Bekijk volle/desktop versie : Ideale plaatje voor jullie......shoot?



Pagina's : [1] 2 3 4

29-12-2012, 18:05
Natuurlijk zal het wel in 90% van de gevallen het gebruikelijke worden.

Goedkope huurflat in achterstandswijk.
Vooral aardappelen eten.
Rommelmarkten afstruinen.
Vaste klant bij de 2de handswinkel.
Rotte auto voor de deur met 'n niet gefixte deuk.
Met moeite op vakantie in de auto naar marokko en dan 6 weken tegen 'n berg aankijken en weer trg.

(maar toch 500000 dirham bij Wafa bank)

29-12-2012, 18:07



Citaat door essetje:
...

29-12-2012, 18:12
Haha ik herken mijzelf nergens in. Ik hoor bij die 10%
Wel jammer haha ik had graag zoveel geld op mijn bank willen hebben.
Dat zou wel mooi zijn

29-12-2012, 18:13

Citaat door Godfather:
Mr eerlijk is eerlijk.. Die mensen zijn gelukkig & hebben vaak wel alles wat ze willen, like a house in marocco

29-12-2012, 18:14



Citaat door MP123:
Haha ik herken mijzelf nergens in. Ik hoor bij die 10%
Wel jammer haha ik had graag zoveel geld op mijn bank willen hebben.
Dat zou wel mooi zijn


Wat is voor jou dan ideale plaatje?

29-12-2012, 18:16

Citaat door essetje:
Mr eerlijk is eerlijk.. Die mensen zijn gelukkig & hebben vaak wel alles wat ze willen, like a house in marocco
Je hoeft je ooms niet te verdedigen.....haha maargoed hoe wil jij het?

29-12-2012, 18:22

Citaat door Godfather:


Wat is voor jou dan ideale plaatje?
Mijn ideale plaatje? Ik heb het eigenlijk heel goed hmdl. Ik zit nu echt te denken, maar wollah ik heb eigenlijk alles al.
Ik ga nooit naar markten, ik woon in een rustige dorpje, ik kan elk jaar naar Marokko als ik wil.

Ja ik heb alleen geen duizenden dirhams/euro's op mijn bank staan. Dus het zou ideaal zijn, om na mijn studie, een goed verdiende baante vinden. Een leuke man ontmoeten en trouwen. En dan op vakantie naar andere landen. Dan ben ik tevreden

29-12-2012, 18:25

Citaat door MP123:
Mijn ideale plaatje? Ik heb het eigenlijk heel goed hmdl. Ik zit nu echt te denken, maar wollah ik heb eigenlijk alles al.
Ik ga nooit naar markten, ik woon in een rustige dorpje, ik kan elk jaar naar Marokko als ik wil.

Ja ik heb alleen geen duizenden dirhams/euro's op mijn bank staan. Dus het zou ideaal zijn, om na mijn studie, een goed verdiende baante vinden. Een leuke man ontmoeten en trouwen. En dan op vakantie naar andere landen. Dan ben ik tevreden
Je klinkt niet Marokkaans of je jokt of je bent 'n bijzonder meisje?

29-12-2012, 18:27

Citaat door Godfather:
Je klinkt niet Marokkaans of je jokt of je bent 'n bijzonder meisje?
Dat hoor ik vaker, maar ik ben toch echt Marokkaans en ik lieg niet.
Ik ben niet bijzonder hoor, genoeg meiden die zoals mij zijn.

29-12-2012, 18:31
by mama thuis... ideaal

29-12-2012, 18:37
Ik denk dat het zo erg niet meer is onder de Marokkanen ik heb een veel positievere beeld.

29-12-2012, 18:40

Citaat door Kiya:
Ik denk dat het zo erg niet meer is onder de Marokkanen ik heb een veel positievere beeld.
Haha....ja zehma modern doen eerste paar jaren.....van huwelijk schijn op houden.....maar geloof me datzelfde koppeltje is over 10 jaar zoals ik beschrijf.

Er is 'n arabisch spreekwoord.....wat zoiets zegt als.....'n kind zal altijd uiteindelijk op z'n ouders gaan lijken.

29-12-2012, 18:44



Citaat door Wafa.:
U called.
Hoe bedoel je, jouw naam Wafa

29-12-2012, 18:45

Citaat door Godfather:
Haha....ja zehma modern doen eerste paar jaren.....van huwelijk schijn op houden.....maar geloof me datzelfde koppeltje is over 10 jaar zoals ik beschrijf.

Er is 'n arabisch spreekwoord.....wat zoiets zegt als.....'n kind zal altijd uiteindelijk op z'n ouders gaan lijken.
De generatie die gestudeerd heeft en een goede baan heeft, heeft een leuk huisje mooie auto en redelijk goed voor elkaar, ik zie niet in hoe dat over 10 jaar terug gaat naar wat jij beschrijft? Iedereen streeft toch naar een beter leven, je moet het het niet vergelijken met de eerste generatie die hebben niet de kansen gekregen die wij nu hebben.

29-12-2012, 18:45
.-Rotte auto voor de deur met 'n niet gefixte deuk.
-Met moeite op vakantie in de auto naar marokko en dan 6 weken tegen 'n berg aankijken en weer trg.

Ik moet lachen om deze 2 punten

Pagina's : [1] 2 3 4