Bekijk volle/desktop versie : Iniesta top 3 gouden bal en winnaar van Europees Voetballer..Op basis van wat dan????



Pagina's : [1] 2

27-12-2012, 12:43
Kan iemand mij vertellen waarom Iniesta in hemelsnaam in top 3 staat van goude bal.
Wat heeft hij in 2012 laten zien dan?? Hij is veel geblesseerd geweest..speelde een onopvallende seizoen met heel veel blessures..Hij heeft niet zoveel assist geleverd..

Op basis van wat dan? Spanje vs Italie op het EK?
Omdat hij een brave burger is misschien??

Voor mij had een Pirlo Casillas of iemand anders erop gemoeten.

Jammer dat gouden bal uitreiking een meningskwestie is..

27-12-2012, 13:38


Iniesta is belangrijk geweest op het EK en niet alleen tegen italie maar voor mij had ook een andere speler in de top 3 mogen staan, zoals Falcao.

27-12-2012, 13:48
Falcao komt net om de hoek kijken, mocht hij dit zo volhouden zal hij ongetwijfeld volgend jaar in de shortlist zijn. Iniesta heeft weer eens bewijzen hoe belangrijk hij voor Spanje & Barça is. Ongetwijfeld de beste aanvallende middenvelder van de afgelopen 5 jaar.

27-12-2012, 13:54

Citaat door 020:
Falcao komt net om de hoek kijken, mocht hij dit zo volhouden zal hij ongetwijfeld volgend jaar in de shortlist zijn. Iniesta heeft weer eens bewijzen hoe belangrijk hij voor Spanje & Barça is. Ongetwijfeld de beste aanvallende middenvelder van de afgelopen 5 jaar.
ja dat klopt..Maar het gaat erom wat je in 2012 heb laten zien..Iniesta heeft Niet veel laten zien...Falcao veel meer.Stond er in grote wedstrijden..
Finale EL, Europese Supercup..Met Colombia staan ze 2e in de groep mede door hem..

27-12-2012, 14:11



Citaat door ballack13:
ja dat klopt..Maar het gaat erom wat je in 2012 heb laten zien..Iniesta heeft Niet veel laten zien...Falcao veel meer.Stond er in grote wedstrijden..
Finale EL, Europese Supercup..Met Colombia staan ze 2e in de groep mede door hem..
EK is groter dan wat je all hebt genoemd a mister ballack. Het is geen enkele land/speler gelukt om 3 grote prijzen achter elkaar te winnen. Al dat cups zijn om de jaar wk/ek om de 4 jaar.

27-12-2012, 14:23

Citaat door 020:
EK is groter dan wat je all hebt genoemd a mister ballack. Het is geen enkele land/speler gelukt om 3 grote prijzen achter elkaar te winnen. Al dat cups zijn om de jaar wk/ek om de 4 jaar.
Luister het is beste van het afgelopen jaar en niet beste van afgelopen 4jaar..

LEES GOED 2012.wat je presteert in 2012

27-12-2012, 14:24
Eerst kijken wat voor een EK heeft gespeeld dan je zelf afvragen waarom. Hij is ook uitgeroepen tot beste speler van het EK.

En natuurlijk wil jij als anti- Barca zijnde dat Casillas dat werd, alleen kan iedere voetbalkenner zien waarom Iniesta het is geworden.

27-12-2012, 14:27
een jaar bestaat alleen maar uit 1 EK..Casillas was de beste aan Spaanse kant..
Redding van het jaar Spanje -Kroatie 1-1 80 ste minuut..Redding op kopbal van Rakatic.als die bal erin dan was het Exit spanje..
Hij heeft niet veel laten zien heel het jaar..

27-12-2012, 14:30
Ik vind het alleen raar dat er helemaal geen aandacht is voor David Silva, die man heeft city kampioen gemaakt, heeft ook EK gewonnen.

27-12-2012, 14:30

Citaat door ballack13:
Luister het is beste van het afgelopen jaar en niet beste van afgelopen 4jaar..

LEES GOED 2012.wat je presteert in 2012
Iniesta's behendigheid, inzicht en techniek is van pure klasse, zo zijn er weinig van en hij is bepalend geweest op het EK vandaar dat ie genomineerd is.

27-12-2012, 14:30

Citaat door ballack13:
een jaar bestaat alleen maar uit 1 EK..Casillas was de beste aan Spaanse kant..
Redding van het jaar Spanje -Kroatie 1-1 80 ste minuut..Redding op kopbal van Rakatic.als die bal erin dan was het Exit spanje..
Hij heeft niet veel laten zien heel het jaar..
Jij volgt Iniesta en zijn voetbalspel niet goed denk ik.

27-12-2012, 14:30

Citaat door ballack13:
luister het is beste van het afgelopen jaar en niet beste van afgelopen 4jaar..

Lees goed 2012.wat je presteert in 2012
ek 2012

27-12-2012, 14:31



Citaat door ballack13:
Kan iemand mij vertellen waarom Iniesta in hemelsnaam in top 3 staat van goude bal.
Wat heeft hij in 2012 laten zien dan?? Hij is veel geblesseerd geweest..speelde een onopvallende seizoen met heel veel blessures..Hij heeft niet zoveel assist geleverd..

Op basis van wat dan? Spanje vs Italie op het EK?
Omdat hij een brave burger is misschien??

Voor mij had een Pirlo Casillas of iemand anders erop gemoeten.

Jammer dat gouden bal uitreiking een meningskwestie is..
Iniesta heeft EK gewonnen met Spanje is dat niet genoeg dan?

27-12-2012, 14:32

Citaat door Zero1O:
Iniesta's behendigheid, inzicht en techniek is van pure klasse, zo zijn er weinig van en hij is bepalend geweest op het EK vandaar dat ie genomineerd is.
Hij is 1 van de factoren van het succes van Spanje..Maar hij is merendeel geblesseerd geweest..Leverde best weinig assists en
scoorde best weinig zoals in 2011 2010 etc..

CL deed hij mee uitgeschakeld..NIet veel gezien hoor..

27-12-2012, 14:39

Citaat door ballack13:
Hij is 1 van de factoren van het succes van Spanje..Maar hij is merendeel geblesseerd geweest..Leverde best weinig assists en
scoorde best weinig zoals in 2011 2010 etc..

CL deed hij mee uitgeschakeld..NIet veel gezien hoor..
Je moet spelers meer oordelen op wedstrijden niet alleen maar statistieken dat zijn maar cijfers,
je moet kijken naar wat zijn inbreng is in de ploeg en daar kun je alleen maar voor applaudiseren.


Pagina's : [1] 2