Bekijk volle/desktop versie : 16:00 uur - Manchester United - Newcastle United



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

26-12-2012, 14:54
ik denk dat United met hun B-elftal gaan beginnen

26-12-2012, 14:56


Demba Ba speelt vanaf 1 januari voor Arsenal. Dat meent , een Franse tv-zender die vaak goed geïnformeerd is, tenminste. Ba kan door een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract voor iets minder dan tien miljoen euro vertrekken en Arsenal heeft de spits laten weten dat het dit bedrag zal betalen. De aanvaller heeft vervolgens al met Arsenal gesproken over een samenwerking en zijn jawoord gegeven. (Canal+) (Canal+)

26-12-2012, 14:59
Op andere site staat dat Ba naar PSG gaat.

Winterstop is hij in ieder geval gone.

26-12-2012, 14:59
Arsenal zou perfect zijn, eindelijk die Gervinho opgerot van daar .. man wat is ie slecht

26-12-2012, 14:59


Newcastle laatste tijd fucking drama, mou7aar dat ze winnen tegen een in-vorm United. But you never know.

En over Ba, dat die gozer nog niet weg is pfff. Slapen die clubs of wat? Is al zo lang bekend dat-ie een poepclausule heeft, maar ik hoop niet dat-ie weggaat. Hij wilt volgens mij ook niet weggaan, maar dan moet Newcastle weer vlammen. Anders begrijpelijk als hij weg wil.

26-12-2012, 15:02

Citaat door smooth_a:
Op andere site staat dat Ba naar PSG gaat.

Winterstop is hij in ieder geval gone.
Zeggen ze al zolang over hem, die clausules zijn ook zo lang bekend maar nog steeds niet weg. Hij wil ook niet weg denk ik, maar dan moet Newcastle 't sportief niet verkloten

26-12-2012, 15:05
Heb zin in die wedstrijd hoop dat rvp gaat knallen

26-12-2012, 15:06

Citaat door 3bdelilah:
Zeggen ze al zolang over hem, die clausules zijn ook zo lang bekend maar nog steeds niet weg. Hij wil ook niet weg denk ik, maar dan moet Newcastle 't sportief niet verkloten
Zijn ze in onderhandeling over nieuw contract?

Newcastle os laatste weken drama zonder Ben Arfa en Cabaye. Zij zijn belangrijker dan Ba en Cisse.

26-12-2012, 15:09

Citaat door realmadridno1:
Heb zin in die wedstrijd hoop dat rvp gaat knallen
Hoop dat iemand de bal weer tegen z'n kop aan gaat knallen

26-12-2012, 15:18
United is een overschatte onzin ploeg, hopen dat Rooney en van persie goals maken. Die Valencia is echt een lachertje

26-12-2012, 15:22
Manchester United (line-up v Newcastle): De Gea; Smalling, Ferdinand, Evans, Evra; Valencia, Carrick, Scholes, Giggs; Van Persie, Hernandez

26-12-2012, 15:23
: Newcastle (line-up v Manchester United): Krul; Simpson, Williamson, Coloccini, Santon; Anita, Perch, Bigirimana; Cisse, Ba, Marveau

26-12-2012, 15:40


arsenal is vandaag afgelast vanwege metrostaking in London..maar er zijn meerdere clubs uit london zoals Fulham maar die spelen wel..kifessssshhhhhhhhhhhhh

26-12-2012, 15:42

Citaat door Jeblie:
arsenal is vandaag afgelast vanwege metrostaking in London..maar er zijn meerdere clubs uit london zoals Fulham maar die spelen wel..kifessssshhhhhhhhhhhhh
meen je dit? In zag al dat Arsenal niet in programma stond vond het al gek

26-12-2012, 15:47

Citaat door realmadridno1:
meen je dit? In zag al dat Arsenal niet in programma stond vond het al gek
Ik hoorde het op Radio1 vanochtend. Arsenal heeft besloten wedstrijd af te gelasten vanwege metro staking. 2e kerstdag in london beginnen altijd de sales in de stad dus meer publiek heeft er last van.

QPR speelt ook in LONDON en die wedstrijd begint kwartier later.



Citaat:
As a result of Monday's strike ballot and the proposed industrial action on London Underground on Boxing Day, West Ham United's Barclays Premier League match against Arsenal at Emirates Stadium, originally planned for Wednesday 26 December, has been postponed.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8