Bekijk volle/desktop versie : Het is Amsif vergeven dat ie niet meegaat naar CAN 2013, Taarabt nog niet



26-12-2012, 17:15
Amsif werd onder druk gezet door z'n werkgever. Als die zegt "ja als je gaat en je komt terug ga je maar lekker in het tweede voetballen" dan is het moeilijk. Taoussi zegt dit tenminste. Amsif kon er drie dagen lang niet van slapen.

http://atlas-lions.nl/news.php?item=13129

26-12-2012, 17:17


Vergeten en vergeven dan maar.

26-12-2012, 17:19
arme amsif der is vast heel wat gekankerd door marokkanen voordat dit bericht naar buiten gekomen is.

26-12-2012, 17:21

Citaat door semir:
arme amsif der is vast heel wat gekankerd door marokkanen voordat dit bericht naar buiten gekomen is.
Maakt niet uit haha, we zien het door de vingers bij hem.

26-12-2012, 17:24


Strijder

Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk

26-12-2012, 17:29
De FIFA moet wat doen aan dit probleem, Afrika wordt al jaren benadeeld en niemand die er wat aan doet.

26-12-2012, 17:45
Hahah jullie geloven wel heel makkelijk. En hij is niet verplicht om bij Augsburg te blijven. Benatia is ook gewoon gekomen terwijl Udinese moeilijk deed.

26-12-2012, 17:47

Citaat door VRD-56:
Hahah jullie geloven wel heel makkelijk. En hij is niet verplicht om bij Augsburg te blijven. Benatia is ook gewoon gekomen terwijl Udinese moeilijk deed.
Probleem is dat je Amsif bij Augsburg zo kunt vervangen en dat kan je van Benatia niet zeggen. Verschil in salaris speelt ook mee. Als Amsif in tweede belandt is het misschien einde carrière op hoogste niveau.

26-12-2012, 17:47
Taoussi haalde nog uit naar Taarabt

Hij zei wij Marokkanen staan bekend om onze gastvrijheid, maar Taarabt niet.
Ik heb een hele marathon afgelegd naar London en toen wilde hij me niet eens ontvangen.
Hij nam zijn telefoon niet eens op.

26-12-2012, 17:58

Citaat door VRD-56:
Hahah jullie geloven wel heel makkelijk. En hij is niet verplicht om bij Augsburg te blijven. Benatia is ook gewoon gekomen terwijl Udinese moeilijk deed.
Augsburg kan Amsif zo in het tweede zetten zonder daar iets van te voelen terwijl Udinese nu alleen maar punten aan het verliezen is sinds Benatia geblesseerd is.

26-12-2012, 18:19

Citaat door VRD-56:
Hahah jullie geloven wel heel makkelijk. En hij is niet verplicht om bij Augsburg te blijven. Benatia is ook gewoon gekomen terwijl Udinese moeilijk deed.
Ameobi van Newcastle mag ook niet van zn club mee met Nigeria. de club heeft het hem verboden.

26-12-2012, 19:05

Citaat door Jeblie:
Ameobi van Newcastle mag ook niet van zn club mee met Nigeria. de club heeft het hem verboden.


Dat mag newcastle niet. Als de speler wil gaan dan gaat die, omdat de CAN op een fifa datum valt.


Citaat door MounEB:
Augsburg kan Amsif zo in het tweede zetten zonder daar iets van te voelen terwijl Udinese nu alleen maar punten aan het verliezen is sinds Benatia geblesseerd is.



Citaat door henry14:
Probleem is dat je Amsif bij Augsburg zo kunt vervangen en dat kan je van Benatia niet zeggen. Verschil in salaris speelt ook mee. Als Amsif in tweede belandt is het misschien einde carrière op hoogste niveau.
Het klopt dat Benatia in een andere positie zit. Maar zowizo kan ik Amsif niet als een strijder zien. Zelfde gevalletje als El Hamdaoui die marokko als 2e keuze heeft boven zn geboorteland en er alleen bij een groot toernooi aanwezig is.

Taoussi had het over dat hij strijders in zn elftal wil ipv egoisten maar hij heeft die selectie zeker samengesteld tijdens een bezoekje op het toilet . Het is allemaal politiek, billenlikken en je zit erbij.

26-12-2012, 19:37



Citaat door MounEB:
Amsif werd onder druk gezet door z'n werkgever. Als die zegt "ja als je gaat en je komt terug ga je maar lekker in het tweede voetballen" dan is het moeilijk. Taoussi zegt dit tenminste. Amsif kon er drie dagen lang niet van slapen.

http://atlas-lions.nl/news.php?item=13129
Ik zei toch vanochtend al: als je naar de persconferentie had geluisterd, dan had je alle keuzes van de bondscoach begrepen. Alleen Taarabt, Basser en Chamakh moeten manieren leren, want dat diva-gedrag van ze is waardeloos. Laten ze maar naar een shisha-bar gaan, want daar zijn ze goed in.

26-12-2012, 19:59

Citaat door Atlasleeuw:
Ik zei toch vanochtend al: als je naar de persconferentie had geluisterd, dan had je alle keuzes van de bondscoach begrepen. Alleen Taarabt, Basser en Chamakh moeten manieren leren, want dat diva-gedrag van ze is waardeloos. Laten ze maar naar een shisha-bar gaan, want daar zijn ze goed in.
Vriend, ik heb niks gezegd over dat spelers die diva-gedrag vertonen moeten worden opgeroepen. Ik heb zitten klagen over het feit dat Namli, Hafidi, El Kaddioui en Chafni werden opgeroepen. Dat begrijp ik nog steeds niet, ook na een persconferentie niet.

26-12-2012, 20:03
amsif kan er ook niks aan doen dat hij nep is meskin