Bekijk volle/desktop versie : Video: Samenvatting K1 31 december 2012



31-12-2012, 17:09
[video=youtube;w7vZgAWxS3g]http://www.youtube.com/watch?v=w7vZgAWxS3g&feature=player_embedded[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=w7vZgAWxS3g&feature=player_embedded

31-12-2012, 17:40


Haha die bensaddik meskine hij moet zwaar gaan afvallen.
Onmogelijk dat hij niveau Badr hari is denk ook niet dat hij dat ooit zal worden.

31-12-2012, 17:47

Citaat door Buurmattie:
Haha die bensaddik meskine hij moet zwaar gaan afvallen.
Onmogelijk dat hij niveau Badr hari is denk ook niet dat hij dat ooit zal worden.
Hij is pas 22.
Badr was in zn jonge jaren een skinny gozer

31-12-2012, 17:56

Citaat door ANSS070:
Hij is pas 22.
Badr was in zn jonge jaren een skinny gozer
Dan nog is er een wereld van verschil tussen badr hari en bensaddik.
Badr hari is niet 100, verre van zelfs hij kent geen grenzen en geeft moeilijk op.
Deze bensaddik krijgt 1 trap op zijn buik en wist niet wat hem overkwam.
Lengte zegt niks, kijk maar naar mike tyson die was maar 182.
Hij was zo erg para in zijn hoofd dat hij wel de grootste mensen neerlegde.

31-12-2012, 18:00



Citaat door Buurmattie:
Dan nog is er een wereld van verschil tussen badr hari en bensaddik.
Badr hari is niet 100, verre van zelfs hij kent geen grenzen en geeft moeilijk op.
Deze bensaddik krijgt 1 trap op zijn buik en wist niet wat hem overkwam.
Lengte zegt niks, kijk maar naar mike tyson die was maar 182.
Hij was zo erg para in zijn hoofd dat hij wel de grootste mensen neerlegde.
Volgens mij heb je maar 1 wedstrijd gezien van jamal tegen ghita?

31-12-2012, 18:32
hoe laat was dit dan??
ik dacht het komt in de avond

31-12-2012, 19:07

Citaat door Buurmattie:
Haha die bensaddik meskine hij moet zwaar gaan afvallen.
Onmogelijk dat hij niveau Badr hari is denk ook niet dat hij dat ooit zal worden.
Jamal Bensadik heeft mij positief verrast, ondanks dat hij de lichaamsbouw heeft van een darter. Hij is nog jong en kan nog ver komen. En ik zie hem best wel de K1 winnen. Iets wat Badr Hari nog niet gelukt is

31-12-2012, 19:30

Citaat door Elcabron:
Jamal Bensadik heeft mij positief verrast, ondanks dat hij de lichaamsbouw heeft van een darter. Hij is nog jong en kan nog ver komen. En ik zie hem best wel de K1 winnen. Iets wat Badr Hari nog niet gelukt is
Hij is zoiezo geen slechte vechter hij heeft het goed gedaan.
Errol Zimmerman heeft ie gesloopt en Remy was kansloos.
2 ronde 2 minuten gevechten zijn ook ideaal voor hem want qua conditie is het niks.

31-12-2012, 19:37

Citaat door 13895685:
Hij is zoiezo geen slechte vechter hij heeft het goed gedaan.
Errol Zimmerman heeft ie gesloopt en Remy was kansloos.
2 ronde 2 minuten gevechten zijn ook ideaal voor hem want qua conditie is het niks.

Klopt en die levertrap kan iedereen gebeuren. Als je m goed krijgt ga je gewoon liggen. Wel jammer want ik had het verdere verloop wel willen zien.

31-12-2012, 20:13

Citaat door Elcabron:
Klopt en die levertrap kan iedereen gebeuren. Als je m goed krijgt ga je gewoon liggen. Wel jammer want ik had het verdere verloop wel willen zien.
Ik denk dat hij het zoiezo niet had gewonnen van Ghita, aan de andere kant was dit wel een dag om die Ghita te verslaan want hij was qua conditie ook niet veel soeps. Ik denk verkeerd getraind ofzo, hij kwam heel zwaar over en zwaar adem halen in zijn eerste partij, heb ik niet eerder bij Ghita gezien.

Ja en verder Jamal moet gewoon buikspieren gaan regelen maar ook weer niet te veel afvallen want dat is juist zijn kracht.

01-01-2013, 09:49
Degene die negatief zijn over Jamal weten niet waar ze het over hebben

die man moet zeker afvallen, maar het is een vechter een bikkel en zijn formaat een beest !

hij heeft een beetje pech gehad tegen ghita volgens mij was zijn rib gebroken... ? wie kan dat bevestigen..