Bekijk volle/desktop versie : Wie moet 1e spits worden van Mountakhab tijdens de Afrika Cup?



27-12-2012, 11:37
Het ligt voor de hand dat Marokko 4-3-3 zal blijven spelen, wie moet volgens jullie 1e spits zijn?

27-12-2012, 11:40



Citaat door Realist23:
Het ligt voor de hand dat Marokko 4-3-3 zal blijven spelen, wie moet volgens jullie 1e spits zijn?
Mwah... IK zie ze liever 5 3 2 spelen! De boel achter op slot. Vooraan toch genoeg creativiteit!!!

Twee spitsen.... Hamdallah doet het goed als afmaker. En El hamdoaui mag zweven!

27-12-2012, 11:42

Citaat door qwertyfreak:
Mwah... IK zie ze liever 5 3 2 spelen! De boel achter op slot. Vooraan toch genoeg creativiteit!!!

Twee spitsen.... Hamdallah doet het goed als afmaker. En El hamdoaui mag zweven!
Dat zou ook kunnen, maar denk niet Taoussi nu nog zal afstappen van zijn vaste formatie. Wat wel kan is dat El Hamdaoui op 10 zal gaan spelen, wat ook mijn voorkeur geniet. Op die manier heb je een 10 die meer aanvaller is dan middenvelder, in tegenstelling tot Belhanda en Barrada.

27-12-2012, 11:57

Citaat door Realist23:
Dat zou ook kunnen, maar denk niet Taoussi nu nog zal afstappen van zijn vaste formatie. Wat wel kan is dat El Hamdaoui op 10 zal gaan spelen, wat ook mijn voorkeur geniet. Op die manier heb je een 10 die meer aanvaller is dan middenvelder, in tegenstelling tot Belhanda en Barrada.
Ja maar hij heeft niet de juiste spelers voor zijn vaste formatie. Als hij echt DE COACH is voor Marokko. ( waarvan ik ben overtuigd)
Speelt hij een beetje verdedigend.
Maar dat is het als Hamdaoui weer op 10 gaat spelen gaat er weer een verdediger weg of een middenvelder! Beter Belhanda. Die hangt wat meer op het middenveld. ( Maar moet hij wat beter gaan tackelen. Het zag er niet uit hoe hij tackelt bij z'n club)
Inshallah komt het goed! Maar niet te AANVALLEND

27-12-2012, 12:40


mounir zonder twijfel niemand tipt aan hem, je hebt amrabat gezien op de olympishe spelen in de punt bakt hij der niks van is goed voor op de flanken

el arabi mist teveel kansen en is sloom en traag


hamdallah is nog geen linker been van mounir waard op dit moment dan


en hafidi mag al blij zijn dat hij op de tribune mag zitten

27-12-2012, 14:18
Ik zeg Hamdallah in de spits en Mounir om hem heen spelen, dan krijgje mounir op zn best

27-12-2012, 14:34
El Arabi als je niet wilt scoren, de eerste spits moet Mounir zijn, samen met deze ene hamdallah, denk dat het wel gaat klikken...

27-12-2012, 14:34

Citaat door casawi11:
mounir zonder twijfel niemand tipt aan hem, je hebt amrabat gezien op de olympishe spelen in de punt bakt hij der niks van is goed voor op de flanken

el arabi mist teveel kansen en is sloom en traag


hamdallah is nog geen linker been van mounir waard op dit moment dan


en hafidi mag al blij zijn dat hij op de tribune mag zitten
Dit is een toernooi, niemand zit op de tribunes. Elf spelers op het veld twaalf op de bank die allen kunnen invallen.

27-12-2012, 14:54
sws geen hamdablah..

Hamdaoui is een goede invaller voor El Arabi..

4-3-3 is ook goed.....alhoewel je op de Afrika cup vele kilometers moet afleggen
effectief counteren kost minder kracht..

27-12-2012, 14:55
Amrabat - El Arabi - Assaidi