Bekijk volle/desktop versie : Topic van Hmeddd



Pagina's : [1] 2 3

28-12-2012, 23:53
Ik kom nu een paar dagen in het hoekje van de Marokkaanse vrouw en ik merk gewoon dat er hier heeeel veel leden die het zo druk hebben met hun wereldse leven. Schoenen tasjes, wat ze op tv zien, wat ze graag dragen en noem maar op, dat ze daarbij het geloof helemaal niet in acht nemen. Sterker nog met sommige heb ik hier een gesprek gehad die niet eens weten dat bepaalde dingen haram zijn.

Het is dat er ´Marokkaanse´ voor deze rubriek staat anders had ik gedacht dat op een paar leden na, iedereen hier ongelovig is.

Daarom adviseer ik jullie je meer bezig te houden met het praktiseren van je geloof en minder met wereldse zaken. Hou een spiegel voor jezelf, meeste vrouwen zijn hier getrouwd hebben kinderen van een paar jaar. Voor je het weet lig je in je graf en je kinderen en je man neem je niet mee je graf in. WEES DAAR BEWUST VAN!!! Het enige wat je mee neemt zijn je zondes en je daden. Dat je elke avond 2 uur op marokko.nl zat zal niet worden gezien als een aanbidding. Maar dat je een link opende en koran ging lezen om je kennis te verbreden zal in cha Allah een gezien worden als een grote daad.

Stel jezelf een vraag, hoeveel uur per dag besteed jij aan je geloof? Doe je überhaupt wel wat aan je geloof naast je hoofddoek en je gebed? Misschien sterf je straks, hoevaak lees je hier topics, lid die en die is overleden, doe een dua voor haar, wees er bewust van misschien openen we wel morgen een topic over jou!!

Begin maar en doe jezelf een plezier en lees minimaal 2 ayas uit de koran, zie link http://www.kuran.nl/kuran/kuran_index.htm


29-12-2012, 00:03


Ga zo door

29-12-2012, 00:05
Goed gezegd

29-12-2012, 00:06
Masa'allah.

29-12-2012, 00:12


deze man noemt mij een kafiera, oooh please ga toch jezelf reinigen en die vieze tong van je ook gelijk

29-12-2012, 00:19

Citaat door floor_faber:
deze man noemt mij een kafiera, oooh please ga toch jezelf reinigen en die vieze tong van je ook gelijk
Iedereen die niet in Allah zijn woord gelooft is een kaffir. Ik plaatste een aya uit de koran en jij vond het te extreem. Dan ben je een Kaffira.

29-12-2012, 00:21
Wat een schijnheil ben jij zeg. Gister nog vrouwen beschuldigen en dingen roepen die niet waar zijn. Dingen waar jij geen getuige van bent geweest. En dan kom je nu ineens de imam uithangen. Is dat niet hypocriet?

29-12-2012, 00:22

Citaat door Hmeddd:
Iedereen die niet in Allah zijn woord gelooft is een kaffir. Ik plaatste een aya uit de koran en jij vond het te extreem. Dan ben je een Kaffira.
just shut up met je ik ben een kafira en waar en wanneer heb ik gezegd dat ik niet in Allah en zijn woord gelooft

wallah schaam je echt, schaam je gewoon en ik raad je echt aan op te letten op wat je zegt

waar leren jullie dit, op welke school en van welke geleerde om dan een ander een kafier of kafiera te noemen? op de "alles is haram" school ofzo?

29-12-2012, 00:25

Citaat door floor_faber:
deze man noemt mij een kafiera, oooh please ga toch jezelf reinigen en die vieze tong van je ook gelijk



Typ jij met je tong dan

Eey Hmed, wat jij zegt klopt helemaal; je moet niet te werelds leven. MAAAR paar punten:

A: Dit heet niet voor niks de WERELD van de Marokkaanse vrouw.

B. Er zijn hier genoeg dames waarvan de oprechtheid van het scherm spat.

C. Digitaal leven is niet te vergelijken met het echte leven. Je kunt nooit weten hoe iemand iets bedoelt of je kan niet in haar hart kijken.

Khayr insha Allah.

29-12-2012, 00:25

Citaat door floor_faber:
deze man noemt mij een kafiera, oooh please ga toch jezelf reinigen en die vieze tong van je ook gelijk
Eerlijk is eerlijk maar dat heeft ie niet gezegd. Hij zei 'als' je niet gelooft in het woord van Allah of iets dergelijks. Mohiem het is niet de moeite waard om hier verder te gaan.

Ik denk dat de Wereld van de Vrouw, de Wereld van de Vrouw niet meer is...maar gewoon de wereld van de Marokkaan.

29-12-2012, 00:27
ik vind dit echt een zeer kwalijke zaak dat mensen denken dat ze een ander een kafier kunnen noemen, ik sta gewoon stomverbaasd..wallah

waar leren ze dit? hoe extreem en raar kun je bezig zijn als je denkt dat je dit kunt zeggen

29-12-2012, 00:28

Citaat door Meid..:
Eerlijk is eerlijk maar dat heeft ie niet gezegd. Hij zei 'als' je niet gelooft in het woord van Allah of iets dergelijks. Mohiem het is niet de moeite waard om hier verder te gaan.

Ik denk dat de Wereld van de Vrouw, de Wereld van de Vrouw niet meer is...maar gewoon de wereld van de Marokkaan.
ik weet wat ik gelezen heb, hij ontkend het toch niet hierboven

geloof mij nou meer, dit soort mensen denken dat ze dat mogen zeggen over een ander

oftewel de "denk als ons" of je bent een kafier(a) soort

29-12-2012, 00:29



Citaat door floor_faber:
ik vind dit echt een zeer kwalijke zaak dat mensen denken dat ze een ander een kafier kunnen noemen, ik sta gewoon stomverbaasd..wallah

waar leren ze dit? hoe extreem en raar kun je bezig zijn als je denkt dat je dit kunt zeggen




Heeft niks met extremisme te maken, maar met onwetendheid.

29-12-2012, 00:32

Citaat door Advies2627:
Wat een schijnheil ben jij zeg. Gister nog vrouwen beschuldigen en dingen roepen die niet waar zijn. Dingen waar jij geen getuige van bent geweest. En dan kom je nu ineens de imam uithangen. Is dat niet hypocriet?
Het gaat om de boodschap..... niet om de topicstarter. Lezen mensen nog wel de inhoud? Of wordt er alleen maar gekeken naar de persoon zelf en met modder gegooid... neem het goede als advies, ongeacht de persoon die er achter schuilt.

29-12-2012, 00:32
Gelieve geen PM's te ontvangen van mannelijke leden


Citaat door ssweetgirl:
Goed gezegd
De topicstarter is een man.. misschien wel handig om te weten!

Pagina's : [1] 2 3