Bekijk volle/desktop versie : het verschijnen van NABIL veranderde mijn leven (waargebeurd)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

30-12-2004, 23:33
IK als niet marokkaans meisje en toch word gezien als marokkaan.
ging door het leven als de gemiddelde marokkaans meisje todat deze
jongenman in mijn leven verscheen en mijn leven op zijn kop zeten !!!!




ik hoop dat jullie het verhaal willen lezen ik hoor van jullie
kusjes

31-12-2004, 01:03


He meid fan nummer 1 meld zich aan.
Ga gauw verder kan niet w8en en ik wil het verhaal graag lezen.
Dikke kus en een gelukkig nieuw jaar en een spetterend jaar!!!!!!!!!!!!!

Groeten van Fadoua

31-12-2004, 01:05
Begin maar

31-12-2004, 02:10
Ewa begin maar zou ik zeggen!!

:boogie:~~xNajmatjex~~:boogie:

31-12-2004, 12:34


Dames thx voor jullie reacties

NORA:moi
Nabil: de jongen die mijn leven op zijn kop zet
OTTI: zijn neef
SHEYME: mijn "beste" vriendin
SARRA: nu getrouwde zus
SAMI: mijn broer
OMAR:mijn broertje
IBBTISAM:klasgenoot
AICHA:klasgenoot(tunsia)
ik zet er geen achternamen bij voordat ze me herken en sommige namen zijn hellemaal veranderd.




Zoals iedere ochtend ga ik weer te laat naar school. ik heb geen zin meer om mijn school af te maken. mijn lessen volgede ik niet en ik zit in mijn examen jaar.
dag in dag uit. elke dag weer een andere date.
totdat ik bij een internetcafe terecht kom waarvan de eigennaar een marokkaan. hij hete YEHYE. ik kende zijn broertje BILAL waar ik mee afspreekte. elke dag zat ikweer bij dat internet cafe i.p.v. op school. mijn ouders wisten natuurlijk van ninks. die denken zei is anders dan haar zus die een "xxxx" was en een cocaine verslaafde. en inmiddels toch getrouwd met een irakees. ze moest wel was al zwanger en wilde het niet weg halen.
maar goed dat was verleden tijd.
Op een dag loop ik school binnen en kom mijn mentor tegen nora mag ik jou ff spreken in mijn kantoor. daar aangekomen begint hij :nou nora het zit zo je bent te vaak afwezig en je moet nu een keuze maken of je gaat verder of je stopt nu.
ik maakte de keuze om verder te gaan anders hellemaal geen leven ieder dag thuis. Dan moet je wel al je lessen volgen is dat een afspraak. goed dat is dus afgesproken. ik gelijk naar me les hee nora leef je nog ewa a toerist ben je er weer enz enz... na mijn lessen wachte bilal op mij kifech je gaat naar school ja ik moet wel anders word ik weg gekickd. o daarom ewa schat war gaan we doen nou ik heb tot 9 uur te tijd heb gezegd dat we een openavond hebben. oke dan zegt hij. we reden richting zaanstad daar stopte we voor een poolbar. ik kom binnen en wie zie ik daar...........
nee he zeg alstublieft dat het niet waar is.....


nou wat vinden jullie ervan moet ikverder gaat of kan ik maar beter stopen.
IK wens jullie een leuke nieuwjaars nacht en een knallende 2005!!!!!

31-12-2004, 16:40
hey leuk begin
ga gauw verder

je nieuwe fan

kussie van mij :blauwkus:

01-01-2005, 16:48
ik hoop dat jullie allemaal een goede nieuwjaarsavond hebben gehad
ik wens jullie nogmaals veel geluk in 2005

01-01-2005, 17:14

Citaat door chahd_angel:
ik hoop dat jullie allemaal een goede nieuwjaarsavond hebben gehad
ik wens jullie nogmaals veel geluk in 2005
heyyy meid
ja thanx jij ook een gelukkig nieuwjaar
en ben je nieuwe fan
ga gauw verder want ben erg benieuwd

kusjes nora :blauwkus:

02-01-2005, 02:13
we reden richting zaanstad daar stopte we voor een poolbar. ik kom binnen en wie zie ik daar...........
nee he zeg alstublieft dat het niet waar is.....




ja het is hem toch wel moessie me ex hij was taxi chauffeur. hij is echt de laatste die ik wilde tegenkomen. sjit wat was hij een plakstift zeg. ik heb tegen hem gezegd dat ik uitgehuwlijkt was zodat hij me met rust liet en nu ziet hij me hier met bilal. ik zeg gewoon dat het me neef is. ik zag hem al kijken todat er een meisje op schoot ging zitten wie is dat het was............................................... .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .............................................. aicha!! zei laat ook geen jongen aan haar neus voorbij gaan sjonge sjonge maar ja het kan me ninks meer schelen ik ga het gewoon leuk maken met bilal toch???????????????????????????????


dat dacht ik tenminste...


thx voor jullie reacties
ik ga gauw weer verder als jullie dat willen anders niet
ik hoor van jullie bey bey

02-01-2005, 11:56
eyyy meid thanx voor je vervolg
hij was egt goed

kusjes nora :blauwkus:

03-01-2005, 14:37
.............................................. aicha!! zei laat ook geen jongen aan haar neus voorbij gaan sjonge sjonge maar ja het kan me ninks meer schelen ik ga het gewoon leuk maken met bilal toch???????????????????????????????


dat dacht ik tenminste...

