat is dus geen geluk. of 1ste en 3e ronde waren voor hem en 2e voor zimmerman.

ja die trap van ghita heb ik gezien. hij was niet scherp en toen kwam die onverwachts. ewa ja wat verwacht je.. hij heeft net 2 partijen achter de rug. ik vond wel dat hij tijdens het tellen gwn tot rust moest komen en door de pijn heen moest bijten. aghjaa makkerlijker gezegd dan gedaan.

thnx k kijk andere keer

02-01-2013, 01:15

Citaat door Gizoh18:
down bedoel je.. bij ko zou errol gewonnen hebben.
jajoh en toch nog gewonnen.. dat wil zeggen dat hij veeel punten heeft binnen gehaald. dat is dus geen geluk. of 1ste en 3e ronde waren voor hem en 2e voor zimmerman.

ja die trap van ghita heb ik gezien. hij was niet scherp en toen kwam die onverwachts. ewa ja wat verwacht je.. hij heeft net 2 partijen achter de rug. ik vond wel dat hij tijdens het tellen gwn tot rust moest komen en door de pijn heen moest bijten. aghjaa makkerlijker gezegd dan gedaan.

thnx k kijk andere keer
Bij Glory speel je maar 2 rondes hij heeft t tegen Errol de eerste ronde goed gedaan meteen op de aanval. Ik heb ook altijd gezegd deze jongen kan alleen 1 ronde volop gaan 2 of 3 rondes is gewoon te veel omdat ie een kut conditie heeft. In de 2 ronde gaf Errol hem idd een down geen KO en precies toen eindigde de wedstrijd. Heeft het op punten gewonnen maar was er een derde ronde had ik het nog maar even moeten zien.

02-01-2013, 01:33

Citaat door 13895685:
Bij Glory speel je maar 2 rondes hij heeft t tegen Errol de eerste ronde goed gedaan meteen op de aanval. Ik heb ook altijd gezegd deze jongen kan alleen 1 ronde volop gaan 2 of 3 rondes is gewoon te veel omdat ie een kut conditie heeft. In de 2 ronde gaf Errol hem idd een down geen KO en precies toen eindigde de wedstrijd. Heeft het op punten gewonnen maar was er een derde ronde had ik het nog maar even moeten zien.
2 rondes? zo lelijk

Pagina's : [1] 2 3 4 5