Bekijk volle/desktop versie : Alleenstaande moeders?



Pagina's : [1] 2

28-12-2012, 21:28
Slm dames, zijn er ook vrouwen die in verwachting zijn maar alles alleen doen net zoals ik? Lijkt me leuk om met elkaar te spreken en ervaringen met elkaar te delen.

28-12-2012, 21:29


up voor jouw lieverd en ik wens je heel veel sterkte!

28-12-2012, 21:30
Chokran lieve meid, baraka lahoefiek.

28-12-2012, 21:59
Moge Allah het je vergemakkelijken!

28-12-2012, 22:01


amien inshallah dankjewel meid

29-12-2012, 20:50
up ik ben alleen staande moeder van een 1 jarige baby
we zijn uit elkaar gegaan met mijn 6 maande zwangerschap + van mijn eerste kindje.

Allah i wkaf ma3k en mogen allah jouw zo veel sbar geven amien

29-12-2012, 21:39

Citaat door Mevr.Y:
up ik ben alleen staande moeder van een 1 jarige baby
we zijn uit elkaar gegaan met mijn 6 maande zwangerschap + van mijn eerste kindje.

Allah i wkaf ma3k en mogen allah jouw zo veel sbar geven amien
amin inchallah. chokran lieverd.

29-12-2012, 21:46
Moge Allah SWT je bijstaan. Dikke zoen van Lichtje.

29-12-2012, 21:48

Citaat door Nederland-20:
amin inchallah. chokran lieverd.
1 ding moet je zeker niet vergeten dat je allah helpt die jouw steunt bij slechte tijden.
Dus daarom verlaat je salat nooit en heel veel dua's en allah zou jouw steunen insallah.

29-12-2012, 21:54

Citaat door Mevr.Y:
1 ding moet je zeker niet vergeten dat je allah helpt die jouw steunt bij slechte tijden.
Dus daarom verlaat je salat nooit en heel veel dua's en allah zou jouw steunen insallah.
Indd na slechte tijden komen de betere inchallah. En geduldig moeten we zeker zijn hebben alle vertrouwen in allah swt dat alles goed zal komen en alles mektab is. chokran meid wens jou ook hetzelfde.

29-12-2012, 21:54

Citaat door Lichtje8500:
Moge Allah SWT je bijstaan. Dikke zoen van Lichtje.
Amin thanks meid

30-12-2012, 00:31
lijkt mij heel moeilijk, groot respect maar alleenstaand en dan ben je straks bevallen inshallah hoe doen jullie dat dan met jullie kinderen inschrijven ?? Dan heb je toch gewoon de vader van het kind nodig of hoeft dat tegenwoordig niet meer?

30-12-2012, 01:22


Respect!!!!! Moge Allah jullie bijstaan bij elke moeilijke stap inch Allah!!!!!!!

30-12-2012, 19:34
Het lijkt me echt heel zwaar! Ik ben ook zwanger en ik kan echt niet zonder de hulp en steun van mijn man.
Ik heb een goede vriendin die het ook door omstandigheden alleen heeft moeten doen.
En het is vooral moeilijk op momenten dat je het zelf zwaar hebt maar er niemand is met wie je je zorgen kan delen, die de zorg even kan overnemen.

30-12-2012, 22:55

Citaat door Inaya28:
lijkt mij heel moeilijk, groot respect maar alleenstaand en dan ben je straks bevallen inshallah hoe doen jullie dat dan met jullie kinderen inschrijven ?? Dan heb je toch gewoon de vader van het kind nodig of hoeft dat tegenwoordig niet meer?
Het is het ook meid maar ja als de vader niks te maken wil hebben.
En het is jouw mektab kan je helemaal niks aan doen.
Het enige wat je kan doen ik om allah sbar vragen en gedudig zijn.
Want wat kan je doen? niks gewoon je kind opvoeden en als je familie heb die jouw ook
erbij steunt en helpt en daarvoor heb je allah die jouw sbar geeft hmdl.
Meid als het je over komt dan is er niemand die het tegen houd.
En ik wens dit niemand allah i star maar komt jammer genoeg heel vaak voor.
ghir insallah

Pagina's : [1] 2