Bekijk volle/desktop versie : Begin steeds meer vertrouwen te krijgen in Taoussi en ze staf.



27-12-2012, 17:00
Hij laat kharja lekker thuis dat werd is een x tijd.
Hij heeft El kaoutari weer opgeroepen.
Hij maakt een van onze beste speler aanvoerder Benatia.
Laat taraabt thuis je weet dat hij als hij mee gaat en niet gaat spelen dat er weer problemen komen binnen de groep.
Die problemen moet je vermijden.
Hij heeft een paar spelers uit Marokko meegenomen zal wel moeten anders valt heel Marokko over je heen dat er alleenspelers uit Europa worden opgeroepen krijg je weer onenigheid.

Paar dingen zijn wel jammer dat hij boussoufa heeft thuis gelaten.
chamakh begrijp ik speelt nooit bij arsenal mist wedstrijd ritme.
Labyad ze tijd komt nog wel hij is jong en speelt ook nog niet zoveel.
het zelfde geldt voor reggatin

27-12-2012, 17:15


hij heeft onruststoker's thuis gelaten en daar ben ik zeer blij mee

27-12-2012, 18:33

Citaat door pagga:
ik vindt het jammer omdat hij aissati en labyad niet heeft meegenomen
Volgens mij heeft hij Aissati niet gekozen omdat er teveel middenvelders zijn en die labyad is nog te jong ..maar ik vind hem ook zo'n speler die onrust vooroorzaakt

27-12-2012, 19:10
aissati heeft recht van spreken... labyad moet gewoon eerst effe goed spelen bij zijn club

27-12-2012, 19:22



Citaat door LaasteGeruchten:
hij heeft onruststoker's thuis gelaten en daar ben ik zeer blij mee
Jah precies kan het dan eindelijk een team worden je kan wel 11 goede voetballers hebt maar gaat vooral.
om het teambelang en benatia lijkt me de juiste persoon om aanvoerder van dat elftal te zijn.

27-12-2012, 19:33
Ik weet echt niet hoe Taoussi zal gaan presteren met dit selectie. Hij heeft ook niks beters dus ik neem het hem niet kwalijk.

27-12-2012, 19:33
khair insha allah..... Ik hoop het echt zoo, dat zij de cup winnen

27-12-2012, 19:45

Citaat door feyenoordSTER:
Ik weet echt niet hoe Taoussi zal gaan presteren met dit selectie. Hij heeft ook niks beters dus ik neem het hem niet kwalijk.
Niks beters hij heeft toch gewoon redelijke selectie niet slecht alles komt goed inchallah.
Heb er dit jaar een goed gevoel bij.

28-12-2012, 03:07
Ze gaan het echt veel beter doen dan vorig jaar. Enige jammere eraan is boussoufa... Maar ik begrijp zijn keuze. Oorlogen moeten overal op het veld gewonnen worden dan naar niet met mooi voetbal.. Al vond ik de spelers die hij oproept een goede mix en een goede balans. Sommige landen hebben maar een sterspeler en die doen het beter dan wij. Ik denk dat het nu echt beter wordt.

28-12-2012, 17:38

Citaat door MarocinoRifino:
Ze gaan het echt veel beter doen dan vorig jaar. Enige jammere eraan is boussoufa... Maar ik begrijp zijn keuze. Oorlogen moeten overal op het veld gewonnen worden dan naar niet met mooi voetbal.. Al vond ik de spelers die hij oproept een goede mix en een goede balans. Sommige landen hebben maar een sterspeler en die doen het beter dan wij. Ik denk dat het nu echt beter wordt.
Klopt helemaal

28-12-2012, 18:11
Taoussi denkt aan het teambelang, niet aan op papier de leukste spelers selecteren.

Hij heeft inderdaad spelers thuis gelaten die onrust stoken. Kan zomaar zijn dat Boussoufa er om die reden ook niet bij zit.