Bekijk volle/desktop versie : Ware amazighs zijn mn moslimbroeders mouhandiz is gewoon een nationalist



27-12-2012, 20:11
Ware amazighs zijn mijn moslimbroeders mouhandiz is gewoon een nationalist


hij zegt wel arabdieren hoerekinderen enzo oke zeg maar wat je wil

maar jij komt al jaren hier de sportforum verzieken met je nationalistische troep

alsof wij jou volkje hebben beroofd

hier zitten gewoon normale burgers die niks met politiek te maken hebben ...

Jij bent gewoon een fitnahzaaier...

27-12-2012, 20:24


Wie zijn nou de Fitna zaaiers, een stel h0eren kinderen die van onze Amazigh land een A radierische land van willen maken of wij de Imazighen die gewoon Imazighen willen blijven en dat ook onze Amazigh land een Amazigh land blijft.

Je ziet toch de Imazighen niet naar het Midden oosten vertrekken en daar een Amazigh staat creeren vuile gore A radierische h0eren kind.

En er is een verschil tussen A radieren en Arabieren en jullie zijn alles behalve Arabieren. En al waren er Arabieren in Noord Afrika dan dienen ze zich keurig netjes te gedragen in het land van hun Amazigh broeders.

Jij snap gore h0eren kind.

27-12-2012, 20:42
Nou vertel ons dan, wie zijn nou de Fitna zaaiers a vuile smerige h0erige land verrader,

Jullie zijn conform de Sharia hallal om te bestrijden.

27-12-2012, 20:45
Ewa mouhandiz...Je zit er nogal mee in je maag merk ik de laatste tijd. Ik wil me ook niet mengen in de discussie ofso hoor maar waarom vertrek je gewoon niet naar Marokko en ga je je ''strijd'' daaro vanuit Temsamane etc voortzetten? Via m.nl anderen uitmaken voor a-radieren bereik je heel weinig mee.

27-12-2012, 20:54



Citaat door Jeblie:
Ewa mouhandiz...Je zit er nogal mee in je maag merk ik de laatste tijd. Ik wil me ook niet mengen in de discussie ofso hoor maar waarom vertrek je gewoon niet naar Marokko en ga je je ''strijd'' daaro vanuit Temsamane etc voortzetten? Via m.nl anderen uitmaken voor a-radieren bereik je heel weinig mee.

Dit is nieuw. Sinds wanneer weten gore land verraders en h0eren kinderen zoals jou wat STRIJD VOEREN is?

Hou het bij je kont gat verkopen a laag ontwikkelde Jbilo an izan.

Je bent hier op een Amazigh site als je moer tussen de Arabieren wil dan verwijs ik jou naar middle east.com

27-12-2012, 20:57

Citaat door Mouhandiz:
Dit is nieuw. Sinds wanneer weten gore land verraders en h0eren kinderen zoals jou wat STRIJD VOEREN is?

Hou het bij je kont gat verkopen a laag ontwikkelde Jbilo an izan.

Je bent hier op een Amazigh site als je moer tussen de Arabieren wil dan verwijs ik jou naar middle east.com
Ten eerste is dit een nederlandse website gesubsidieerd vanuit nederlandse overheid

Waarom kan je niet netjes inhoudelijk reageren ipv grof taalgebruik. Ik stelde je een simpele vraag. Waarom ga je je strijd niet vanuit Marokko voortzetten.

27-12-2012, 21:04

Citaat door Jeblie:
Ten eerste is dit een nederlandse website gesubsidieerd vanuit nederlandse overheid

Waarom kan je niet netjes inhoudelijk reageren ipv grof taalgebruik. Ik stelde je een simpele vraag. Waarom ga je je strijd niet vanuit Marokko voortzetten.

Wat de Nederlandse Tokkies allemaal in jouw bek hebben gespoten is ons ook al bekend, maar deze site is alles behalve gesubsideerd en is alles behalve een nederlandse site. Niet voor niets voor en door de Marokkanen.

Maar dat is ook waarom jullie laag ontwikkelde land verraders zijn, jullie verkopen jullie zelf voor happe krats om de Imazighen te verraden.

En advies over strijd voeren kan alleen gegeven worden door zij die dat hebben gevoerd niet door een stel goedkope gore land verraders zoals jouw A radierische soort.

27-12-2012, 21:21
Moge Allah swt jou een stel gezonde hersens schenken, ameen.

27-12-2012, 21:27
Die heeft hij aan alle geschonken bij hun geboorte al, alleen sommigen zoals jouw soort waren het met Hem niet eens, dus gingen jullie elkaar debiel maken. En het resultaat daarvan anno 2012 is te afschuwelijk voor woorden.

28-12-2012, 01:02
Wat een schande zijn jullie voor de moslims. Zijn jullie vergeten dat Allah ons verteld in de qoran wa Laa ta faraqoe

Wees niet verdeeld...

Zeg be3da ik ben een moslim .. met berber of Arabier zijn kom je niet ver. Broeders schelden elkaar uit om hun afkomst. Soebhan Allah