Bekijk volle/desktop versie : Ik zie nu in Chafni, wat Taoussi in hem ziet ( video vs Kameroen en PSG )



26-12-2012, 13:33
tot 4:28 als VM, daarna zie je hem spelen als RB
[video=youtube;bX3T0WIAt4c]http://www.youtube.com/watch?v=bX3T0WIAt4c[/video]

Marokko kan hem op verschillende posities opstellen, waaronder op de RB en op de VM positie GEWELDIG

26-12-2012, 13:45


Precies! Mensen lopen hier allemaal dramatisch doen, gerets nam alleen maar Europese bezem spelers heeft ook niet gewerkt, je hebt zulke stofzuigers nodig tegen die gekke zulu landen. Slim van Taoussi hij ziet het gwn wat Maghreb mist.

26-12-2012, 13:47

Citaat door Mkawed:
Precies! Mensen lopen hier allemaal dramatisch doen, gerets nam alleen maar Europese bezem spelers heeft ook niet gewerkt, je hebt zulke stofzuigers nodig tegen die gekke zulu landen. Slim van Taoussi hij ziet het gwn wat Maghreb mist.
Jazeker, alhamdoulilah...dit is wel van paar jaar terug..ik hoop dat hij nog op dit niveau is in sha Allah

26-12-2012, 14:02

Citaat door Buurmattie:
Jazeker, alhamdoulilah...dit is wel van paar jaar terug..ik hoop dat hij nog op dit niveau is in sha Allah
ewa hij heeft 18 meegedaan met stade brest neem aan dat die coach niet blind is of geen voetbalverstand heeft

26-12-2012, 14:03



Citaat door marokkaansenerd:
ewa hij heeft 18 meegedaan met stade brest neem aan dat die coach niet blind is of geen voetbalverstand heeft
Chafni is een zeer bruikbare speler voor Mountakhab in sha Allah

27-12-2012, 11:43
gewoon bal afpakken en inleveren geen gekke dingen. Heeft marokko ook nodig. Niet alleen maar van die mooi weer voetballers. Niet willen omschakelen enz.

27-12-2012, 14:59

Citaat door mysterial10:
gewoon bal afpakken en inleveren geen gekke dingen. Heeft marokko ook nodig. Niet alleen maar van die mooi weer voetballers. Niet willen omschakelen enz.
Jatoch broer, Marokko moet gwn een eenheid gaan vormen, willen ze wat gaan presteren

28-12-2012, 13:54
Gwn boven op klappen!! geen vrees, breken die terin handel.. Dit is ons AC vriend!
Kill those fucking zulu's!!

28-12-2012, 14:39

Citaat door Mkawed:
Gwn boven op klappen!! geen vrees, breken die terin handel.. Dit is ons AC vriend!
Kill those fucking zulu's!!
Zulu lippen