Bekijk volle/desktop versie : inwendige ego



27-12-2012, 11:12
Ik heb straks misschien een inwendige echo vanwege te veel bloeding.

Lijkt me zo erg inwendig pff

27-12-2012, 11:18


Nee hoor, maak je er niet druk om. Ik heb zo vaak inwendige echo's gehad. Je voelt er bijna niks van.

Succes en insh'allah is het niks. Ps. Ik zie dat je al bijna 10 weken zwanger bent. Dan zullen ze waarschijnlijk gwn een normale echo maken. Ze kunnen dan al best veel zien...

27-12-2012, 11:32
Het valt behoorlijk mee. Ik heb het ook een keer gehad. Ik was heel gespannen, maar dat bleek voor niets te zijn. Ze stelde me gerust en deed heel rustig aan. Enige wat ik echt niet fijn vond, was een uitstrijkje Wat voelt dat verrot zeg.

27-12-2012, 13:05
Ik hoop het. Wat ben ik ongerust. Ben blij als ik op de twaalf weken zit en de cruciale tijd voorbij is

27-12-2012, 13:31


Ik heb in het begin van mijn zwangerschapstijd ook last van bloedingen gehad.Tot ongeveer 10 weken. Eerst was het gwn roze of afscheiding. Daarna een keer helder rood stromend bloed. Ik kon binnen 10 min naar de verloskundige. Echo gemaakt, maar alles zag er prachtig uit. De baby zwaaide zelfs naar ons. Ze kon niet achterhalen waar de bloeding vandaan kwam. Daarna gwn weer afscheiding met een bruine kleur gehad. En na 10 weken is het alhamdoellilah helemaal over. Sommige vrouwen hebben daar nu eenmaal last van. Als je geen krampen heb, dan hoef jij je nergens druk om maken. Ik heb zelf een miskraam gehad, dus ik weet heel goed hoe het voelt.

28-12-2012, 11:07

Citaat door Marokkaansejurk:
Ik heb in het begin van mijn zwangerschapstijd ook last van bloedingen gehad.Tot ongeveer 10 weken. Eerst was het gwn roze of afscheiding. Daarna een keer helder rood stromend bloed. Ik kon binnen 10 min naar de verloskundige. Echo gemaakt, maar alles zag er prachtig uit. De baby zwaaide zelfs naar ons. Ze kon niet achterhalen waar de bloeding vandaan kwam. Daarna gwn weer afscheiding met een bruine kleur gehad. En na 10 weken is het alhamdoellilah helemaal over. Sommige vrouwen hebben daar nu eenmaal last van. Als je geen krampen heb, dan hoef jij je nergens druk om maken. Ik heb zelf een miskraam gehad, dus ik weet heel goed hoe het voelt.
He meid. Ja alles bleek goed te zijn. Hahahahaha mijn baby knikte toen de vk zei dat alles goed ging. Ik was erg bezorgd. Maar alles was hamdl in orde.

28-12-2012, 12:34

Citaat door Mamamia2013:
He meid. Ja alles bleek goed te zijn. Hahahahaha mijn baby knikte toen de vk zei dat alles goed ging. Ik was erg bezorgd. Maar alles was hamdl in orde.
hamdoullila dat alles goed is!

28-12-2012, 14:36
Ik kreeg tot 14 weken inwendige echo's omdat me baarmoeder naar achter ligt ik vond het ook eng maar het stelt niks voor