Bekijk volle/desktop versie : 'Ronaldo zal aanbieding van Real resoluut afwijzen'



27-12-2012, 01:29
De Spaanse sportkrant AS pakt donderdag groots uit met vermeend nieuws over Cristiano Ronaldo. De aanvaller gaat aan het einde van het seizoen naar verluidt niet akkoord met een contractvoorstel van Real Madrid. De Portugees international heeft besloten om zijn verbintenis, die medio 2015 afloopt, uit te dienen en daarna uit het Santiago Bernabéu te vertrekken. Ronaldo gaf bijna vier maanden geleden toe dat hij niet gelukkig is en zijn gemoedstoestand is sindsdien niet veranderd.

Ronaldo baalt ervan dat Real Madrid uitsluitend bereid is om een hoger salaris aan te bieden. De aanvaller liet enkele maanden geleden al weten dat geld niet de reden is dat hij niet gelukkig is. Ronaldo wil naar verluidt meer openlijke steun van de Spaanse topclub, daar hij vindt dat zijn imago verslechterd is sinds hij in de Primera División actief is. De kans is groot dat hij ook volgende maand naast de Gouden Bal grijpt en Ronaldo heeft besloten elders aan een beter imago gaan werken.

Real Madrid denkt voorlopig uitsluitend aan de financiële kant van het verhaal. De Spaanse topclub is bereid om een contract tot medio 2018 aan te bieden en zijn jaarlijkse honorarium van tien naar vijftien miljoen euro op te schroeven. Het lijkt er echter op dat Real Madrid naar aanbiedingen zal moeten luisteren. Op dit moment lijken alleen Manchester United en Paris Saint-Germain opties voor Ronaldo, die eerder al op Old Trafford actief was. Het project van PSG spreekt de Portugees aan, maar het niveau van de Ligue 1 niet heel erg.

De frictie tussen Ronaldo en Real Madrid is naar verluidt ontstaan naar aanleiding van de uitreiking van de individuele prijzen door de UEFA, eind augustus in Monaco. Een topdelegatie van Barcelona was in het Prinsendom aanwezig om Lionel Messi en Andrés Iniesta te ondersteunen, maar namens Real Madrid gaven alleen Emilio Butragueño en Pedro López acte de presènce. Ronaldo uitte in een persoonlijk onderhoud met Pérez op 1 september zijn ongenoegen, maar het gesprek nam de woede van de aanvaller niet weg. Integendeel, volgens AS kreeg Ronaldo zelfs te horen dat hij mocht vertrekken als hij een club kon vinden die zijn transferclausule wilde betalen.

Na het onderhoud, vlak voor de presentatie van Michael Essien, is het nooit meer goedgekomen tussen Ronaldo en Pérez. Op 13 september, tijdens het maken van de teamfoto, waren de spanningen tussen de twee duidelijk zichtbaar. Ronaldo heeft naar verluidt geen problemen met de supporters, ook al was hij soms het doelwit van enkele fluitconcerten. In zijn optiek krijgt hij de meeste steun van de supporters en José Mourinho. Saillant: het lijkt erop dat de oefenmeester vanwege conflicten met Pérez ook aan het einde van het seizoen zal vertrekken. Volgend jaar zomer staan er bovendien nieuwe presidentsverkiezingen op het programma in het Bernabéu.

27-12-2012, 03:25


wie gaat ronaldo vervangen.. ik wil wel iemand die van grote afstand raak kan schieten.. en snel ook, geskilled natuurlijk.. maar 1 verschil is erg belangrijk.. hij moet goed kunnen dribbelen..lenig en balans houden. wel een beetje bewezen staat van dienst niet iemand die nog onbekend is.. ronaldo vervangen is lastig maar uhm ribery zou goed zijn.. ben arfa hele goeie vind ik... geen homos alstublieft.. gotze reus naturlich

verdediging versterken dat moet echt gebeuren.

27-12-2012, 07:23

Citaat door MarocinoRifino:
wie gaat ronaldo vervangen.. ik wil wel iemand die van grote afstand raak kan schieten.. en snel ook, geskilled natuurlijk.. maar 1 verschil is erg belangrijk.. hij moet goed kunnen dribbelen..lenig en balans houden. wel een beetje bewezen staat van dienst niet iemand die nog onbekend is.. ronaldo vervangen is lastig maar uhm ribery zou goed zijn.. ben arfa hele goeie vind ik... geen homos alstublieft.. gotze reus naturlich

verdediging versterken dat moet echt gebeuren.
Falcao

27-12-2012, 07:43

Citaat door MarocinoRifino:
wie gaat ronaldo vervangen.. ik wil wel iemand die van grote afstand raak kan schieten.. en snel ook, geskilled natuurlijk.. maar 1 verschil is erg belangrijk.. hij moet goed kunnen dribbelen..lenig en balans houden. wel een beetje bewezen staat van dienst niet iemand die nog onbekend is.. ronaldo vervangen is lastig maar uhm ribery zou goed zijn.. ben arfa hele goeie vind ik... geen homos alstublieft.. gotze reus naturlich

verdediging versterken dat moet echt gebeuren.
Manolev !

[video=youtube;d_2l0scl360]http://www.youtube.com/watch?v=d_2l0scl360[/video]