Bekijk volle/desktop versie : Shishalounge Breda beschoten bij optreden Laila Chakir



Pagina's : [1] 2 3 4

01-01-2013, 14:53
Een restaurant en shishalounge is in Breda vannacht onder vuur genomen.





Een restaurant en shishalounge in de Bredase binnenstad is in de nieuwjaarsnacht onder vuur genomen. De lounge organiseerde een nieuwjaarsfeest met een optreden van de bekende zangeres Laila Chakir. Twee personen raakten daarbij gewond. Op het moment van de schietpartij waren er veertig tot vijftig bezoekers aanwezig, meldt de politie. In de kozijnen en het glas in de gevel van de horecagelegenheid aan de Boschstraat zitten meerdere kogelgaten.

Een 37-jarige man uit Rotterdam werd getroffen in zijn been door een kogel die door de voordeur heen kwam. Hij werd afgevoerd naar een ziekenhuis. Het tweede slachtoffer, een man van 24 jaar oud, kreeg glas in zijn oog. De schoten op de horecagelegenheid, waar onder meer waterpijp kan worden gerookt, vielen iets voor 05.30 uur.

Waarom de shishalounge onder vuur werd genomen is nog niet bekend. Ook over de daders heeft de politie nog geen duidelijkheid.

01-01-2013, 14:57


L chakir in Breda
De zaken gaan zkr slecht.

01-01-2013, 15:39
I dont give a fuck!




01-01-2013, 16:33
hsouma miskiena laila zal zich rot hebben geschrokken hoop dat alles goed gaat met haar






nigga please


01-01-2013, 17:08


antilliaanse toestanden


marokkanen kunnen alleen op marokkanen schieten

01-01-2013, 18:09
zo die huppelt van shisha naar shisa (ze was afgelopen zondag nog in a'dam)

01-01-2013, 19:01
Casawi, op het moment dat er werd geschoten was Laila Chakir daar niet. Laila chakir was daar van 01.00u tot 02.30. Op het moment dat er werd geschoten was Hassan Twil aanwezig.


01-01-2013, 19:54
blijf lekker thuis ..


01-01-2013, 21:47
pff wat een gedoe


01-01-2013, 22:15
Lekker voor ze, moesten ze maar niet naar Fitna plekken gaan vieze junkies, veel succes in de ziekenhuis


01-01-2013, 22:31
wat is er toch in godsnaam aan de hand met mijn volk??......pfffffffffffffff lailah ila allah. yarbi tltef binaaaaaaa



01-01-2013, 22:48
@buitenbeentje: Inderdaad.. Helemaal mee eens!


01-01-2013, 23:11


Mensen, ik had gisteren gedronken na een lange tijd, en heb best wel veel gedronken en tijdens dat dronken zijn dacht ik wat ben ik erg, ik vier met hun mee ik doe wat hun doen, ik vroeg aan Allah voor vergevenis en voor de rest van mijn leven om mij op de rechte pad te houden, mijn auto is stuk, mijn geld is op, Maas dat geeft niet want ik denk aan mijn straf,


02-01-2013, 02:09

Citaat door Gozer:
Mensen, ik had gisteren gedronken na een lange tijd, en heb best wel veel gedronken en tijdens dat dronken zijn dacht ik wat ben ik erg, ik vier met hun mee ik doe wat hun doen, ik vroeg aan Allah voor vergevenis en voor de rest van mijn leven om mij op de rechte pad te houden, mijn auto is stuk, mijn geld is op, Maas dat geeft niet want ik denk aan mijn straf,



sukkeltje

02-01-2013, 03:19
het is wet geworden dat er aanslagen mogend gepleegd worden op de onze marokkaanse bestaans levens rechten zelfs op de vreugde van de onze marokkaanse kinderen in de baarmoeders,dit desnoods justitieel als wettig met gebruik van ``paarden/smoezen`` tot het te kunnen plegen dictaties en aanslagen als wettig op de onze marokkaanse bestaans levens rechten van de onze neutraliteiets bestaans vrijheid ,dit live in het de opinions des omniversums des bestaasn regences,of god dit wenst en wil is maar de vraag.


Pagina's : [1] 2 3 4