Bekijk volle/desktop versie : Handvragen pakket met cadeautjes. wie o wie heeft leuke ideeen?



Pagina's : [1] 2

26-12-2012, 23:41
Dag lieve dames,

We gaan binnenkort inscha'Allah handvragen voor mijn broer.
Nou wil ik een pakketje samenstellen met allemaal leuke cadeautjes.

Ik dacht aan:

Chanel beauty set. ( of een ander merk)
zeepjes en een geurtje
mooie Djellaba ( ik heb alleen geen idee waar ze mooie verkopen)
henna
sjieke hoge pumps
rafeallo's ( chocola)
Wat denken jullie van een badjas met haar naam erop?
taart ( zie onderzijde)

( soort gelijke)

Hebben jullie verder nog leuke/aparte/speciale ideeën? Zo ja, dan hoor ik dat graag!



Shoukran!

26-12-2012, 23:52


Dankje, lieve meid!

27-12-2012, 00:01
Niemand??

27-12-2012, 00:24
Ik heb via pm, al leuke ideeën gekregen.

Deze vond ik leuk:
Een schaal met dadels, deel met walnoten erin en een deel met marsepein. In het midden een karaf met melk en daarnaast twee kleine melkglazen. Nu twijfel ik of dit wel kan met hand vragen. Wat denken jullie?

27-12-2012, 01:03


Wat lief van jou!!!

Upp!!

27-12-2012, 01:09

Citaat door Fantasiefiguur:
Wat lief van jou!!!

Upp!!
Dankje voor je upp!
Ja lieverd,het hoort erbij!
Wat je hiervan?

27-12-2012, 01:19

Citaat door yedjis_an_arif:
Dankje voor je upp!
Ja lieverd,het hoort erbij!
Wat je hiervan?
Ik persoonlijk zou dat niet doen bij het handvragen..

Je kan van die grote siniya kopen bij xenos en een feesttasje opleggen met chocola, bonbons, merci en leuke sieraden, jelleba, hoofddoekje(indien zij deze draagt), islamitische boek ( ik hou van mijn man ) ofzo en make-up, suiker, henna..

27-12-2012, 02:23
Ik ben afgelopen weken te hand gevraagd. Misschien lijkt het je leuk om te weten wat ze hebben meegenomen.
Ze hebben het volgende meegenomen: hele schaap,drie kisten met alle fruit soorten,kist drinken. Drie grote dien bladen met zes verschillende zelf gemaakte koekjes, Zo dubbel dienblad bovenkant met chocolade en onder dadels met walnoten er in het was netjes ingepakt. Bos rozen, paktje van Douglas' met Tommy parfum etc. Ook pakketje voor mijn moeder en zusje. Hahah en niet te vergeten suiker.

Het is heel leuk wat je in gedachten hebt. Alleen schoenen is denk ik iets minder tenderend. Het zou ook leuk zijn als je wat koopt voor haar moeder. En eventueel als er nog zussen in huis wonen ook iets voor hun te kopen. En de taart moetje zeker doen vindt het een top idee!! Met mooi haar naam ofzo erin.

Elghair insha Allah.

27-12-2012, 02:28

Citaat door Rea:
Ik ben afgelopen weken te hand gevraagd. Misschien lijkt het je leuk om te weten wat ze hebben meegenomen.
Ze hebben het volgende meegenomen: hele schaap,drie kisten met alle fruit soorten,kist drinken. Drie grote dien bladen met zes verschillende zelf gemaakte koekjes, Zo dubbel dienblad bovenkant met chocolade en onder dadels met walnoten er in het was netjes ingepakt. Bos rozen, paktje van Douglas' met Tommy parfum etc. Ook pakketje voor mijn moeder en zusje.

Het is heel leuk wat je in gedachten hebt. Het zou ook leuk zijn als je wat koopt voor haar moeder. En eventueel als er nog zussen in huis wonen ook iets voor hun te kopen. En de taart moetje zeker doen vindt het een top idee!! Met mooi haar naam ofzo erin.

Elghair insha Allah.
Bij mij hadden ze schaap, 20 kippen, van elk soort fruit een kist, frisdrank, suiker op mijn khoetoeba meegenome.

Op mijn verloving had ik van mijn verloofde: DKNY tas gekregen, verlovingsring, LadyMillion parfum, chocola, een jurk(van zij ma gekregen), Pumps van Gucci..

Bij handvragen zou ik het heel simpel houden.

27-12-2012, 21:26

Citaat door Rea:
Ik ben afgelopen weken te hand gevraagd. Misschien lijkt het je leuk om te weten wat ze hebben meegenomen.
Ze hebben het volgende meegenomen: hele schaap,drie kisten met alle fruit soorten,kist drinken. Drie grote dien bladen met zes verschillende zelf gemaakte koekjes, Zo dubbel dienblad bovenkant met chocolade en onder dadels met walnoten er in het was netjes ingepakt. Bos rozen, paktje van Douglas' met Tommy parfum etc. Ook pakketje voor mijn moeder en zusje. Hahah en niet te vergeten suiker.

Het is heel leuk wat je in gedachten hebt. Alleen schoenen is denk ik iets minder tenderend. Het zou ook leuk zijn als je wat koopt voor haar moeder. En eventueel als er nog zussen in huis wonen ook iets voor hun te kopen. En de taart moetje zeker doen vindt het een top idee!! Met mooi haar naam ofzo erin.

Elghair insha Allah.
Ten eerste wil ik je feliciteren! Moge Allah jouw huwelijk zegenen ( als die komt inscha ALLAH).
Jij bent dus lekker verwend geweest!
Dankje voor het delen!! Het lijkt me idd. leuk om ook wat voor haar moeder en haar zusjes mee te nemen.
Eten en drinken hoort er natuurlijk ook bij!
Idd. zou leuk zijn als haar naam in de taart staat geschreven.
De badjas haal ik eruit. Dat is wel leuk voor als ze gaan trouwen Inscha ALLAH, hun naam en de datum van de huwelijk erop.

27-12-2012, 21:29
met hand vragen nemen wij niet veel mee

Pas op de verloving zelf

27-12-2012, 21:32
Ik was laatst aanwezig bij een feest en zag een kado die ik vanaf nu altijd ga geven haha.

Zilverkleurig plateau met een houvast (xenos verkrijgbaar) en BLINGBLING pumps (openneusje en vol glitters) Was zo leuk om te zien, leek in zo een etalage thuis te horen

27-12-2012, 21:34


Ohh, heb je toevallig geen foto?? Of dat ik een idee kan krijgen. Dit meisje houdt namelijk van fashion dus zou erg leuk zijn. Shoukran!!

27-12-2012, 21:56
Nee helaas geen foto, het was gewoon een ronde plateau (waar je meestal kaarsen opdoet) maar deze had dan van die 4 ijzeren dingen naar boven dat je het dus kan vastpakken en op de dienblad dus de pumps en eromheen transparate papier

27-12-2012, 22:08

Pagina's : [1] 2