ik ging aicha groeten ze was blij om me te zien. ze zegt nora wil je wat voor me doen als me me ma belt zeg dan dat ik met jou ben zr moet ff je stem horen zodat ze me gelooft oki is voor mij geen probleem zeg ik. moessie kijkt me veelverwachtend aan maar ik loop weg en zeg tegen aicha veel plezier met je prooi. ok ik ging weer bij bilal zitten hij zegt schat een vriend komt straks vind je dat erg? nee hoor zeg ik (eigenlijk wel maar ja ) oke schat. wie komt er dan ? choqi. oke. we gingen een tafel nemen en leuk poolen het was echt gezellig todat zijn vrienden binnen kwamen. wat doen hun hier ! ik zei toch dat ze kwamen. nee ik dacht alleen choqi. ja je weet als hij komt komen de andere ook.
oke ik dacht ik maak het gewoon gezellig toch. ik groet iedereen morad , choqi , nabil (een andere niet nabil die me gek heeft gemaakt) en hassan. we gingen met zijn allen poolen. maar ik voelde me niet goed ik voelde me net een goedkoop sletje. ik zag aicha kijken en jaloezie straalde ze uit. ik riep haar en ze kwam naar me toe ik zei tegen haar e dump die sukkel en kom met ons zitten. nee hij is leukzegt ze ik vertlde haar wat er tussen ons was gebeurt en hoe hij was. ze zegt ik vond het al zo raar hoe je tegen hem deed. oke wacht. ff later ik zie moessie weg lopen en ze komt naar ons toe ik stelde haar aan iedereen voor.
zo dat was leuk. ik loop weg naar de w.c. en ik kom terug en wat zie ik daar gebeuren!!!!!!!!!!!............................... .................................................. .................................................. ...............................................aic ha zit met bilal te zoenen. waarom heb ik haar niet met die sukkel gelaten ik werd echt boos ik draaide hellemaal door maar liet ninks merken. ik had nog ninks met bilal het was pas het begin maar ja nu dus de einde. laat hun maar ik vermaak me wel. ik loop terug en hij schrok. maar ik ging bij de anderen staan en deed heel sleterig bij de anderen .
todat choqi mij omhelsde ik begon te lachen ik vond het leuk om te zien hoe bilal boos werd. de tijd naderde ik moest naar huis bilal wilde me niet weg brengen. hij zegt je vind toch leuk bij choqi ga maar met hem. oke breng aicha weg ja beter dan dat ik jou wegbreng. o ja zeg ik misschien krijg je nog een beurt van haar. ja lekker toch zegt hij waar doe ik het allemaal voor. oke wat jij wil zeg ik . choqi bracht me weg hij was best wel leuk maar eerlijk gezegd ze waren allemaal kinderachtige sukkels ik wil iemand die een beetje volwassen is waar blijf hij toch die ene waren........................?





nou dit weer een vervolg voor de geinterseerde maar ik zie een beetje weinig reacties ik hoop dat ik er meer krijg.

04-01-2005, 21:21
het is een leuk verhaal meid!!
ik zie dat je online bent plaats nog een vervolg als je wil?

kusjes.....

04-01-2005, 21:29


thx angel nadia ik zal het proberen

05-01-2005, 16:59
choqi bracht me weg hij was best wel leuk maar eerlijk gezegd ze waren allemaal kinderachtige sukkels ik wil iemand die een beetje volwassen is waar blijf hij toch die ene waren........................?


de dagen gingen voorbij zoals gewoonlijk ik nog steeds naar school en naar al me lessen. tot op een dag we voor een opdracht de hele dag in het ict lokaal moesten zitten en de opdracht afmaken en het was te strengste verboden om te chatten wat iedereen dus als eerste ging doen. ik hoorde aicha en ibtissam achter in de klas smoesen dat ze een date hadden geregeld voor naar schooltijd.
oke de tijd ging voor bij alleen ze hadden een probleem ibtissam moest langer blijven omdat ze aan chatten was.
maar hun waren met zijn 2en dus aicha vraagt mij om met haar mee te gaan tot ippi klaar was. maar ik kon niet ik moest naar die internetcafe omdat ik daar had afgesproken met vriendin. ze zegt oke hun brengen je daar naartoe hoef je niet met de tram te gaan. oke dus ben ik toch gegaan.
we stapten in ik geef ze een hand. nabil zat achter het stuur en otti naast hem.
nabil kijkt me de hele tijd aan via de spiegel en zegt waar moet je naartoe ik zeg naar de naam van de internetcafe. hij zegt kom je daar vaak ik heb je daar nooit gezien. nee zeg ik en deed heel ongeinterseerd. maar hij was best wel leuk ....
wat ben je eigenlijk vraagt hij ik zeg ik ben egyptisch waarom hij zegt je hebt prachtige ogen .. dank je wel zeg ik droog.
hij draait een egyptishce cd in ze auto hij vraagt me en wat vind je ervan ik zeg het zijn oude liedejes ik heb mooie cd voor je thuis. waneer krijg ik het dan zegt hij waneer ik je ooit weer tegen kom zei ik. hij zegt geef je nummer dan kan ik je bellen om het va n je tekrijgen oke ik geef me nummer en stap uit later toen ik naar huis ging zag ik hem staan en hij vroeg met ik je naar huis brengen ik zeg oke w8 ff ik neem al me vriendinnen mee in zijn auto ik zag dat hij niet leuk vond maar kan me nikns schelen zzo moeten moeten hun behandeld worden dacht ik (en terecht.) maar goed thuis aangekomen kreeg ik de hele tijd leuk berichten van hem en paar dagen later belt hij me en vraagt om aftespreken ik stemde toe en ben gegaan maar niet alleen met weer mijn vriendinnen het was een hele leuk dag .................................................. .................................................. .....





ik ga gauw weer een vervolg plaatsen
kussie chahd

06-01-2005, 16:48
Heyzz
mooi verhaal
ga gouw verder
xxxxxxxxxxx

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6