Bekijk volle/desktop versie : sportschool beginnen, hebben jullie tips?



Pagina's : [1] 2

31-12-2012, 20:04
up

31-12-2012, 21:27


ja,begin een ouderwetse sportschool waar je niet verplicht bent om een 3, 6 maanden of een jaarabo moet nemen.

zorg voor normale prijzen en verdeel de gym desnoods in een mannen en vrouwen gedeelte met aparte ingangen

een extra businesstip (wss kost het je meer aan vergunningen)....Marokkaanse hammam zou geweldig zijn.

je kapot trainen, hamam en dan thuis gaan slapen

31-12-2012, 23:07

Citaat door brownie74:
ja,begin een ouderwetse sportschool waar je niet verplicht bent om een 3, 6 maanden of een jaarabo moet nemen.

zorg voor normale prijzen en verdeel de gym desnoods in een mannen en vrouwen gedeelte met aparte ingangen

een extra businesstip (wss kost het je meer aan vergunningen)....Marokkaanse hammam zou geweldig zijn.

je kapot trainen, hamam en dan thuis gaan slapen
Naar mijn weten

is het Islamitisch gezien verboden voor vrouwen om naar de Hammam te gaan..

Maar iedereen heeft schijt aan de Islaam en de Qor'aan

mensen volgen hun begeertes..

31-12-2012, 23:08
want in Djahanam heb je ook plekken waar kokend water is
en waar halfnaakte mensen zullen zijn ...en daar is het nog warmer dan in de hammam

01-01-2013, 01:29



Citaat door Realistico:
Naar mijn weten

is het Islamitisch gezien verboden voor vrouwen om naar de Hammam te gaan..

Maar iedereen heeft schijt aan de Islaam en de Qor'aan

mensen volgen hun begeertes..
1) Als je iets niet zeker weet moet je het eerst opzoeken en een hadith hierover plaatsen.niet meteen gaan bleren

2) ik heb qlaqel tussen mijn benen dus wat zit je me hier over vrouwen te praten

3) slaap wel

01-01-2013, 01:47
Hij heeft gelijk Net zoals dat zogenaamd halal islamtisch vrouwenzwemmen rotzooi

01-01-2013, 02:08
Izjn keuken daar. Kingsize bed voor het geval de sporters na het trainen een dutje willen doen. In de vrouwen-kleedkamer allemaal beauty-producten enzo. Een stereo om lekker te kunnen trainen.

01-01-2013, 03:07

Citaat door brownie74:
ja,begin een ouderwetse sportschool waar je niet verplicht bent om een 3, 6 maanden of een jaarabo moet nemen.

zorg voor normale prijzen en verdeel de gym desnoods in een mannen en vrouwen gedeelte met aparte ingangen

een extra businesstip (wss kost het je meer aan vergunningen)....Marokkaanse hammam zou geweldig zijn.

je kapot trainen, hamam en dan thuis gaan slapen
Volgens nieuwe wetgeving in nl kan je in elke sportschool maandelijks opzeggen nu, je zit nergens aan vast

01-01-2013, 13:30

Citaat door marmita-lover:
Volgens nieuwe wetgeving in nl kan je in elke sportschool maandelijks opzeggen nu, je zit nergens aan vast
Dacht dat je pas na dat jaar maandelijk op kan zeggen. (Vroeger was het zo dat als je niet 2 maanden voor verlopen van je jaarcontract had opgezegd, de zogenaamde opzegtermijn, dan werd je contract stilzwijgend verlengd voor een jaar, dat is nu niet meer zo)

Anders kan je ook een telefoonabbo nemen en een maand later opzeggen

01-01-2013, 13:56
tips. gebruik goede apparatuur, je moet concurerende prijzen hebben, want een sportschool beginnen is een een sportschool runnen is 2.

01-01-2013, 14:21

Citaat door pingping070:
je moet daar izjen illegale striptent zetten voor na het sporten
gooi je zelft voor de trein a nietsnut.

01-01-2013, 15:05

Citaat door marmita-lover:
Volgens nieuwe wetgeving in nl kan je in elke sportschool maandelijks opzeggen nu, je zit nergens aan vast
wist ik niet
dat is wat me het meeste stoorde aan die grote ketens

01-01-2013, 15:07



Citaat door APPIE_MOCROO:
Dacht dat je pas na dat jaar maandelijk op kan zeggen. (Vroeger was het zo dat als je niet 2 maanden voor verlopen van je jaarcontract had opgezegd, de zogenaamde opzegtermijn, dan werd je contract stilzwijgend verlengd voor een jaar, dat is nu niet meer zo)

Anders kan je ook een telefoonabbo nemen en een maand later opzeggen
Hij zegt volgens de nieuwe wetgeving dus zal dit veranderd zijn
ik weet dat toen ik mijn abo bij health city nam, pas na een half jaar maandelijks kon opzeggen mits ik een aangetekend schrijven voor de 1ste van de maand had opgestuurd.

01-01-2013, 16:13
Vaste dag(en) met jezelf afspreken en gewoon gaan!

01-01-2013, 16:22
Shisha naast elk fitness apparaat neerzetten. Yasmina Fitness Lounge

Pagina's : [1] 2