Bekijk volle/desktop versie : Vervangers Ronaldo en opvolgers Mourinho



29-12-2012, 11:48
Fiorentino Perez gaat ervan uit dat Mourinho na dit seizoen nog coach is van Real Madrid ( Hopen dat Mourinho weg gaat).

Zijn eventuele vervangers zijn: Low, Laudrupp en Benitez.

Alle drie geweldige opties, alle 3 zie ik ze met hun persoonlijkheid, het imago van Real Madrid weer rechtzetten. Ook zijn het alle drie coaches die aanvallend willen voetballen en niet op de counter voetballen. Hopen dat Low komt, hij gaat Ozil nooit slachtofferen weet ik zeker.


Als vertrekt Ronaldo heeft Perez gezegd dat hij met dat geld Falcao, Silva en Bale wil halen.

Dan denk ik dat er sowieso meer voetbal in komt en kan Falcao met een goed team om hem heen nog meer goals maken.

29-12-2012, 11:53


Geen Bale maar gotze en reus en Falcao. Wat ga je Silva halen als low gaat kiezen voor ozil khedira en alonso daarnaast hebben ze de andere Messi namelijk modric

29-12-2012, 11:55

Citaat door MarocinoRifino:
Geen Bale maar gotze en reus en Falcao. Wat ga je Silva halen als low gaat kiezen voor ozil khedira en alonso daarnaast hebben ze de andere Messi namelijk modric
Als je Silva niet nodig vind, is Gotze ook niet nodig. Messi vergelijken met Modric. Met jou ben ik uitgesproken

Laterzzz. Niemand komt in de buurt van Messi op deze planeet.

29-12-2012, 11:59
Benitez moet je niet als opvolger willen, ik vind hem niks.
Löw twijfel ik ook een beetje over. Hij heeft het nooit goed gedaan bij een club.
Real moet Bale en Falcao sowieso niet halen. Allebei niet nodig. Silva miss wel, maar die had Real al 2 jaar geleden al binnen, maar Mourinho wilde hem niet meer. Miss wil hij nu niet meer naar Real.
Mata terughalen is wel een goede optie. Carvajal zoiezo ook terughalen na dit seizoen

Iker
Carvajal - Ramos - Pepe - Marcelo
Xabi - Khedira
Mata - Özil - Jese
Benzema


Alleen Jese is een twijfelgevalletje of hij het aan zou kunnen.

29-12-2012, 12:01



Citaat door realmadridno1:
Als je Silva niet nodig vind, is Gotze ook niet nodig. Messi vergelijken met Modric. Met jou ben ik uitgesproken

Laterzzz. Niemand komt in de buurt van Messi op deze planeet.
Aaaaaah laat maar kind

29-12-2012, 12:06

Citaat door heffelini:
Benitez moet je niet als opvolger willen, ik vind hem niks.
Löw twijfel ik ook een beetje over. Hij heeft het nooit goed gedaan bij een club.
Real moet Bale en Falcao sowieso niet halen. Allebei niet nodig. Silva miss wel, maar die had Real al 2 jaar geleden al binnen, maar Mourinho wilde hem niet meer. Miss wil hij nu niet meer naar Real.
Mata terughalen is wel een goede optie. Carvajal zoiezo ook terughalen na dit seizoen

Iker
Carvajal - Ramos - Pepe - Marcelo
Xabi - Khedira
Mata - Özil - Jese
Benzema


Alleen Jese is een twijfelgevalletje of hij het aan zou kunnen.
Jese kan het nog niet aan om in grote wedstrijden te spelen, Jose Rodriguez en Jese Rodriguez moeten wel bij de selectie zitten, Mata hoeft niet, Di Maria is er al en als ze iemand halen moet dat Reus of Silva zijn.

Carjaval heb je wel gelijk, dat word de toekomstige back van Spanje ongetwijfeld

29-12-2012, 12:14

Citaat door realmadridno1:
Jese kan het nog niet aan om in grote wedstrijden te spelen, Jose Rodriguez en Jese Rodriguez moeten wel bij de selectie zitten, Mata hoeft niet, Di Maria is er al en als ze iemand halen moet dat Reus of Silva zijn.

Carjaval heb je wel gelijk, dat word de toekomstige back van Spanje ongetwijfeld
Di Maria geeft mij echt hoofdpijn. Die man kan er niks meer van. Gewoon die ruildeal met Mata maken. Alleen balverlies Di Maria.
Reus of Silva zou ook kunnen, die zijn wel moeilijker aan te trekken denk ik. Reus zit pas net bij Dortmund en Silva zegt ook dat ie goed zit bij City. Real zou hem al hebben geprobeerd weg te halen in de zomer,maar mislukte. Zijn salaris is ook een probleempje.

29-12-2012, 12:16

Citaat door heffelini:
Di Maria geeft mij echt hoofdpijn. Die man kan er niks meer van. Gewoon die ruildeal met Mata maken. Alleen balverlies Di Maria.
Reus of Silva zou ook kunnen, die zijn wel moeilijker aan te trekken denk ik. Reus zit pas net bij Dortmund en Silva zegt ook dat ie goed zit bij City. Real zou hem al hebben geprobeerd weg te halen in de zomer,maar mislukte. Zijn salaris is ook een probleempje.
Di Maria is één van de beste bij Real, die man legt zoveel energie in een wedstrijd, is zo ongeloofelijk snel, geweldige pass en trap, op het moment is hij uit vorm, maarja wie niet...
Silva wil vast wel naar real helemaal na die staande ovatie die hij krijg in Bernabeu laatst.
Reus word inderdaad een heel lastig verhaal, ook Isco en Schweinsteiger worden trouwens genoemd

29-12-2012, 13:36

Citaat door realmadridno1:
Fiorentino Perez gaat ervan uit dat Mourinho na dit seizoen nog coach is van Real Madrid ( Hopen dat Mourinho weg gaat).

Zijn eventuele vervangers zijn: Low, Laudrupp en Benitez.

Alle drie geweldige opties, alle 3 zie ik ze met hun persoonlijkheid, het imago van Real Madrid weer rechtzetten. Ook zijn het alle drie coaches die aanvallend willen voetballen en niet op de counter voetballen. Hopen dat Low komt, hij gaat Ozil nooit slachtofferen weet ik zeker.


Als vertrekt Ronaldo heeft Perez gezegd dat hij met dat geld Falcao, Silva en Bale wil halen.

Dan denk ik dat er sowieso meer voetbal in komt en kan Falcao met een goed team om hem heen nog meer goals maken.
en benzema en higuain dan, als je Falcao haalt moet ie centraal

29-12-2012, 14:27
Ronaldo dráágt Real Madrid... als hij weggaat, MEH Real komt daarboven op...

100+ goals in 3 seizoenen man, wie doet dat voor hun man ff serieus?

Falcao komt net om de hoek kijken

29-12-2012, 15:38
Donder op met Falcao. Het is zeker wel een brute spits, maar met een Benzema + Higuain in vorm heb hem niet nodig. Silva is ook niet nodig, Real heeft al Kaká, Özil, Modric, Essien, Alonso en Khedira. Waar moet Silva gaan spelen? En Ronaldo gaat waarschijnlijk helemaal nergens heen. De kranten linken Ronaldo al jaren aan verschillende clubs, maar zoals je ziet speelt hij nog altijd bij Real. En mocht Ronaldo weg gaan dan zal het Real niet goed doen. Ook dit seizoen weer komen de meeste goals die Real heeft gescoord van hem vandaan.