Bekijk volle/desktop versie : Taarabt: ''Ik beëindig mijn interlandcarriere voorgoed''



Pagina's : [1] 2

26-12-2012, 19:43
Adel Taarabt, le mercredi à la télévision locale au Maroc a regretté ses déclarations antérieures en colère. Au début du mois, a déclaré le meneur de jeu des Queens Park Rangers qu'il n'a jamais voulu sortir de son pays natal après Eric Gerets l'a dépassé sur la base. Ensuite Taarabt zjin s'est excusé et il a de nouveau été inclus dans la sélection.Taarabt a donné plus tôt ne pas vouloir aller en Afrique du Sud pour la Coupe d'Afrique. L'entraîneur du Maroc, Taoussi furieux et mettre le blâme sur son père.«Je suis désolé, j'ai demandé une autre chance. J'ai commis une grosse erreur », le milieu de terrain se réalise. «J'ai décidé de jeûner et a très bientôt regretter. Je n'ai jamais fait. "Taarabt a dit qu'il ne serait plus admissible à son entraîneur, parce que Gerets l'a rédigé. Puis il s'est rendu compte qu'il était allé sur la ligne et il se présenta à nouveau scrutin. Or, il s'avère qu'il a fait une grosse erreur et qu'il ne serait jamais jouer pour son pays.

Ik ben bezig met vertaling voor de wat zwakhoofdigen hier.. vertaling komt eraan.

26-12-2012, 19:45


mohim snel snel gefixt die vertaling... moet weg

Adel Taarabt heeft woensdag op de lokale televisie in Marokko spijt betuigd van zijn eerdere boze uitspraken. Begin deze maand zei de spelmaker van Queens Park Rangers dat hij nooit meer voor zijn vaderland uit wilde komen, nadat Eric Gerets hem passeerde voor de basis. Daarna heeft Taarabt zjin excuses aangeboden en werd hij weer opgenomen in de selectie.

Taarabt gaf eerder aan niet mee te willen gaan naar Zuid-Afrika voor de Africa Cup. Bondscoach van Marokko, Taoussi reageerde woedend en legde de fout bij zijn vader.
'Ik heb spijt dat ik om een nieuwe kans vroeg. Ik beging een grote vergissing”, realiseert de middenvelder zich. “Ik besliste te snel en had er al heel snel spijt van. Ik had het nooit moeten doen.” Taarabt zei dat hij zich niet meer verkiesbaar zou stellen voor zijn bondscoach, omdat Gerets hem niet opstelde. Vervolgens besefte hij zich dat hij over de schreef ging en stelde hij zichzelf weer verkiesbaar. Nu blijkt toch dat hij een grote vergissing heeft gemaakt en wilt hij nooit meer uitkomen voor zijn land.

26-12-2012, 19:48
beter

oprotten met zulke honden ...inschallah zal hij zijn beide benen breken en daarna ook zijn voetbal carriere beindigen

26-12-2012, 19:56
dit is goed nieuws. hoop dat er vele net als hem zullen volgen.

26-12-2012, 20:02


oprotten met hem

26-12-2012, 20:04
Salama'laykoum

Vrees Allah

Schaam je man

Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst.”
Deze hadith staat overgeleverd in Bukharie en Muslim en is ook opgenomen in de 40 hadith Nawawi. De hadith is overgeleverd door Anas ibn Malik (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem).

Waarom wens je zo iets voor hem en daarbij scheld je hem nog uit.
Om een sport ,die niet dichterbij Allah brengt noch enig baat heeft in de islam noch heeft het te maken met wat de profeet salallahu 'alayhi wa salam ons heeft geleerd
Het zorgt alleen voor dit soort dingen dat moslims elkaar uitschelden en schaden en elkaar bepaalde dingen wensen.

26-12-2012, 20:04
Bron?

Ik vind het niet erg. Laat nooit bij marokko zien zoals bij QPR.

26-12-2012, 20:06
Adiosssssss

26-12-2012, 20:25

Citaat door pingping070:
taarabt is gwn een media geiler hij doet dat gwn om transfer te maken
Dan maakt die geen goed reclame van zichzelf. Maar je kan aan hem zien dat het een verwend nest is.

26-12-2012, 20:35
Volgens mij is Taoussi ook geen brave. Hoezo ligt de fout bij zijn vader dan?

26-12-2012, 21:03
omdat de vader zijn kind goed hoort op te voeden...lijkt me simpel

26-12-2012, 21:09

Citaat door lib:
Salama'laykoum

Vrees Allah

Schaam je man

Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst.”
Deze hadith staat overgeleverd in Bukharie en Muslim en is ook opgenomen in de 40 hadith Nawawi. De hadith is overgeleverd door Anas ibn Malik (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem).

Waarom wens je zo iets voor hem en daarbij scheld je hem nog uit.
Om een sport ,die niet dichterbij Allah brengt noch enig baat heeft in de islam noch heeft het te maken met wat de profeet salallahu 'alayhi wa salam ons heeft geleerd
Het zorgt alleen voor dit soort dingen dat moslims elkaar uitschelden en schaden en elkaar bepaalde dingen wensen.
-

26-12-2012, 21:13



Citaat door PaidinFull:
mohim snel snel gefixt die vertaling... moet weg

Adel Taarabt heeft woensdag op de lokale televisie in Marokko spijt betuigd van zijn eerdere boze uitspraken. Begin deze maand zei de spelmaker van Queens Park Rangers dat hij nooit meer voor zijn vaderland uit wilde komen, nadat Eric Gerets hem passeerde voor de basis. Daarna heeft Taarabt zjin excuses aangeboden en werd hij weer opgenomen in de selectie.

Taarabt gaf eerder aan niet mee te willen gaan naar Zuid-Afrika voor de Africa Cup. Bondscoach van Marokko, Taoussi reageerde woedend en legde de fout bij zijn vader.
'Ik heb spijt dat ik om een nieuwe kans vroeg. Ik beging een grote vergissing”, realiseert de middenvelder zich. “Ik besliste te snel en had er al heel snel spijt van. Ik had het nooit moeten doen.” Taarabt zei dat hij zich niet meer verkiesbaar zou stellen voor zijn bondscoach, omdat Gerets hem niet opstelde. Vervolgens besefte hij zich dat hij over de schreef ging en stelde hij zichzelf weer verkiesbaar. Nu blijkt toch dat hij een grote vergissing heeft gemaakt en wilt hij nooit meer uitkomen voor zijn land.
awtmazirt spreekt le frons haay haay

26-12-2012, 21:17
Français n'est pas difficile.

26-12-2012, 21:25
Over mensen de vaders beginnen.. laag man

Pagina's : [1] 2