Bekijk volle/desktop versie : wat een nieuwe jaar zeg!!



01-01-2013, 01:57
Wij hebben knallen met licht en vreugde.
Syrie heeft knallen met licht en doden.....
en niet eens alleen daar..


01-01-2013, 01:59


Subhanallah,echt pijnlijk. Ze zijn nog steeds bezig en met elke knal die ik hoor doet me denken eraan.

01-01-2013, 02:04

Citaat door Dienaresje.:
Subhanallah,echt pijnlijk. Ze zijn nog steeds bezig en met elke knal die ik hoor doet me denken eraan.
Precies, iedereen is zich nu in de stad of gewoon met familie zich zelf dronken te voeren, niet wetend wat er aan de andere kant afspeelt..
Moge Allah swt de mensen in Palestina, Syria, Irak en andere landen die het nu op dit moment moeilijk hebben sbar geven!!

Het doet me echt pijn..

01-01-2013, 02:08
O.. Jullie hadden verwacht dat ik jullie een gelukkig nieuw jaar zou toewensen.. nou hmm nee.

01-01-2013, 02:14


knallen met licht en vreugde van de duivel jah, ik voel me al 3 jaar depressief sinds dat ik alles ben gaan volgen. Het begonnen in Palestina en Syrie is niet het einde .....

die mensen willen hulp geen krokodillentranen

01-01-2013, 02:20

Citaat door mr_odb:
knallen met licht en vreugde van de duivel jah, ik voel me al 3 jaar depressief sinds dat ik alles ben gaan volgen. Het begonnen in Palestina en Syrie is niet het einde .....

die mensen willen hulp geen krokodillentranen
Alsof er iemand naar hen omkijkt. Allah Souria wa bass

01-01-2013, 02:28
Ik kijk dagelijks naar hun om, ik nu weer met een kapot hart naar bed. Khair inshallah, als ik syrische mensen zou kennen dan had ik iets kunnen beginnen. Meestal zijn ze of alewi of shiet, of beetje gelovig.

Als er syrische mensen zijn met roots in Islam en niet in die idiote taghut vlag, laat dan via pm weten inshallah. Ik ben pleiten voor nu.

01-01-2013, 02:29
Voor alle praatjesmakers, hier zie je de realiteit

[video]https://www.youtube.com/watch?v=mjNSDMD9ehU[/video]

01-01-2013, 02:32
Hahah daar zit ook een marokkaan el hamdulilaah mee te vechten, hij is niet enige hoor:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=ahApI9wY11A[/video]

01-01-2013, 02:34
Nee, dat zijn ze niet. Dat zijn de syrische nederlanders die in Enschede wonen en pro-assad zijn.. Syrie heeft meer soeniten dan christen of alawieten. Ook hebben ze een percentage van 90% Arabieren, de rest vallen onder koerden, armenen, turkomannen, palestijnen etc. Jij bent denk ik alleen maar in Enschede geweest of omsteken. Ik zelf ben Hamdouliah een soeniet.

01-01-2013, 02:36
Ik snap nou eigenlijk niet wat je hier mee wilt zeggen, dat alles waar hun voor gevochten hebben voor niets is geweest of wat?

01-01-2013, 04:14
Dua tijdens gebeden kunnen helpen. Ik stort samen met mn pa geld naar palastina. Syrie helaas niet
Ik wist niet dat ze nog steeds oorlogen haden. Vandaag zei ik ook heletijd tegen mn vriendinnen, als we elke keer schrokken door harde knal. Meskien, die mensen in arabische landen met oorlog zoals palastina. Ze leven dagelijks zo.

01-01-2013, 13:51



Citaat door Syrische__:
Ik snap nou eigenlijk niet wat je hier mee wilt zeggen, dat alles waar hun voor gevochten hebben voor niets is geweest of wat?
Mijn vraag aan jou is welke vlag wordt er omhoog gehesen, de 1e of de 2e ?

1.


2.



Zus ik wil in contact komen met mensen van daar inshallah, dus ik hoop dat je mij verder kunt helpen Inshallah. Ken je misschien een plek waar veel Moslim Syriers wonen, of een plek in Nederland waar ze een eigen moskee hebben? Het is dringend en serieus, dus ik hoop dat je bereidt bent om mij te helpen.

Fi amaani Illaah