Bekijk volle/desktop versie : de spelers van marokkaanse elftal moeten een keer leren.....



27-12-2012, 14:34
ze moeten een keer voor elkaar en met elkaar gaan spelen.
er is er geen 1 die in dienst speelt van het elftal, en gewoon simpel ballen afpakt en inleverd. Het is altijd zo van goed veroverd maar dan.... Balverlies
Ze willen allemaal belangrijk zijn. Iedereen wil beslissend zijn, eindpass geven
ze halen soms capriolen uit waarvan je denkt dat heb ik ze nooit zien doen bij hun clubs
geen leiders allemaal 1lingen
balans klopt niet
systeem klopt niet
niemand voert zijn taken uit.

en zo kan ik nog 100 dingen opnoemen die niet kloppen

hopeloos

27-12-2012, 14:35


Incha'allah niet meer met Taoussi.

27-12-2012, 14:37

Citaat door MounEB:
Incha'allah niet meer met Taoussi.
incha'allah!!! maar dat denk ik elke africa cup en elke kw wedstrijd weer of wanneer ze weer iemand anders aanstellen. Maar elke keer worden we teleurgesteld broer

27-12-2012, 14:41

Citaat door mysterial10:
incha'allah!!! maar dat denk ik elke africa cup en elke kw wedstrijd weer of wanneer ze weer iemand anders aanstellen. Maar elke keer worden we teleurgesteld broer
Taoussi heeft een grote offer gedaan door een aantal van Marokko's beste spelers niet mee te nemen en kwalitatief veel slechtere spelers in hun plaats te selecteren. Dit heeft ie gedaan om die dingen die jij opsomt eruit te halen, dus we zien wel hoe het uitpakt.

Als je veel van dezelfde niveau spelers hebt kan een iemand moeilijk de andere gaan vertellen wat ie moet gaan doen en hoe die moet gaan lopen. Misschien zal dat nu minder zijn.

27-12-2012, 14:45


laten we dat hopen maar zie het somber in! marokkanen blijven marokkanen ze accepteren niks van elkaar. We hebben een naybet nodig. Of een gatusso (in zijn goeie tijden) aan de bal bracht hij niks extra maar was wel een stofzuiger en als je effe dacht dat je de kantjes ervan af kon lopen sloopte hij je