Bekijk volle/desktop versie : Taoussi is parra: Taoussi: ''De vader van Taarabt moet zijn zoon wat manieren bijlere



26-12-2012, 19:22
Bondscoach Rachid Taoussi liet na afloop van de persconferentie weten dat hij zeer teleurgesteld is in de houding van Queens Park Rangers sterspeler Adel Taarabt, die de bondscoach niet wilde ontmoeten in Londen.

Taoussi: ''Ik was naar Engeland afgereisd om een gesprek te voeren met Adel Taarabt, maar hij weigerde mij te spreken. Misschien dat hij in de toekomst weer voor Marokko zal spelen, want we weten allemaal dat hij nog erg jong is. Ik hoop dat de vader van Taarabt zijn zoon wat manieren zal bijleren, want Adel luistert alleen maar naar zijn vader.''

26-12-2012, 19:27


Die Adel Taarabt denkt echt dat ie wat is.
Speelt bij Qpr is gewoon degradatie voetbal.
Laat staan als hij bij Madrid gaat spelen dan denkt ie echt dat ie wat is.
Gewoon troep nooit meer selecteren.

26-12-2012, 19:33
3:30
[video=youtube;7l5M__PKsTY]http://www.youtube.com/watch?v=7l5M__PKsTY[/video]

26-12-2012, 19:33
Hoezo is Taoussi parra? Hij heeft toch gelijk? Zo'n gast als Taarabt zou je toch meteen een paar klappen willen geven met die houding. Ook al mag je iemand niet, wij Marokkanen kennen toch een erecode en daar moet hij zich aan houden. Als iemand helemaal naar Londen komt om jou op te zoeken, neem dan in ieder geval de moeite om met hem te praten als is het maar telefonisch.

26-12-2012, 19:42



Citaat door Atlasleeuw:
Hoezo is Taoussi parra? Hij heeft toch gelijk? Zo'n gast als Taarabt zou je toch meteen een paar klappen willen geven met die houding. Ook al mag je iemand niet, wij Marokkanen kennen toch een erecode en daar moet hij zich aan houden. Als iemand helemaal naar Londen komt om jou op te zoeken, neem dan in ieder geval de moeite om met hem te praten als is het maar telefonisch.
Ja ik bedoel parra gwn als boos. Taoussi heeft 100000% gelijk

26-12-2012, 19:43

Citaat door Les-far-rabat:
3:30
[video=youtube;7l5M__PKsTY]http://www.youtube.com/watch?v=7l5M__PKsTY[/video]
Dank je wel broeder, in het artikel klinkt het wat erger dan het is. Maar ik vind vertaling ook niet helemaal goed.

26-12-2012, 19:45
Taarabt en Kharja zijn shite....

26-12-2012, 20:10

Citaat door Atlasleeuw:
Hoezo is Taoussi parra? Hij heeft toch gelijk? Zo'n gast als Taarabt zou je toch meteen een paar klappen willen geven met die houding. Ook al mag je iemand niet, wij Marokkanen kennen toch een erecode en daar moet hij zich aan houden. Als iemand helemaal naar Londen komt om jou op te zoeken, neem dan in ieder geval de moeite om met hem te praten als is het maar telefonisch.
Laa ikraaha fi dien toch

Moeten wij een pistool tegen de hoofd van taarabt zetten wela ??

26-12-2012, 20:14
Clear message

26-12-2012, 20:16

Citaat door 020:
Clear message
Mala suerte muy claros..

26-12-2012, 20:18

Citaat door Realmadrid12:
Mala suerte muy claros..
Mala suerte para el jugador no nosotros

26-12-2012, 20:20

Citaat door 020:
Mala suerte para el jugador no nosotros
Estoy muy contento con el selecion y el seleccionador marroqui señor Taoussi

26-12-2012, 20:22



Citaat door Realmadrid12:
Estoy muy contento con el selecion y el seleccionador marroqui señor Taoussi
haha, dat is mooi, ik wat minder, maar we zullen zien wat het wordt...

26-12-2012, 21:06

Citaat door 020:
haha, dat is mooi, ik wat minder, maar we zullen zien wat het wordt...
Wordt het een jongen of een meisje denk je ?