Bekijk volle/desktop versie : Kharja: ''Taoussi zoekt elke keer naar een ander excuus''



Pagina's : [1] 2

29-12-2012, 22:54
Kharja: ''Ik heb het zien aankomen. Bij ons blijven geheimen niet lang goed bewaard. De bondscoach liet voor de wedstrijd tegen Togo (0-1 nederlaag) weten dat hij mij niet had opgeroepen, omdat hij niet wilde dat ik veel zou reizen en onlangs zei hij dat men in Qatar op een te laag niveau voetbalt.''

''Ik heb nooit een discussie kunnen voeren met Taoussi. Hij zoekt elke keer naar een ander excuus, zoals dat hij mij telefonisch niet kan bereiken of dat het niveau in Qatar te laag is. Als hij hier een baan aangeboden zou krijgen, dan zal hij hier rennend naar toe komen.''

''Het is onzin dat Taoussi onze hechte groep (Taarabt, Chamakh, Basser, Hadji) niet wilde oproepen, omdat we dezelfde zaakwaarnemer hebben. Dit is gewoon toeval. Bij de nationale ploeg doen we niet aan groepsvorming.''

''Ik zal niet stoppen bij de nationale ploeg. Ik ben onlangs 30 jaar oud geworden en ik ben nog jong. Als er een coach komt die in mij gelooft, dan sta ik klaar voor mijn land. Als Taoussi mij weer wil oproepen, dan zal ik zijn oproep accepteren. Ik wil alle Marokkaanse supporters bedanken die mij lieve berichten hebben opgestuurd en ook de Afrikaanse voetballers, die niet konden geloven dat ik niet werd geselecteerd. Verder wil ik ook de Marokkaanse media bedanken die mij hebben verdedigd. Ik vraag van de Marokkaanse supporters om de nationale ploeg te steunen, net als tijdens de thuiswedstrijd tegen Mozambique (4-0).''

29-12-2012, 22:58


tfoee hij wil dus niet stoppen.

29-12-2012, 22:59
[video=youtube;NgcdGBkr2UY]http://www.youtube.com/watch?v=NgcdGBkr2UY[/video]

29-12-2012, 22:59
[video=youtube;NgcdGBkr2UY]http://www.youtube.com/watch?v=NgcdGBkr2UY[/video]

29-12-2012, 23:01


Speler die trots is op het dragen van el qamis el wattani.

29-12-2012, 23:04
Kharja moet zen bek houden, je bent gewoon shite a kharja

29-12-2012, 23:08
Gelukkig wordt hij niet geselecteerd die kneus snapt er helemaal niets van.
Die trainer heeft het over laag niveau voetbal en hij komt met als hem een baan aangeboden wordt komt hij rennend.
Wie niet? Iedereen wilt slapend rijk worden en ik snap dat Kharja dat ook heeft gedaan maar voetballend is het gewoon kut.

29-12-2012, 23:15
Kharja verdient veel meer respect van de supporters. Kharja is een speler die zich sinds zijn debuut nooit heeft afgemeld bij elmountakhab. Schande dat hij nu zo word behandeld.

29-12-2012, 23:31

Citaat door MountakhabMaroc:
Kharja verdient veel meer respect van de supporters. Kharja is een speler die zich sinds zijn debuut nooit heeft afgemeld bij elmountakhab. Schande dat hij nu zo word behandeld.
Kom op he we hebben het niet over Clarence Seedorft.
Het gaat hier over Kharja die geen fuck voorstelt voetballend gezien.

29-12-2012, 23:59
Met alle respect maar kharja is niveau landzaat ofso man

30-12-2012, 00:07
kharja was topschutter tijdens de vorige africa cup
tot spijt van wie het benijdt.

30-12-2012, 01:59
Kharja wordt onderschat en neergezet als amateur. Die man heeft het maximale uit zijn carrière gehaald in tegenstelling tot 80% van de Marokkaanse spelers. Heeft bij clubs als Roma en Inter mogen spelen, CL gespeeld, veel wedstrijden in de Serie A. Welke Marokkaanse speler kan hem dat nazeggen? Daarnaast heeft hij Mountakhab nooit in de steek gelaten, respect daarvoor.

Wel moet ik zeggen dat het nu tijd is voor verandering en de veranderingen die Taoussi nu doorvoert kunnen heel positief uitpakken.

Chretien (sinds 2006 erbij)
Kharja (sinds 2003 erbij)
Chamakh (sinds 2003 erbij)
Hadji (sinds 2003 erbij)
Boussoufa (sinds 2006 erbij)
El Kaddouri (sinds 2004 erbij)

Deze spelers waren allemaal actief het vorige toernooi, dit was ook lange tijd de vaste kern van Mountakhab. Op Boussoufa na waren het ook nagenoeg altijd vaste basisspelers en hierdoor waren de automatismes altijd hetzelfde, zowel de goede als slechte.

30-12-2012, 03:47


Goede gozer die Kharja, maar wordt te snel agressief en is te langzaam, als de bal bij hem aankomt dan vertraagt de tempo enorm.

30-12-2012, 04:29
Jammer dat deze man niet opgeroepen is echt een ATLASLEEUW die doodgaat voor zen land we gaan hem missen.

30-12-2012, 13:12
Sinds el Gerza bij el mountakhab speelt gaat het berg afwaarts met Marokko. Hij is gewoon niet goed. Heb hem ook nooit goed gevonden.

Pagina's : [1] 2