Bekijk volle/desktop versie : Dames!!



31-12-2012, 01:43
Stel je wilt een eigen kleding winkel openen.. of een eigen kapperszaak met o.a. visagie..
Waar moet je dan beginnen, ik weet dat je daar een diploma voor moet hebben, maar het lijkt me best moeilijk om een eigen ondernemer te zijn, wie heeft dit al en kan een paar tips geven? Of wie is er van plan om zo iets te beginnen?

31-12-2012, 01:45


bij de kvk.
En het is een heel erg goed idee om een ondernemersplan te hebben.

31-12-2012, 01:45
http://www.kvk.nl/ondernemen/

neem hier s een kijkje op..

31-12-2012, 01:46

Citaat door ParelMoslima:
bij de kvk.
En het is een heel erg goed idee om een ondernemersplan te hebben.
Wat is de Kvk en waar dienen hun voor? Of stel ik nou een hele rare vraag?

31-12-2012, 01:47



Citaat door Syrische__:
Stel je wilt een eigen kleding winkel openen.. of een eigen kapperszaak met o.a. visagie..
Waar moet je dan beginnen, ik weet dat je daar een diploma voor moet hebben, maar het lijkt me best moeilijk om een eigen ondernemer te zijn, wie heeft dit al en kan een paar tips geven? Of wie is er van plan om zo iets te beginnen?
Zorg dat je eerst diploma/attest hebt van bedrijfsbeheer.
Daarna maak je een ondernemingsplan. Maar je moet natuurlijk zeker weten welke producten je wilt verkopen. Als je niet weet wat je wilt verkopen kun je een marktonderzoek doen. Check ook vraag en aanbod.

In het kort met mijn eigen woorden uitgelegd. Er is natuurlijk meer(kamer van koophandel en blabla).

31-12-2012, 01:47

Citaat door EA-:
http://www.kvk.nl/ondernemen/

neem hier s een kijkje op..
Och!! super tof. Bedankt, even een kijkje nemen.

31-12-2012, 01:48

Citaat door S.Bintu.A:
Zorg dat je eerst diploma/attest hebt van bedrijfsbeheer.
Daarna maak je een ondernemingsplan. Maar je moet natuurlijk zeker weten welke producten je wilt verkopen. Als je niet weet wat je wilt verkopen kun je een marktonderzoek doen. Check ook vraag en aanbod.

In het kort met mijn eigen woorden uitgelegd. Er is natuurlijk meer(kamer van koophandel en blabla).
En stel dat je alleen maar een diploma hebt bijvoorbeeld van het verkopen van dingen, of een kappers en visagie diploma hebt, is het dan nog steeds nodig om een diploma van bedrijfsbeheer te hebben? Ik ga nu ook een kijkje nemen op die site..

31-12-2012, 01:49

Citaat door Syrische__:
Och!! super tof. Bedankt, even een kijkje nemen.
Kvk = kamer van koophandel, daar staan alle bedrijven etc.. geregistreerd

31-12-2012, 01:53
Een ruimte op het oog hebben, huur is tegenwoordig niet goedkoop.

31-12-2012, 01:56

Citaat door Syrische__:
En stel dat je alleen maar een diploma hebt bijvoorbeeld van het verkopen van dingen, of een kappers en visagie diploma hebt, is het dan nog steeds nodig om een diploma van bedrijfsbeheer te hebben? Ik ga nu ook een kijkje nemen op die site..
Jawel, als je de eigenares/baas wilt zijn van de zaak dan moet je zo'n attest hebben. In ieder geval zo heb ik het tijdens mijn studie geleerd. Weet niet of dat ook zo is in NL. Jaa kijk maar, misschien vind je daar alle info. Allaahumma yasseer.

31-12-2012, 01:58

Citaat door Romyx.:
Een ruimte op het oog hebben, huur is tegenwoordig niet goedkoop.
Dat is waar, je moet het financieel best wel goed hebben volgens mij, ik heb nog niet naar de prijzen gekeken, aangezien er nu tips komen dat ik beter eerst een plan kan maken.. het staat op de site dat het handiger is.


Citaat door EA-:
Kvk = kamer van koophandel, daar staan alle bedrijven etc.. geregistreerd

Shoukran.