Bekijk volle/desktop versie : Weet jij misschien een goed niet te dure negaffa??

Pagina's : [1] 2

28-03-2002, 11:55
He allemaal,

Ik wou vragen of iemand een voordelige, goede negaffa weet. Een vriendin van mij wil graag zo spoedig mogelijk aan een negaffa komen. Het liefst uit de omgeving Noord-brabant, limburg!!
Ik hoop gauyw van jullie te horen!

Groetjes Sobiha en Rachida

03-06-2003, 13:00

Mijn zus heeft pas een telefoonnummer gekregen van iemand uit Den bosch. Je moet dan denken aan de de prijsklasse van 600 euro. Mail me op mijn prive mail, voor meer info.

04-06-2003, 01:03
Pleaaaasseee, ik hoop toch niet dat je t nummer van xxxxx houria hebt gekregen?? Een zeer welgemeend en dringend advies: neem haar NIET!! Ze heeft echt hele oude spullen, lelijke make-up, kortom: NIET DOEN!!

25-04-2005, 15:18

Citaat door laiaxx:
Farida is een helen goede ziyana is wel duur maar wel heel goed kijk maar op internet
http://www.farida-online.nl dat zeg genoeg het geld is het zeker waart ik heb haar ook gehad .en je trouwt maar een keer in je leven doe het dan goed.
groetjes en ik hoor nog van jullie

25-04-2005, 15:19

zij is zkrs mooi.. die blauwe en die bordeaux-avondjurk zijn pas lovely..

29-04-2005, 21:12
heeeeeeeeeeeeeeeey schat

ik ken er een uit arnhem die alles met reiskosten alles erop en eraan 900 euro doet

pm me maar voor
meer infooo

kus jamila

30-04-2005, 20:42
heee meid gevva souad is goed helaas heb ik haar nummer niet maar gaat het voor je regelen okee ????????

30-04-2005, 22:42

Citaat door laiaxx:
groetjes en ik hoor nog van jullie
Hallo dames,

Met alle respect voor jullie mening en voor Farida. Maar wallah ik vind haar geen oprechte vrouw. ze houdt zich echt niet aan haar afspraken. ze geeft je een woord en als ze iemand tussen door krijgt die meer jurken neemt en veel meer betaald dan laat ze je spontaan zitten. Het gaat bij haar echt niet om de mensen maar alleen om het geld. bovendien heeft ze heel weinig sieraden en belooft veel wat ze uiteindelijk niet nakomt...

Ik heb haar een jaar geleden meegemaakt bij een vriendin. Ze had haar van alles belooft wat ze achteraf niet nakwam! Maar mensen veranderen dachten wij...
een paar maanden geleden dacht mijn nichtje hetzefde, we zeiden "Het maakt niet uit. iedereen maakt fouten"maar wallah het was niet de moeite waard om haar een tweede kans te geven. want ze belde 10 dagen voor de bruiloft om te zeggen dat iemand van haar familie ging trouwen die ze niet kon laten zitten. Dit terwijl mijn nicht op haar had gerekend. Ik bedoel dit kon ze mijn nichje ook niet aandoen. Wallah ze zorgde in die periode voor heel veel strees en verdriet en dat gun ik geen van jullie. dus vermijd die vrouw...en geef je geld en tijd aan iemand die het wel verdiend en jou waarde geeft en rekening met je houdt...succes en wallah ik had het graag anders verteld maar het is de waarheid...

30-04-2005, 22:48

Citaat door hoceimiariffia:
Hallo dames,

Met alle respect voor jullie mening en voor Farida. Maar wallah ik vind haar geen oprechte vrouw. ze houdt zich echt niet aan haar afspraken. ze geeft je een woord en als ze iemand tussen door krijgt die meer jurken neemt en veel meer betaald dan laat ze je spontaan zitten. Het gaat bij haar echt niet om de mensen maar alleen om het geld. bovendien heeft ze heel weinig sieraden en belooft veel wat ze uiteindelijk niet nakomt...

Ik heb haar een jaar geleden meegemaakt bij een vriendin. Ze had haar van alles belooft wat ze achteraf niet nakwam! Maar mensen veranderen dachten wij...
een paar maanden geleden dacht mijn nichtje hetzefde, we zeiden "Het maakt niet uit. iedereen maakt fouten"maar wallah het was niet de moeite waard om haar een tweede kans te geven. want ze belde 10 dagen voor de bruiloft om te zeggen dat iemand van haar familie ging trouwen die ze niet kon laten zitten. Dit terwijl mijn nicht op haar had gerekend. Ik bedoel dit kon ze mijn nichje ook niet aandoen. Wallah ze zorgde in die periode voor heel veel strees en verdriet en dat gun ik geen van jullie. dus vermijd die vrouw...en geef je geld en tijd aan iemand die het wel verdiend en jou waarde geeft en rekening met je houdt...succes en wallah ik had het graag anders verteld maar het is de waarheid...
10 dagen van tevoren pas bellen
Ow my god wat erg!! En wat heeft je nichtje toen gedaan?? Heeft ze nog iemand anders kunnen regelen??
Ik moet er niet aan denken dat dit mij zal overkomen, echt erg

01-05-2005, 12:14

Citaat door zekiya:
ziyana Amira uit den haag.
Prachtige kleding en ook prachtige stoelen
Ze heeft hele mooie kapsel en haar make-up is ook werkelijk prachtig.
Ze heeft zowel moderne jurken als traditionele jurken en ze is helemaal niet duur voor het werk dat ze doet.

thallah
ja klopt ik heb het werk van ziana amira ook gezien en vond het zelf ook hartstikke mooi
vooral de make-up die ze doet is natuurlijk niet overdreven.
ik zou haar zeker bellen 0614821533
het is zeker dr moeite waard

XXX

01-05-2005, 18:52
heeft ziyana amira een winkel?

01-05-2005, 19:11
miss heb je nr van ziana uit belgie of adres aub...thanx

01-05-2005, 22:51

wie je ook kan proberen is ziana layla uit den haag ,als je na de zomer vakantie gaat trouwen dan kan het nog voor de vakantie zit ze vol. Dit is haar nummer 0620326436

05-05-2005, 13:59
heey,
Ik ken een hele goede negaffa en zeker niet duur!!
Alleen wel uit Amsterdam..Jamila Badri!!!!!
Prachtige jurken en sieraden,echt een aanrader!
Als je intresse hebt kan ik je haar nummer geven.

Veel suc6 verder...

05-05-2005, 19:50
Ziana Fouzia uit amsterdam is echt een aanrader.
Ze heeft van mijn een bruiloft echt een top avond gemaakt alles wat op en top
Mooie jurken kapsels en de make up gewoon naturel, en ze gebruikt alleen dure merk make up. Als je heer nummer wil dan hoor ik het wel van je.

groetjes

Pagina's : [1] 2