Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mij helpen?????



25-01-2003, 12:37
Salam iedereen,


Ik heb eigenlijk een vraagje aan iedereen die me kan helpen,ik heb een serieuse relatie van 1,5 jaar met mijn liefste schat die er bestaat en mijn vraag is eigenlijk weet er iemand hoe je je vriend kan verassen op een hele speciale manier,
Om een voorbeeld op te noemen ik heb voorbeeld met "el eid" een bos bloemen naar mijn mama laten afleveren en ineens ook voor zijn mama;dit was een idee van mijn beste vriendin maar ik ben hier niet goed in vandaar mijn vraag "wie is hier goed in om je geliefde op speciale manieren te verassen????????Misschien uit eigen ervaringen of zo en de jongens mogen ook reageren.Ik hoop dat ik leuke reacties krijg.Alvast bedankt voor de moeite.

Dikke kus


Dounia

PS. Goede tips voor valentijn zijn ook welkom.

xxx

25-01-2003, 12:45



Citaat:
Origineel gepost door DOUNIA22
Salam iedereen,


Ik heb eigenlijk een vraagje aan iedereen die me kan helpen,ik heb een serieuse relatie van 1,5 jaar met mijn liefste schat die er bestaat en mijn vraag is eigenlijk weet er iemand hoe je je vriend kan verassen op een hele speciale manier,
Om een voorbeeld op te noemen ik heb voorbeeld met "el eid" een bos bloemen naar mijn mama laten afleveren en ineens ook voor zijn mama;dit was een idee van mijn beste vriendin maar ik ben hier niet goed in vandaar mijn vraag "wie is hier goed in om je geliefde op speciale manieren te verassen????????Misschien uit eigen ervaringen of zo en de jongens mogen ook reageren.Ik hoop dat ik leuke reacties krijg.Alvast bedankt voor de moeite.

Dikke kus


Dounia

PS. Goede tips voor valentijn zijn ook welkom.

xxx
je kan bijvoorbeeld een brief naar hem schrijven en die laten graveren in een spiegel

25-01-2003, 13:46

Citaat:
Origineel gepost door TheReaper
Voor hem strippen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25-01-2003, 13:51
waarom niet??????????

25-01-2003, 14:11



Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
je kan bijvoorbeeld een brief naar hem schrijven en die laten graveren in een spiegel
mimi je brengt mij op een idee

25-01-2003, 14:31

Citaat:
Origineel gepost door angel21
mimi je brengt mij op een idee
leuk he

25-01-2003, 14:36

Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
leuk he
wallah echt wel

Ik ga alvast met mijn brief beginnen

Ik zou er nooit op gekomen zijn, echt super van je, schat :blauwkus:

25-01-2003, 14:41
VERLOVEN!

25-01-2003, 15:52

Citaat:
Origineel gepost door angel21
wallah echt wel

Ik ga alvast met mijn brief beginnen

Ik zou er nooit op gekomen zijn, echt super van je, schat :blauwkus:
graag gedaan

25-01-2003, 17:43
Hoi iedereen,

Wel over dat strippen nee hoor dat zal ik zeker NOOIT doen heb nog wel zelfrespect hoor als je weet wat dat wil zeggen THE REAPER maar ja domme reacties moeten er altijd zijn hé :-)

En wat betreft dat spiegel lijkt me wel tof om eens te doen hoor;wie nog leuke ideeën heeft LAAT MAAR KOMEN.

Wil wel zo speciaal mogeliijk en geen cliché dingen wil het appart houden snapie?????


Kusjes dounia

25-01-2003, 18:27

Citaat:
Origineel gepost door DOUNIA22
Hoi iedereen,

Wel over dat strippen nee hoor dat zal ik zeker NOOIT doen heb nog wel zelfrespect hoor als je weet wat dat wil zeggen THE REAPER maar ja domme reacties moeten er altijd zijn hé :-)

En wat betreft dat spiegel lijkt me wel tof om eens te doen hoor;wie nog leuke ideeën heeft LAAT MAAR KOMEN.

Wil wel zo speciaal mogeliijk en geen cliché dingen wil het appart houden snapie?????


Kusjes dounia
Ooh je hebt toch nog wel zelfrespect ? Ga trouwen meisje... anders verlies je dat respect van de Alwetende !