Bekijk volle/desktop versie : Wie kan dit even vertalen



27-12-2012, 15:46
Wat Taoussi zegt vanaf 13.40 over een aantal spelers. Hij zegt iets over Kantari en Ibrahimovic.

http://frmf.ma/equipes-nationales/2462-equipe-nationale-a.html

27-12-2012, 16:07


taoussi is zn arabier die ik eigenlijk haat.. maar puur dat er eindelijk goede keuzes gemaakt worden heb ik wel respect voor hem.. chamkah en kharja eruit wallah deze man luistert gewoon naar mn hart.. hij wilde ook taarabt maar dat taarabt niet kwam was de schuld van taarabt.. en bouss ja ik begrijp zn keuze naar ik wil niet dat ie met belhanda op 10 gaat spelen.. gewoon met barrada op 10. Assaidi op 11. Amrabat tegenover el ham in het midden.. belhanda op centraal.. hij moet zorgen voor de lange ballen.. el ahmadi voor de controle en verdediging.. achterin 2 strijders.. el kautari en benatia.. sowieso 2e ronde inshallah. maar op een toernooi heb je goeie wissels nodig en die hebben we niet echt

27-12-2012, 16:13

Citaat door MarocinoRifino:
taoussi is zn arabier die ik eigenlijk haat.. maar puur dat er eindelijk goede keuzes gemaakt worden heb ik wel respect voor hem.. chamkah en kharja eruit wallah deze man luistert gewoon naar mn hart.. hij wilde ook taarabt maar dat taarabt niet kwam was de schuld van taarabt.. en bouss ja ik begrijp zn keuze naar ik wil niet dat ie met belhanda op 10 gaat spelen.. gewoon met barrada op 10. Assaidi op 11. Amrabat tegenover el ham in het midden.. belhanda op centraal.. hij moet zorgen voor de lange ballen.. el ahmadi voor de controle en verdediging.. achterin 2 strijders.. el kautari en benatia.. sowieso 2e ronde inshallah. maar op een toernooi heb je goeie wissels nodig en die hebben we niet echt
wat heeft dit met de topic te maken?

27-12-2012, 16:20
Ik wil wel vertalen maar ik moet wel mogelijkheid hebben om door naar 13:30 te gaan want ik hou niet van om alles te horen

27-12-2012, 16:22


slap gelul.... die taousi is wahd camerageile trainertje

27-12-2012, 16:25
Over Kantari zegt hij dat zijn laatste wedstrijd tegen Zlatan was en dat zij 2 keer gescoord hadden

27-12-2012, 16:27
hhh gekke taoussi hij zei zijn laatste test was tegen Ibrahimovic .. iemand zei ja psg 2 keer gescoord .. zei Taoussi ja met 1 hand kan je niet klappen ...

toen zei die dit is Karim El-Ahmadi deed laatste wedstrijd niet mee en ze verloren met 8-0

27-12-2012, 16:29
over Karim El Ahmadi heeft hij dit gezegd --> dat hij niet gevoetbald heeft en zij hadden 8 goal's tegen gekregen

27-12-2012, 16:35
Adil Hermach

[video=youtube;WCEJDMF1H1M]http://www.youtube.com/watch?v=WCEJDMF1H1M[/video]

27-12-2012, 16:40
Rachid Taoussi kijkt steeds naar hier

[video=youtube;ztR73Qur9kY]http://www.youtube.com/watch?v=ztR73Qur9kY&feature[/video]

28-12-2012, 02:02

Citaat door MarocinoRifino:
taoussi is zn arabier die ik eigenlijk haat.. maar puur dat er eindelijk goede keuzes gemaakt worden heb ik wel respect voor hem.. chamkah en kharja eruit wallah deze man luistert gewoon naar mn hart.. hij wilde ook taarabt maar dat taarabt niet kwam was de schuld van taarabt.. en bouss ja ik begrijp zn keuze naar ik wil niet dat ie met belhanda op 10 gaat spelen.. gewoon met barrada op 10. Assaidi op 11. Amrabat tegenover el ham in het midden.. belhanda op centraal.. hij moet zorgen voor de lange ballen.. el ahmadi voor de controle en verdediging.. achterin 2 strijders.. el kautari en benatia.. sowieso 2e ronde inshallah. maar op een toernooi heb je goeie wissels nodig en die hebben we niet echt
Dit snap ik dus niet of het nou een arabier riffie of soesie is we zijn allemaal Marokkanen en daar gaat het om als marokko
africa cup wint niet niet alleen taoussi wint heel marokko dus ook de riffie,soesies,en arabieren.